2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-05-23 14:06 natu77 részére

 Akkor valószínűleg a füstölés is megoldódik, bár azt egy Eco-Tak beszerelésével még tovább lehet csökkenteni.

natu77 | 2014-05-23 09:43 mazda-auto.hu részére

 Jövőhéten lesz cserélve önöknél. Ez megoldja a gondot? Intenzívebb gázadásnál eléggé füstöl is, ennek van köze hozzá?

mazda-auto.hu | 2014-05-23 09:40 szucsfe részére

 Lehet gyújtáskapcsoló, behúzótekercs, vagy maga az önindító. Ha a "vezérlő áram"  késik a tekercsen a kulcs elfordításakor, akkor a gyújtáskapcsoló.

mazda-auto.hu | 2014-05-23 09:37 natu77 részére

 Ha dízel az autó, akkor az első kérdés ami ilyenkor felvetődik, hogy a befecskendezők alatti alátétek voltak-e már cserélve?

szucsfe | 2014-05-23 09:20

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy szerintetek mi okozhatja azt, hogy a Mazda 6 (2003 -as, 121Le Diesel) indításkor néha a kulcs elfordítás után kb 2-3 másodperc múlva kezd csak el indítani?

Köszönöm!

natu77 | 2014-05-23 05:30

 Tisztelt Mazda-Auto

Egy 2004-es Mazda 6-m van amit rendszeresen önökhöz hordok szervízbe. Az utóbbi időben megnövekedett az olajfogyásom. Most lesz a 3. olajcsere mióta nálam van az autó, az első alkalommal kb 1 litert a másodiknál 2,5 litert a mostani szervízig 4 liter olajat kellett utána töltenem. Mi okozhatja ezt? Szelepfedél tömítés cserélve kb. 1,5 éve mikor megvettem az autót.

Köszönöm a válaszukat.

Árvai | 2014-05-22 17:56

Köszönöm szépen a nyilvántartást ! Üdv.

Felegyi | 2014-05-22 09:01 mazda-auto.hu részére

 felegyi@citromail.hu

mazda-auto.hu | 2014-05-22 08:56 Felegyi részére

 Email címet kérek!

mazda-auto.hu | 2014-05-22 08:54 tomasso részére

 Turbónyomást kellene mérni külső mérőórával, így megállapítható lenne, hogy milyen jellegű a probléma. Könnyen lehet, hogy van elegendő turbónyomás, de pl. rossz a nyomászszenzor, így az vezérlőegység nem adagol elég üzemanyagot.

A turbófeltöltő esetében legfeljebb a szabályzó dob rúd hosszúsági beállítása okozhatja a problémát, más nem. Ha van elég kipufogógáz nyomás, akkor a turbófeltöltőnek nyomnia kell a levegőt a motorba.

A maximális turbónyomás mérése álló autóval nem lehetséges (csak fékpadon). Menet közben felsőbb fokozatokban alacsony fordulatszámról teljes gázzal gyorsítva érhető el a maximális nyomás pár másodpercig. Ezt az értéket kell mérni. Mi a motorháztető alól kivezetve az ablaktörlő karhoz rögzítjük a nyomásmérő órát, hogy menet közben látszódjon.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó