2025. Január 24. Péntek - Timót

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hovangabor | 2014-04-23 17:09

 Tisztelt Mazda Autó!

 

2006-os évjáratú kombi Mazda 6 tulajdonos vagyok. Az autó nagyon jó, dinamikus, keveset fogyaszt, viszont azt vettem észre, hogy mióta hosszabb ideig kénytelen voltam az autópályán morgó jobb első csapágyakkal vezetni az autót, már nem tartja olyan jól az egyenest sima úton és van egy kis kiegyensúlyozatlanság a jobbra és balra történő kanyarodások között. Ha balra tekerem a kormányt kanyar közben és elengedem, akkor nagyon hamar visszaugrik középállásba  a kormány, elég gumis érzetet ad. Ha jobbra tekerem menet közben, akkor lassabban áll vissza középállásba és stabilabbnak tűnik az autó jobb kanyarban. Egyenesben jobbra húz. Több helyen megnézettem a fútóművet, rázópadon is volt, lézeresen ellenőrízték többször és minden gyári értékű, nem lóg semmi. Az autót azonban így nem nagy élvezet vezetni, pedig nem ilyen volt amikor hozzám került. Egy Mazda szervíz azt mondta, hogy nem tökéletes a gyári beállítás és tudnak korrigálni rajta, ami minden bizonnyal megszűnteti ezt a kellemetlenséget. Hallottam már toronycsapágy cseréről is ebben az ügyben, de nem tudom, hogy mi lenne a megoldás, mert már elég sok pénzt áldoztam a semmire, hiszen több helyen is megnézté az autót. Azt is hallottam, hogy a Mazda kiadott egy közleményt az ügyben, hogy bizonyos alvázszámú autók ilyenek. Ezt mondta az egyik márkaszervíz. Eléggé elkeserítő, ha így van, mert akkor szerintem orvosolnia kellene a Mazdának ezt a problémát. Ezt így nem zoom-zoom érzés vezetni és eléggé kiábrándító, mert amúgy egy kitűnő autó lenne. Ön ismeri ezt a jelenséget és mit javasol? Mit tegyek?

nbalint5 | 2014-04-23 12:42

Tisztelt Mazda-auto!

 

Vásároltam egy 2006-os évjáratú 5ajtós 2.0 benzines Mazda 6-ot. Elméletileg 140.000km van az autóban. El tudná nekem küldeni az előéletét?

Alvázszám: JMZGG14F661626078

E-mail címem: nbalint905@gmail.com

 

Előre is köszönöm!!

tomasso | 2014-04-22 22:56 confiance részére

Valszeg nem került a motorba semmi mert mikor leállitottam akkor szép volt a motorhang,nem volt rendellenes hangja,csak a turbónak!

 

confiance | 2014-04-22 17:01 szucsfe részére

 ezt nem tudom de ezt vegyuk ugy egr szelep után ha tul vagy rajta akkor nincs javulás mindig lépésről haladjunk hiba szempontbol.

ha benzinesed van akkor egy benzin szurőt vegyél kb 5 000 ft cseréld ki. lehet el van dugulva.

szucsfe | 2014-04-22 14:47 confiance részére

 Köszönöm a segítséget!

Még annyi, hogy ez miért csak és kizárólag tankoláskor jön elő? Tele tank után ~50km megtétele után kivillant, egyből töröltük, és közel 1000 km -ig semmi. Számomra ez érthetetlen.

confiance | 2014-04-22 13:42 szucsfe részére

 http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/vajon_mirol_ismerhetjuk_fel_a_hibas_egr-szelepet-10928

 

 

 

táblázat.

confiance | 2014-04-22 13:40 szucsfe részére

 http://www.youtube.com/watch?v=bt5lRTt6BsU

 

az egr szeleped rossz vagy tisztisd ki- vagy cserélned kell.

 

elsőnek menj bardi egr tizstitó spray 1800 ft beinditod autod motort felnyomod 1800 2500 fordulat közé majd teljes flakont befujod a légbáramlo pillangoszelephez. egy fujást csak 2 3másodpercig fuj majd várj kicsit kezd ujra ....ha végeztél motort erősen járasd meg huzasd meg.

 

vagy egr szelep nem olcsó .

szucsfe | 2014-04-22 13:14

T. Mazda- autó!

Olyan hibajelenségről kérnék szakvéleményt/ tanácsot, hogy a 2003-as 2.0D (121Le) Mazda6 minden egyes tankolás után (kb 50km megtétele után) kigyullad a motorhibajelző lámpa, és a P0401-es, vagy a P0404-es hibát írja ki. Hibatörlés után a lámpa elalszik, és nem is gyullad ki egészen a következő tankolásig. Akkor ugyan ez a jelenség.

Segítségét előre is köszönöm!

Üdv.

confiance | 2014-04-22 10:57 tomasso részére

 szerintem az egész motor meghalt ! turbó elszáll az csak fustől kocsi gyenge mint egy sima dizel. 

vagy turbod szétrepűlt valami be menta  motorba és ott kinyirt mindent.

confiance | 2014-04-22 10:55 Membran részére

 

szerintem 95%  ez csapágy bugo hang kanyarodáskor nő mivel terheled.....tehát szerintem emeld meg a kocsit egy emelővel kezd el egyesével a kerekeket meg emelni majd mozgasd meg nem -e kotyognag és pörgesd meg akor is halod már hogy bug csapágy lesz .....! 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó