2024. November 30. Szombat - András, Andor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2014-08-01 14:46 Fater részére

 Üdv.A Hatosomnál(2006-os,F/L 143Le)ugyan ez a jelenség van,már vagy 7 éve..!

De tuti nem cserés a kormánymű(itt sem),egy zsírzásos(valami speckó zsír kell,állítólag)kormánymű/rudazat megfeszítés viszont el kell,de a Varga Úr tudja tutit sokkal bővebben..! :) 

Állítólag,minden ok,fék is,mechanikusan,mikor a szerviz belelesett.!

Itt még annyi van,kb 3 éve,ha erősebben indulok egyben,betonon el,akkor picit reccen valami,a fétengely környékéről jön a hang,(még ahhoz tudnám hasonlítani ezt a rövidke hangot,mikor a DSC működésbe lép)..!

meto | 2014-08-01 13:55

 Tisztelt Hozzáértő szakemberek!

 

2003-as 6-os kombim van. Esőzés után a hátsó futómű felől roppanó hangot hallok emlekedőn felfelé haladva vagy a kiállóból lefeleé tolatva. A hang mintha a száradással összefüggésben lenne, egy idő után száraz időben megszűnik, illetve normális minőségű sík aszfaltúton egyáltalán nem jeletkezik. Nemrég néztek alá, és a futóművet elöl hátul megmozgatták, azt mondták hogy teljesen rendben van, így nem gondolom, hogy közvetlen ahhoz lehet köze.

 

Van esetleg valamilyen ötletük, hogy mi lehet a probléma?

 

Hatalmasakat roppan időnként, és félek, hogy valami szét fog esni.

 

Köszönöm

 

Fater | 2014-08-01 12:35

Mazda 6 sport diesel, 2006-os! Lassan egy éve hanyarodásnál parkolásnál, leginkább ha alacsonyabb vagy magasabb részre kell ki vagy beállni, a kerék felől a kormányon keresztül is egy rottyanást érezni. Szóltam a szerelőknek, hogy lehet a szilenblokkok nyóc év után  már kezdnek renyhedni.... de azt mondták azokkal semmi gond nincs, viszont a kormányművel lehet gond, hozzá téve, hogy egy új kormánymű cirka fél milla! 

 

Én még mindig úgy érzem, hogy nem a kormánymű a hibás, olyan mint ha maga az egész kormánymű nem lenne rendesen rögzítve vagy nem is tudom... ettől függetlenül az autó stabil, jól reagál a kormány.... csak szintkülönbségnél érezm tényleg olyan mint régen a Lada szilenblokk miatt  lötyögött a kerék... máskor sohasem érzem, akkor sem ha mondjuk harmicas sebességgel  játszok egy bólyakerülési manőversort többször oda vissza... csak ha van szintkülönbség... Tud valaki okosságot... vagy mégis csak le fognak húzni fél millával?

mazda-auto.hu | 2014-07-31 13:12 szucsfe részére

 5x114,3 mm az osztókör, és 67 mm az agyközép átmérője.

t.david | 2014-07-31 10:38 mazda-auto.hu részére

 Elnézést, t.david0804@gmail.com. Köszönöm.

szucsfe | 2014-07-31 08:55

Üdv. Meg tudja valaki mondani, hogy a Mazda 6 kombinak (2003 év vége) mekkora az osztóköre, és az agyátmérője (felniközép)?

Köszönöm szépen előre is!

mazda-auto.hu | 2014-07-31 08:33 t.david részére

 Emailben tudom küldeni, ezért a cím szükséges.

szucsfe | 2014-07-31 06:42 pusi65 részére

Helló! Benzines, vagy Diesel a 6-osod? Nekem is hasonló dolog van, de nekem tankolás után kb 30 -100 km után gyullad ki, meg a "szegénység jelző" kigyulladása előtt kb 10-15 km-el. Nekem annyiból más a dolog, hogy a P0401 -es, vagy a P0404 -es hibát dobja be, de nem tudom, hogy ennek milyen összefüggése lehetne az EGR szeleppel. Hibatörlés után a következő tankolásig nem ír hibát (akkor sem, ha csak 150km-t megyek vele, meg akkor sem, ha 900-at)

t.david | 2014-07-30 23:39

Tisztelt Mazda!

Erről az autóról szeretnék információt kérni ha van.

JMZGY19R671476682

Előre is köszönöm.

pusi65 | 2014-07-30 21:25 taki270 részére

 Feltehetően a tanksapka hibás. Nálam is előfordult, semmi hibakód. Téptem a fejem. Sok keresgélés után találtam ezt a magyarázatot és úgy látom igaz! Én egy darabig kihúzogattam a biztosítékot és törlődött a dolog, mert zavart a sárga lámpa tudata, de nem cseréltem tanksapkát, csak többszöri utánhúzással próbáltam orvosolni. Feltehetően valami rendszernyomás vagy vákum? kialakulása nem megfelelő a tankban és ezt érzékeli valami szenzor. Sohasem volt hibakód!! Sajnálom a gátlástalan halom pénzt egy gyári újra. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó