2025. Március 31. Hétfő - Zalán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


JMZGG14F231 | 2020-07-02 13:16

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy más is belefutott abba 2literes, 2002-es GG-nél, hogy az utángyártók katalógusainak és a gyári kódoknak megfelelő cserealkatrész mégsem megfelelő az autóhoz. Már a második gyártónál kapok első tengely- alsó-hátsó pozícióba olyan lengőkart, amelynél a gömfejének szára átesik a furaton, így az anya mit sem ér, nem tud rögzíteni. A gyártás elején módosíthattak valamit és lenne egy ritkább lengőkar, amiből nem is készül(t) utángyártott??

 

mazda-auto.hu | 2020-07-02 11:58 nagyand részére

Érdemes lenne a befecskendezők korrekciós értékeit megnézni, a kifújást ellenőrizni  és egyúttal a kipufogó vezérműtengely kopást is megvizsgálni. Ezenkívül persze más gond is lehet, alvázszám alapján ellenőrizni kellene a visszahívásokat  I T T !

nagyand | 2020-06-25 08:42

Tisztelt Mazda-Auto.

Van egy 2013-as GJ mazda 6-om. 2.2D 175, revolution. 213.000km

90%-ban autópályán használom az autót.

Pár napja 1500-1800 fordulat között ha tartom a sebességet/fordulatot 2-es vagy 3-as még nagyon enyhén 4-es fokozatban is érezhetö, hogy  rángat az autó. Ha tempomatot bekapcsolom ugyan úgy ugrál az autó mintha a lábammal tartanám a fordulatot/sebességet.

Csak 1500-1800 fordulat közötti tartományban produkálja. Gyorsításkor nincs semmi probléma.

Mi lehet a gond?

Találkoztak-e már ilyen problémával

Az autó 15.000 km-ként szervizelve van Mazda márkaszervízben.

Segítségüket elöre is köszönöm.

ali53 | 2020-06-19 23:33

Tisztelt Mazda-autó és Cartársak!

2010 11. havi GH hatosomban ingadozik az alapjárat, akár 1500-ig is felmegy a piros lámpánál állva. Van, hogy csak 1100-1200-ig mászik fel Viszont ha kinyomom a kuplungot, visszaáll a normál 700-as fordulatra. Időnként megjelenik a checkengine szimbólum, kiolvasva a hibatárolót, azt mondja, hogy túl magas az alapjárat.

Valakinek ötlet?

mazda-auto.hu | 2020-06-19 12:39 Chris8888 részére

A km valósnak tűnik, de elég hiányos a szervize, 22ezer km után csak 157ezernél volt utoljára. Ennél van/lesz jobb autó...

Chris8888 | 2020-06-18 19:02

Üdv Szeretnék érdeklődni erről az autóról. Tudnátok nekem némi információt adni? Mazda 6 alvázszám. :JMZGJ527621137511     Km.:161075

 Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:34 Gloiber Ádám részére

Igen, jól mondták, hogy a tanításhoz két kulcs és két távirányító kell. A bicskás nem taítható hozzá, viszont a bontott kártya jó megoldás lehet, ahhoz már csak két új kulcs kell

mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:23 Tattila82 részére

Igen, jó a csapat !

Minden szerviz garanciával dolgozik, inkább a bizalom a fontos!

mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:00 pistvan80 részére

Biztos vagyok benne, hogy a javítással összefügg a probléma, de nem a vezérléssel lesz a gond. Inkább vákum vagy turbó probléma

mazda-auto.hu | 2020-06-16 09:44 atesz11 részére

A “nagyobb” motorhoz képest kevés az olaj és érzékeny az olajszintre, mint minden autó. Ha már egyszer kevés olajjal jártak, akkor előbb utóbb tuti motorfelújítás lesz a vége. A 2.0 benzines 150 LE-s motorral is jó választás, csak a felszereltsége kisebb. Ebben a korosztályban nehéz már vezetett szervizkönyves autót találni, ahol igazolt minde olajcsere. Egy reggeli hidegindítás sok mindent elárul...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó