2025. Január 21. Kedd - Ágnes
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Ny.Viktor | 2014-10-09 20:38
Tisztelt Mazda autó.hu!
Olyan kérdéssel fordulok Önökhöz és minden hozzáértőhöz, hogy a 2003-as Mazda 6-osnál ( dízel ) denso porlasztó hibánál létezik-e felújítás, vagy csak bontott és csere. Találkoztak-e hasonlóval. Előre is köszönöm a választ, hozzászólást!
Norebee | 2014-10-09 20:33 fingertips részére
Akkor nagy az "örömöd"! Nem tudod véletlenül, hogy a porlasztó "tányérján" a tetején lévő belekarcolt számok mit jelölnek? Az enyémen szemben állva balról jobbra 10-10-8-12! Nem egyformáknak kéne lenniük?
fingertips | 2014-10-09 20:29 Norebee részére
Én sajnos mással szenvedek! Inenzív gyorsításnál nagyon füstöl az autó. Lehet hogy turbó gondom lesz. Ma szedtem szét a vezérlést mert elszállt a vezérműtengely szimering és tele nyomta olajjal a vezérműszíjat. A szíjból szinte " folyik" az olaj, 60000 km után kuka.
Norebee | 2014-10-09 20:23 fingertips részére
Köszi!
Én sem vettem észre semmit a szelep hibás működése miatt!
fingertips | 2014-10-09 20:21 Norebee részére
Semmi gondot nem okozott. Annyi volt az egész hogy néha elkezdett világítani a hibakód lámpa, és volt amikor magától el is aludt. Menet teljesítmény és a fogyasztás is rendben volt.
Norebee | 2014-10-09 19:02
Tisztelt mazda-auto.hu!
Javasolta az izzítógyertyák vizsgálatát a Mazda 6 2,0 diesel 89 kw autómon az egyenetlen hidegenjárás miatt.
Ennek a típusnak az izzítása ha jól tudom, "hidas izzításos", nem külön elektromos csatlakozósok az izzítógyertyák?
Lehet-e azok megfelelőségét kiszerelés nélkül tesztelni, ha igen, hogyan?
Ha ki kell szerelni, mennyire jellemző a hengerfejbe szakadásuk? Mennyire körülményes tapasztalat szerint azok eltávolítása?
Mit jelölnek a porlasztók tetején lévő "tányérba belekarcolt" számok? Az enyémen cd120 szemben állva vele balról jobbra 10-10-8-12! Nem mindnek egyformának kell lennie??
rasotamas | 2014-10-09 18:51
Túlvagyok az első "lerohadáson", elszakadta az egyik váltóbovden. Érdeklődni szeretnék, mennyibe kerül az alkatrész, az 50E Ft feletti gyári szinte kizárt, bontott vagy utángyártott érdekelne. Továbbá érdekelne, mi okozzhatta? Felróható ez valamennyire az előző tulajnak? Köszönöm!
jabba99 | 2014-10-09 17:11
Tisztelt Mazda Autó!
A mai nap bizonysága, szervíz, diagnosztika után arra jutottunk, hogy cserélni kell az egr szelepet. Ez kb. Mekkora összegre rúg, egy 2007-es, 2.0d, 105kw-os motornál?
Norebee | 2014-10-09 16:37 fingertips részére
Köszi a segítséget, néztem én is csak nem mertem megrendelni, mivel nem tudtam mire számítsak!
Neked okozott valami hibát, jelenséget a hibás szelep?
fingertips | 2014-10-09 14:51
Sziasztok.
Tudna-e valaik nekem abban segíteni, hogy egy 2004-es 121LE-s diesel 6-on kb milyen turbónyomás adatoknak kell lenni -tól -ig