2024. November 30. Szombat - András, Andor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagybalint2 | 2014-07-15 13:01

 Kedves Mazda-auto!

Nem kopott a fékbetét, 1 hónapja lett cserélve, szóval még új. Azóta mentem a kocsival, megint tűforró volt azon az oldalon az egész felni, míg a másik oldalt nem. Égett szagot most nem éreztem, a kormány se rángatott, gyorsult is az autó... Mi okozhatja akkor ezt a túlmelegedést? Nem jó a zsírzás talán? Mit tudnék csinálni?

Fecó | 2014-07-14 21:19 adrianfuzesi részére

 Egy új Hatos turbó(IHI) itt is 250.000-300.000ft(minimum)..!

adrianfuzesi | 2014-07-14 16:49

 2006-os diesel mazda 6 osom van es a DPF szuro kicserelese utan vette eszre a szerelom h a turbofeltolto is el van torve sajnos lehetseges e hogy a DPF szuro azert hibasodott meg mert mar nem mukodott jol a turbofeltoltom? A masik kerdesem pedig hogy mennyibe kerul egy uj turbofeltolto magyarorszagon mert angliabol irok es itt 600 fontot kernek tolem csak a turbofeltoltore. koszonom

mazda-auto.hu | 2014-07-14 14:02 aranymives részére

Cserélni kell a résolaj csövek szimmeringjeit is (RF7J), így kb.:30000 Ft.

mazda-auto.hu | 2014-07-14 14:00 KoKoGy részére

Az első ülést kiszerelve leszedhető az ajtókárpit. Így sem egyszerű.

mazda-auto.hu | 2014-07-14 13:59 nagybalint2 részére

Általában kopottabb fékbetéttel előfordulhat, hogy a már nem tökéletes munkahengerben, a kopott betét miatt egészen kint elhelyezkedő dugattyú megszorul.

aranymives | 2014-07-14 10:46


 

Tisztelt mazda-autó!

 

Érdeklődni szeretnék ,hogy egy 2006-os Mazda6 2l dieselbe a tűzkarikák cseréje mennyibe kerülne önöknél az összes járulékos költséggel?

 

Válaszát előre is köszönöm.

KoKoGy | 2014-07-13 20:16

 Valaki esetleg...
Olyan problémám akadt a DRÁGA Mazda6-ommal, hogy a vezető felöli (bal első) ajtó csukva, bezárva maradt, ill. nem nyithazó még kulccsal sem!
Megoldható különösebb roncsolás nélkül a nyitása?
Az ajtókárpit valamennyire lejön, de persze nulla a hozzáférés!
Szervíz orvolni tudja esetleg, vgy házilag megoldás?
Minden érdekelne, mert elég kellemetlen bemászni jobbról!
A flexet már odakészítettem!

EnergieLaczy | 2014-07-13 07:44 fecohonda részére

 Szia fecohonda!

 

Egy kis segítség a középkonzol kivételéhez:

http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=33395773&gid=2734562

 

Ha a konzolt kivettet, akkor már látszik az a két csavar ami a kijelzőt fogja.

/A 10. képen ia látszik a kijelző alatt két szélén lévő csavar./

 

Üdv ÉNRG

EnergieLaczy | 2014-07-13 07:44 fecohonda részére

 Szia fecohonda!

 

Egy kis segítség a középkonzol kivételéhez:

http://www.mazda6.gportal.hu/gindex.php?pg=33395773&gid=2734562

 

Ha a konzolt kivettet, akkor már látszik az a két csavar ami a kijelzőt fogja.

/A 10. képen ia látszik a kijelző alatt két szélén lévő csavar./

 

Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó