2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szucsfe | 2014-07-29 10:45

Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy a Mazda6 hátsó fékmunkahenger visszaállításához van -e valami trükk, vagy csak célszerszámmal lehet? Esetleg marad a feszít, közben teker módszer? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-29 09:16 fingertips részére

Koromlerakódás miatt beszűkült szívótraktus, befecskendező...de más is lehet.

fingertips | 2014-07-28 17:07

 Pár hete írtam, hogy a Mazda 2004-es 2.0 diesel 3000 fordulat körül füstöl. Ma azt tapasztaltam, hogy már kb 2000 fordulatól kezd ütemesen "lüktetve" füstölni mintha valamelyik henger sok üzemanyagot kapna, majd tovább gyórításnál 3000 fordulattól szép lassan " eltűnik" mögöttem az út a fekete füstben. Olajat nem eszi, fogyastása jó. Annyit vettem észre, hogy kicsit kopogósan jár. Hiba oka mi lehet?

szucsfe | 2014-07-28 09:17

 

szucsfe | 2014-07-28 09:15 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:06 alien8686 részére

 Valószínűleg, a nagynyomású pumpa hozam/nyomás szabályzó szelepe okozza a gondot. kb.: 50000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-07-28 08:04 nagybalint2 részére

 Ezt így látatlanban nem lehet megmondani. Lehet, hogy "csak" a csapot, illetve a nyereg tartó konzolt (mert ebben van a másik csap) kell cserélni, de lehet, hogy a nyereg-munkahenger szorulása okozza a gondot, pl a nyereg csap furatai is kopottak, vagy szorul a dugattyú. ???

 

Mazda6 első fék. Autó-Expanzió Kft.

mazda-auto.hu | 2014-07-28 07:58 girnyooman részére

 Ez a típus még nincs gyárilag felkészítve, sőt, még európában nincs ún. Flex-Fuel Mazda típus. Ettől függetlenül működik vele, de nem javasoljuk. A benzinrendszer nem fém anyagai nem feltétlenül állnak ellen hosszabb távon az ethanolnak.

alien8686 | 2014-07-27 18:50

 Üdv, van egy 2003 as mazda 6 os kocsim 2.0 diesel 121Le.

Olyan hiba van vele, hogy alapjáraton megáll, van mikor csak ingadozik az alapjárat és beáll normálra, de sokszor meg is áll. Van mikor elmegy 300 km ert, hogy nincs hiba, de van, hogy naponta többször is megáll. Amúgy nem füstől megy ahogy kell, pöcre indul csak, hogy alapjáraton megáll és csak, ha gázt adok neki akkor nem áll le a motor. Tankolás csak kuton van, olaj, gázolaj szűrő, vezérlés, 

Légszűrő kicserélve, de a hiba a cserék elött is megvolt. 

Inditás után minden lámpa elalszik, gépen is megnézve semmi hiba. Egr szelep jó. Még a porlasztó, magasnyomású nem lett nézve, majd jövőhéten. Kérdésem az lenne, hogy találkozott valaki esetleg ilyen hibával.? Vállaszokat várnék. köszönöm. 

nagybalint2 | 2014-07-27 15:25 mazda-auto.hu részére

 Közben elvittem itt Tirolban szerelőhöz. Ahogy kivettem a szavaiból, kipucolta a dolgokat a féknél, de nem cserélt semmit, azt mondta, szerinte ennyi baja van, de nem tuti, menni kell vele többet.. Azóta mentem is vele,és megint forrósodni kezdtett az a felni azon az oldalon. Ön említette, hogy a nyereg szorul valószínűleg a konzolon. Ezek szerint akkor a féknyerget kell kicserélnem?

Köszönöm a választ előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó