2024. November 22. Péntek - Cecília
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
MAZDA RX-8 turbósítás.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
sajmon1 | 2020-11-12 07:43
Kedves Mazda-autó. hu nemrég vásároltam egy 6-os kombi mazdát 2011-ből és szeretnék a futásteljesítményéről információt, hogy valós-e mert csak 6
mazda-auto.hu | 2020-11-06 11:45 pusi65 részére
Köszönjük a segítő és értő hozzászólásokat Pusi65 kollégának :- ) !
A mazda 6-osoknál 1 liter/perc szabályt követve lassan töltjük a rendszert, nincs külön légtelenítő csavar.
Dzsokee | 2020-11-05 09:44 pusi65 részére
Szia!
Köszönöm a segítséged!
pusi65 | 2020-11-05 08:33 Dzsokee részére
Azért az is része a menetnek, hogy mitán egy rendes felmelegedés megtörtént, (pár km menet után) egy rendes lehűlést is ki kell várni és másnap rátölteni azt a pár decit a túlfolyó tartályba max. jejölésig, ugyanis az automatikus légtelenítés miatt hiány szokott jelentkezni, amit lehűléskor “beszív” a tartályból.
pusi65 | 2020-11-05 08:26 Dzsokee részére
Szia. Látom Mazda Toronyban szünetel az élet, ezért beleszólok. Nekem RF5C motorom van, de hűtésileg nem hinném, hogy van különbség. Ha csak leengedted a folyadékot, majd kiürítetted (remélem) a túlfolyó tartályt, akkor a radiátor sapkán át feltöltöd a rendszert, majd feltöltöd a túlfolyó tartályt, majd beindítod a motort, felmelegíted, maxra állítod a fűtést, (hőfokot) aut. állásban, és adsz 1500-200 fordulatszámot, kicsit túráztatva néhányszor. Ez nekem mindig elég volt az esetleges légtelenítési procedúrához és jött a meleg normálisan. Sőt! legutóbb totál leengedtem a hútőlevet, met úgy szétszedtem mindent. Hasonlóan jártam el és minden OK.
Ha léptél az ügyben, örülnék, ha visszaírnál, mert egyre többen “némák” maradnak a fórumban a válaszom után – nem minősítem.
Dzsokee | 2020-11-04 13:35
Sziasztok!
érdeklődnék hogy RF7J-s mazdánál kell e légteleníteni a hűtőrendszert, mióta folyadékot cseréltem nem igazi a fűtés vagy pontosan van e valami folyamat a feltöltésre?
pusi65 | 2020-10-23 09:50
Halló halló, Mazda torony! Van itt valaki?
rhalasz78 | 2020-10-01 11:06
pusi65 | 2020-08-24 20:54
Kedves Mazda Szakik. Kérdésem lenne. GY kombi dízel, 121 Le. Vezérlés 120 ezernél gondosan! cserélve. Most 185 ezernél szíj elszakadt. Tehát félúton...Csapágyak jók, patron száraz, minden szép, mégis bekövetkezett. Gyönyörű az élet, 3 himba eltörött. Kérdés 1: dugók és szelepek túl szokták élni? Gondolom a himba azért van ilyen puha anyagból, hogy az törjön. 2: a szíj lehetett hibás, vagy a patron esetleg tünetmentesen “lazábban” tarthatta a szíjat, miután lefuthatott? A szíj sem volt olajpárás… viszont látható egy külsérelmi nyom. Köszönöm, ha kapok választ. Üdv.
pusi65 | 2020-08-24 11:57 Norreck részére
Szia. Feltehetően a munkahenger nyómó bütykét zsírozták…ott lenn... viszont a kuplung kinyomó csapágy és kinyomó szerkezet lamellái adhatják a hangot. Száraz:( és poros, meg kopott is… Szóval ha volt kuplung cserélve, akkor lelketlenül rakták vissza. Ha nem volt még, akkor most lesz... váltó ki, nagytakarítás, megfelelő zsírral kezelés a megfelelő pontokon (rézpaszta) és jó lesz. Persze akkor már lendkerék is le, főtengely szimering is csere, mert ekkora munkánál ilyen filléres dolgokat nem szabad lespórolni. Üdv.