2025. Január 23. Csütörtök - Zelma

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:58 Foreszt074 részére

 Egy oldallal előbb már válaszoltam erre a kérdésedre.

mazda-auto.hu | 2014-05-05 10:57 kpapp76 részére

 Gratulálunk az autóhoz! Sajnos a kérdésedre ennyi adat alapján nem tudom a választ.

confiance | 2014-05-05 09:16 Foreszt074 részére

 lángautoalkatrész lehet kapni van vagy 10 féle model kb 10db 250 ft ..........max.

szucsfe | 2014-05-05 08:50

Sziasztok!

Gondoltam infóként megosztom veletek a tapasztalataimat!

Mint ahogy régebben említettem, küzdöttem a 2003 -as Mazda6 2.0d kupplunggal, mert néha bent maradt a pedál, és rá kellett pumpálni. Az alsó munkahebger cseréje nem oldotta meg a problémát. A felső munkahenger is cserére szorult, viszont sokat tudtam spórolni azzal, hogy nem a 6 -os munkahengerét tettem bele, hanem a 626 -osét egy közbetéttel.

Üdv.

Foreszt074 | 2014-05-05 06:49

Elnézést Mazda 6 2008-as GH-s!

 

Foreszt074 | 2014-05-05 06:48

Jónapot!Szertnék érdeklődni lehet-e kapni a kerédobban lévő műanyag borításhoz rögzítő bolhákat ,mert egy pár darab már hiányzik,és így elég laza a műanyag!Tisztelettel Foreszt074

tomasso | 2014-05-04 22:50

Tisztelt mazda-auto!

 

Én rendeltem turbót önöktől.

Egyébként kettértört a tengely a régiben,,

Ez mitől lehetséges?Pedig 15ezrenként olajat cserélek,kivárom az 1perces visszahűtést stb.

És amikor eltört a tengely,eltört egy vékony szívószálnyi vastag cső ami ide oda van hajlitva,és kinyomta az olajat ott,ez a turbóba csatlakozna bele?

Tartok attól is hogy ha az új turbót belerakják,akkor kenés hiányában nehogy az is meghibásodjon..

Köszönöm elpre is válaszát

Rózsasándor | 2014-05-04 17:36

 Sziasztok!

Egy pár napja találtam erre az oldalra és nagyon szimpatikus dolgokat olvastam itt a fórumon,ezért mint ujdonsűlt Mazda6-tulajdonos regisztráltam és megosztanám a pár napos tapasztalatom. Egy 2009-es modelt sikerűlt megvásárolnunk 2literes benzines manuális váltós kiadást különleges színkombinációval. Egy szintén "japóapó" Toyota Avensisből ültem át. Hihetetlen jó érzés vezetni. Nagyon finom a szervója, precíz pontos váltó nagyon kellemes a tempomat kormányvezérlésről használata...egyszóval egyelőre csak superlativuszokban tudnék róla még írni.Padlizsánszínű gyöngyházas és, hogy mindezt miért írtam le arra most rögvest rá is térek. Az autón vannak apróbb karcolások. Sajnos városi használatban ez előfordúl. Kérdésem a következő lenne. Tud-e valaki megbízható szervízt ahol szakszerűen végeznek fényezést és nem márkaszervízes árakon? Elsősorban Budapesti lehetőségek érdekelnének.

 

Tisztelettel és köszönettel egy új Mazda tulajdonos!

soosmarcsi | 2014-05-02 21:04

 A 2003-as  MAZDA6 dizelhez melyik motorolaj a legjobb. Szeretném megvenni a motorolajbolt.hu-tól, ahol minden gyártótól kapható olaj. Köszi  

stere82 | 2014-05-02 19:26

 Sziasztok!

Erről az autóról szeretnék többet tudni! JMZGY19R661423703

Még azt szertném megkérdezni hogy DPF hibakóddal meddig vezethetem még az autót?Vas megyében hol találok működő és megbízható márkaszervizet?

Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó