2024. November 24. - Emma
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
JMZGG14F231 | 2020-07-02 13:16
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy más is belefutott abba 2literes, 2002-es GG-nél, hogy az utángyártók katalógusainak és a gyári kódoknak megfelelő cserealkatrész mégsem megfelelő az autóhoz. Már a második gyártónál kapok első tengely- alsó-hátsó pozícióba olyan lengőkart, amelynél a gömfejének szára átesik a furaton, így az anya mit sem ér, nem tud rögzíteni. A gyártás elején módosíthattak valamit és lenne egy ritkább lengőkar, amiből nem is készül(t) utángyártott??
mazda-auto.hu | 2020-07-02 11:58 nagyand részére
Érdemes lenne a befecskendezők korrekciós értékeit megnézni, a kifújást ellenőrizni és egyúttal a kipufogó vezérműtengely kopást is megvizsgálni. Ezenkívül persze más gond is lehet, alvázszám alapján ellenőrizni kellene a visszahívásokat I T T !
nagyand | 2020-06-25 08:42
Tisztelt Mazda-Auto.
Van egy 2013-as GJ mazda 6-om. 2.2D 175, revolution. 213.000km
90%-ban autópályán használom az autót.
Pár napja 1500-1800 fordulat között ha tartom a sebességet/fordulatot 2-es vagy 3-as még nagyon enyhén 4-es fokozatban is érezhetö, hogy rángat az autó. Ha tempomatot bekapcsolom ugyan úgy ugrál az autó mintha a lábammal tartanám a fordulatot/sebességet.
Csak 1500-1800 fordulat közötti tartományban produkálja. Gyorsításkor nincs semmi probléma.
Mi lehet a gond?
Találkoztak-e már ilyen problémával
Az autó 15.000 km-ként szervizelve van Mazda márkaszervízben.
Segítségüket elöre is köszönöm.
ali53 | 2020-06-19 23:33
Tisztelt Mazda-autó és Cartársak!
2010 11. havi GH hatosomban ingadozik az alapjárat, akár 1500-ig is felmegy a piros lámpánál állva. Van, hogy csak 1100-1200-ig mászik fel Viszont ha kinyomom a kuplungot, visszaáll a normál 700-as fordulatra. Időnként megjelenik a checkengine szimbólum, kiolvasva a hibatárolót, azt mondja, hogy túl magas az alapjárat.
Valakinek ötlet?
mazda-auto.hu | 2020-06-19 12:39 Chris8888 részére
A km valósnak tűnik, de elég hiányos a szervize, 22ezer km után csak 157ezernél volt utoljára. Ennél van/lesz jobb autó...
Chris8888 | 2020-06-18 19:02
Üdv Szeretnék érdeklődni erről az autóról. Tudnátok nekem némi információt adni? Mazda 6 alvázszám. :JMZGJ527621137511 Km.:161075
Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:34 Gloiber Ádám részére
Igen, jól mondták, hogy a tanításhoz két kulcs és két távirányító kell. A bicskás nem taítható hozzá, viszont a bontott kártya jó megoldás lehet, ahhoz már csak két új kulcs kell
mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:23 Tattila82 részére
Igen, jó a csapat !
Minden szerviz garanciával dolgozik, inkább a bizalom a fontos!
mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:00 pistvan80 részére
Biztos vagyok benne, hogy a javítással összefügg a probléma, de nem a vezérléssel lesz a gond. Inkább vákum vagy turbó probléma
mazda-auto.hu | 2020-06-16 09:44 atesz11 részére
A “nagyobb” motorhoz képest kevés az olaj és érzékeny az olajszintre, mint minden autó. Ha már egyszer kevés olajjal jártak, akkor előbb utóbb tuti motorfelújítás lesz a vége. A 2.0 benzines 150 LE-s motorral is jó választás, csak a felszereltsége kisebb. Ebben a korosztályban nehéz már vezetett szervizkönyves autót találni, ahol igazolt minde olajcsere. Egy reggeli hidegindítás sok mindent elárul...