2025. Március 31. Hétfő - Zalán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sajmon1 | 2020-11-12 07:43

Kedves Mazda-autó. hu nemrég vásároltam egy 6-os kombi mazdát 2011-ből és szeretnék a futásteljesítményéről információt, hogy valós-e mert csak 6

mazda-auto.hu | 2020-11-06 11:45 pusi65 részére

Köszönjük a segítő és értő hozzászólásokat Pusi65 kollégának  :- ) !

A mazda 6-osoknál 1 liter/perc szabályt követve lassan töltjük a rendszert, nincs külön légtelenítő csavar.

Dzsokee | 2020-11-05 09:44 pusi65 részére

Szia!

 

Köszönöm a segítséged!

pusi65 | 2020-11-05 08:33 Dzsokee részére

Azért az is része a menetnek, hogy mitán egy rendes felmelegedés megtörtént, (pár km menet után) egy rendes lehűlést is ki kell várni és másnap rátölteni azt a pár decit  a túlfolyó tartályba max. jejölésig, ugyanis az automatikus légtelenítés miatt hiány szokott jelentkezni, amit lehűléskor “beszív” a tartályból.

pusi65 | 2020-11-05 08:26 Dzsokee részére

Szia. Látom Mazda Toronyban szünetel az élet, ezért beleszólok. Nekem RF5C motorom van, de hűtésileg nem hinném, hogy van különbség. Ha csak leengedted a folyadékot, majd kiürítetted (remélem) a túlfolyó tartályt, akkor a radiátor sapkán át feltöltöd a rendszert, majd feltöltöd a túlfolyó tartályt, majd beindítod a motort, felmelegíted, maxra állítod a fűtést, (hőfokot) aut. állásban, és adsz 1500-200 fordulatszámot, kicsit túráztatva néhányszor. Ez nekem mindig elég volt az esetleges légtelenítési procedúrához és jött a meleg normálisan. Sőt! legutóbb totál leengedtem a hútőlevet, met úgy szétszedtem mindent. Hasonlóan jártam el és minden OK. 

Ha léptél az ügyben, örülnék, ha visszaírnál, mert egyre többen “némák” maradnak a fórumban a válaszom után – nem minősítem.

Dzsokee | 2020-11-04 13:35

Sziasztok!

 

érdeklődnék hogy RF7J-s mazdánál kell e légteleníteni a hűtőrendszert, mióta folyadékot cseréltem nem igazi a fűtés vagy pontosan van e valami folyamat a feltöltésre?

pusi65 | 2020-10-23 09:50

Halló halló, Mazda torony! Van itt valaki?

rhalasz78 | 2020-10-01 11:06

Sziasztok! Az lenne a kérdésem tud e valaki segíteni xenon szintszabályozó ügyben. Az összekötő tengely eltörött mint egy ropi, sehol nem találok hozzá alkatrészt(még bontottat sem. Előre is köszi a segitséget Üdv.

pusi65 | 2020-08-24 20:54

Kedves Mazda Szakik. Kérdésem lenne. GY kombi dízel, 121 Le. Vezérlés 120 ezernél gondosan! cserélve. Most 185 ezernél szíj elszakadt. Tehát félúton...Csapágyak jók, patron száraz, minden szép, mégis bekövetkezett. Gyönyörű az élet, 3 himba eltörött. Kérdés 1: dugók és szelepek túl szokták élni? Gondolom a himba azért van ilyen puha anyagból, hogy az törjön. 2: a szíj lehetett hibás, vagy a patron esetleg tünetmentesen “lazábban” tarthatta a szíjat, miután lefuthatott? A szíj sem volt olajpárás… viszont látható egy külsérelmi nyom. Köszönöm, ha kapok választ. Üdv.

 

pusi65 | 2020-08-24 11:57 Norreck részére

Szia. Feltehetően a munkahenger nyómó bütykét zsírozták…ott lenn... viszont a kuplung kinyomó csapágy és kinyomó szerkezet lamellái adhatják a hangot. Száraz:( és poros, meg kopott is… Szóval ha volt kuplung cserélve, akkor lelketlenül rakták vissza. Ha nem volt még, akkor most lesz... váltó ki, nagytakarítás, megfelelő zsírral kezelés a megfelelő pontokon (rézpaszta) és jó lesz. Persze akkor már lendkerék is le, főtengely szimering is csere, mert ekkora munkánál ilyen filléres dolgokat nem szabad lespórolni. Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó