2024. November 30. Szombat - András, Andor
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:18 oexom részére
mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:15 fingertips részére
mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:13 adrianfuzesi részére
nagybalint2 | 2014-07-17 13:32 littlerock79 részére
És pontosan mi a gond, mi miatt szorul? Azért kérdezem csak, mert külföldön vagyok, és nem akarom h lehúzzon a szerelő, szóval nagyjából felvázolnám neki hogy, mit kell cserélni, ill javítani :)
oexom | 2014-07-17 10:56
Kedves Mazda-auto!
2010es Mazda 6 163le diesel autonal autopalyazas kozben elkezdett a DPF lampa villogni folyamatosan es nem hagyta abba, varosban nem sokat ment mostanab csak palyan. Olaj 9 ezer kilometerrel ezelott volt cserelve.
Olvastam itt a forumon tobb valaszt is, de nem egyertelmu, hogy ezek szerint olajat kell cserelni es utana jo lesz vagy forduljak szervizhez?
Koszonom elore is a valaszt.
littlerock79 | 2014-07-16 20:47 fingertips részére
Magyon ritkán használom olyan alacsony fordulaton. A kettőstömegű lendítőkerék nem a kétforintos kategória...
Ha biztosan egyenesen megyek és kb 65 km/h-t tartok, akkor használom a negyedik fokozatot, és az kb 1600-as fordulat.
5-6. fokozatban 2000 alá nem engedem a mutatót...
fingertips | 2014-07-16 15:28 littlerock79 részére
Most lett benne cserélve szűrő. A protec adalékot most rendeltem meg hozzá, majd kiderül. Nekem nem indulásnál kopog, hanem amikor tartósan 1500 körüli fordolattal haladok.
littlerock79 | 2014-07-16 12:37 fingertips részére
Egy új gyári gázolajszűrő segíthet a dolgon. Nekem már kétszer segített, amikor darabosan indult, 1500-as fordulat körül (pirostól indulás) becsörgött...
esetleg egy Protec adalékot a csere alkalmával be lehet tölteni.
fingertips | 2014-07-16 07:57
Tisztelt Mazda-auto!
Pár hete írtam önöknek, hogy a diesel mazda 6-om azt a jelenséget produkálja, hogy a reggeli indítás után leáll. Önök azt mondták, hogy feltehetőleg a nyomásszabályzó szelep a rossz. Kicseréltem a szelepet és a hiba megszűnt. Köszönöm a segítséget. Visszont kicsit aggasztó számomra, hogy a magasnyomású szivattyúból enyhe kopgó hang hallatszik, mintha valami csapágy zörögne benne, valamint 1500-as fodultaszám körül haladva, szintén kopogó hangot ad az autó. Találkoztak már ilyen jelenséggel? A porlasztók be lettek mérve azok jók.
littlerock79 | 2014-07-15 14:31 nagybalint2 részére
Szorul a féked. Szerelőhöz kell fordulni. Sok hatosnál előfordult már.
Ha így marad, akkor vetemedhet, illetve megég a tárcsa, tönkremegy a fékbetét... egy idő után rosszabb lesz.