2024. November 30. Szombat - András, Andor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2014-07-29 10:45

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy a Mazda6 hátsó fékmunkahenger visszaállításához van -e valami trükk, vagy csak célszerszámmal lehet? Esetleg marad a feszít, közben teker módszer? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 09:16 fingertips részére

Koromlerakódás miatt beszűkült szívótraktus, befecskendező...de más is lehet.

fingertips | 2014-07-28 17:07

 Pár hete írtam, hogy a Mazda 2004-es 2.0 diesel 3000 fordulat körül füstöl. Ma azt tapasztaltam, hogy már kb 2000 fordulatól kezd ütemesen "lüktetve" füstölni mintha valamelyik henger sok üzemanyagot kapna, majd tovább gyórításnál 3000 fordulattól szép lassan " eltűnik" mögöttem az út a fekete füstben. Olajat nem eszi, fogyastása jó. Annyit vettem észre, hogy kicsit kopogósan jár. Hiba oka mi lehet?

szucsfe | 2014-07-28 09:17

 

szucsfe | 2014-07-28 09:15 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:06 alien8686 részére

 Valószínűleg, a nagynyomású pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepe okozza a gondot. kb.: 50000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:04 nagybalint2 részére

 Ezt így látatlanban nem lehet megmondani. Lehet, hogy "csak" a csapot, illetve a nyereg tartó konzolt (mert ebben van a másik csap) kell cserélni, de lehet, hogy a nyereg-munkahenger szorulása okozza a gondot, pl a nyereg csap furatai is kopottak, vagy szorul a dugattyú. ???

 

Mazda6 első fék. Autó-Expanzió Kft.

mazda-auto.hu | 2014-07-28 07:58 girnyooman részére

 Ez a típus még nincs gyárilag felkészítve, sőt, még európában nincs ún. Flex-Fuel Mazda típus. Ettől függetlenül működik vele, de nem javasoljuk. A benzinrendszer nem fém anyagai nem feltétlenül állnak ellen hosszabb távon az ethanolnak.

alien8686 | 2014-07-27 18:50

 Üdv, van egy 2003 as mazda 6 os kocsim 2.0 diesel 121Le.

Olyan hiba van vele, hogy alapjáraton megáll, van mikor csak ingadozik az alapjárat és beáll normálra, de sokszor meg is áll. Van mikor elmegy 300 km ert, hogy nincs hiba, de van, hogy naponta többször is megáll. Amúgy nem füstől megy ahogy kell, pöcre indul csak, hogy alapjáraton megáll és csak, ha gázt adok neki akkor nem áll le a motor. Tankolás csak kuton van, olaj, gázolaj szűrő, vezérlés, 

Légszűrő kicserélve, de a hiba a cserék elött is megvolt. 

Inditás után minden lámpa elalszik, gépen is megnézve semmi hiba. Egr szelep jó. Még a porlasztó, magasnyomású nem lett nézve, majd jövőhéten. Kérdésem az lenne, hogy találkozott valaki esetleg ilyen hibával.? Vállaszokat várnék. köszönöm. 

nagybalint2 | 2014-07-27 15:25 mazda-auto.hu részére

 Közben elvittem itt Tirolban szerelőhöz. Ahogy kivettem a szavaiból, kipucolta a dolgokat a féknél, de nem cserélt semmit, azt mondta, szerinte ennyi baja van, de nem tuti, menni kell vele többet.. Azóta mentem is vele,és megint forrósodni kezdtett az a felni azon az oldalon. Ön említette, hogy a nyereg szorul valószínűleg a konzolon. Ezek szerint akkor a féknyerget kell kicserélnem?

Köszönöm a választ előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó