2024. November 29. Péntek - Taksony

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ny.Viktor | 2014-10-09 20:38

 Tisztelt Mazda autó.hu!

 

Olyan kérdéssel fordulok Önökhöz és minden hozzáértőhöz, hogy a  2003-as Mazda 6-osnál ( dízel ) denso porlasztó hibánál létezik-e felújítás, vagy csak bontott és csere. Találkoztak-e hasonlóval. Előre is köszönöm a választ, hozzászólást! 

Norebee | 2014-10-09 20:33 fingertips részére

Akkor nagy az "örömöd"! Nem tudod véletlenül, hogy a porlasztó "tányérján" a tetején lévő belekarcolt számok mit jelölnek? Az enyémen szemben állva balról jobbra 10-10-8-12! Nem egyformáknak kéne lenniük?

 

fingertips | 2014-10-09 20:29 Norebee részére

 Én sajnos mással szenvedek! Inenzív gyorsításnál nagyon füstöl az autó. Lehet hogy turbó gondom lesz. Ma szedtem szét a vezérlést mert elszállt a vezérműtengely szimering és tele nyomta olajjal a vezérműszíjat. A szíjból szinte " folyik" az olaj, 60000 km után kuka. 

Norebee | 2014-10-09 20:23 fingertips részére

 Köszi!

 

Én sem vettem észre semmit a szelep hibás működése miatt!

fingertips | 2014-10-09 20:21 Norebee részére

Semmi gondot nem  okozott. Annyi volt az egész hogy néha elkezdett világítani a hibakód lámpa, és volt amikor magától el is aludt. Menet teljesítmény és a fogyasztás is rendben volt.

Norebee | 2014-10-09 19:02

Tisztelt mazda-auto.hu!

 

Javasolta az izzítógyertyák vizsgálatát a Mazda 6 2,0 diesel 89 kw autómon az egyenetlen hidegenjárás miatt.

 

Ennek a típusnak az izzítása ha jól tudom, "hidas izzításos", nem külön elektromos csatlakozósok az izzítógyertyák?

 

Lehet-e azok megfelelőségét kiszerelés nélkül tesztelni, ha igen, hogyan?

 

Ha ki kell szerelni, mennyire jellemző a hengerfejbe szakadásuk? Mennyire körülményes tapasztalat szerint azok eltávolítása?

 

Mit jelölnek a porlasztók tetején lévő "tányérba belekarcolt" számok? Az enyémen cd120 szemben állva vele balról jobbra 10-10-8-12! Nem mindnek egyformának kell lennie??

 

rasotamas | 2014-10-09 18:51

Túlvagyok az első "lerohadáson", elszakadta az egyik váltóbovden. Érdeklődni szeretnék, mennyibe kerül az alkatrész, az 50E Ft feletti gyári szinte kizárt, bontott vagy utángyártott érdekelne. Továbbá érdekelne, mi okozzhatta? Felróható ez valamennyire az előző tulajnak? Köszönöm!

jabba99 | 2014-10-09 17:11

 Tisztelt Mazda Autó!

A mai nap bizonysága, szervíz, diagnosztika után arra jutottunk, hogy cserélni kell az egr szelepet. Ez kb. Mekkora összegre rúg, egy 2007-es, 2.0d, 105kw-os motornál?

Norebee | 2014-10-09 16:37 fingertips részére

 Köszi a segítséget, néztem én is csak nem mertem megrendelni, mivel nem tudtam mire számítsak!

 

Neked okozott valami hibát, jelenséget a hibás szelep?

fingertips | 2014-10-09 14:51

Sziasztok.

Tudna-e valaik nekem abban segíteni, hogy egy 2004-es 121LE-s diesel 6-on kb milyen turbónyomás adatoknak kell lenni -tól -ig

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó