2025. Március 11. Kedd - Szilárd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szgabe | 2014-05-20 21:57

 Tisztelt Mazda-auto!

 

Vásároltam egy 2008-as Mazda-6 kombit, szeretnék információt kapni az autó előéletéről.

Alvázszáma: JMZGH19D601134917

Bármi érdekel az autóról ami szerepel a nyilvántartásukba.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdvözlettel!

SZ.GABE

tronic | 2014-05-20 21:53

Tisztelt Mazda auto!

Érdeklődök hogy PDF formátumban tudtok-e magyar nyelvü kezelési kézikönyvet? Mazda6 143le sport diesel 2006.évjárat.

üdv:I István 

szabolcs1014 | 2014-05-20 19:10

 Tisztelt Mazda Auto!

Érdeklődni szeretnék hogy csak kompletten vagy lehet csak a csapágyat cserélni az ékszíjs panolo görgőn nem ami a vezérműszíjhoz van hanem a motoron kívűl.

Válaszát előre is köszönöm!

Mazda 6 2003 2.0 diesel

 

Árvai | 2014-05-20 15:26

Tisztelt mazda-autó ! Vásároltam 1 2009es mazda 6 kombit és szeretném megtudni az előéletét . Nagyon megköszöném ha tudna ebben segíteni ! JMZGH19D601238631 jozsefarvai@freemail.hu Előre is köszönöm ! Üdv.

perendi.marci | 2014-05-20 14:30 mazda-auto.hu részére

 Értem! És érdemes ilyenkor az ultrahangos tisztítást megcsináltatni vagy egyszerűen csak befecskendező csere oldaná meg a problémát? Vagy érdemes még a korrekciós értéket nézegetni? 

Ha a hengerfej közötti tömítetlenség lenne, az mit jelent? Vagy azt hogyan lehetne ellenőrizni? 
Nemrég volt már egy másik problémám is az autóval. Akkor ki lettek cserélve a túzkarikák és az összes tömítés- porlasztóknál, hengerfejben mindenhol. 

 

A fékkel kapcsolatban,... ha leszedném a hátsó kereket, hozzá tudnék férni annyira, hogy kicsit megfeszegessem, elfeszítsem egymástól?? (korábbam már volt ilyen gondom, hogy a kézifék beszorult) 

Talán hazáig nem feszülne össze újra. Maximum nem használnék addig kéziféket. 

Kösznöm a válszát! Szép napot!

mazda-auto.hu | 2014-05-20 14:09 perendi.marci részére

 Az első problémát okozhatja például a befecskendezők és a hengerfej közötti tömítetlenség. A fékek melegedését valószínűleg a féknyereg, vagy dugattyúk szorulása okozza. Nem szerencsés így használni az autót, de a hiba mértékét nem tudom megítélni.

mazda-auto.hu | 2014-05-20 12:23 meto részére

 Nincs digitális szerviz nyilvántartás, az utolsó garanciális beavatkozás 2006.11.27., 63746 km.  A váltószoknya 18724,-Ft 

mazda-auto.hu | 2014-05-20 12:11 mhaszi részére

 Egyáltalán nincs adat.

Jani81 | 2014-05-20 10:57

Tisztelt mazda autó!

 

Az előbb elfelejtettem kérdezni,hogy az alábbi autóról lehet-e tudni valamit?

Alvázszám:JMZGG12T201234612

 

Köszönöm előre is a segítséget!

mhaszi | 2014-05-20 10:56

Tisztelt Szakértő!

Lenne egy harmadik kiszemelt is, amelyről szeretnék kérni információkat (bármilyen adat, ami szerepel a nyilvántartásban):

JMZGY19R201198558

 Segítségét előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Haszonits Miklós

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó