2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Mazda logó történelem.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-06-28 07:32 Xewi részére
Nem egyforma a két blokk, illetve a részegységek sem. Az MPS motor például hengerperselyes, és kovácsolt dugattyúkkal készül, míg az atmoszferikus feltöltésű 2,3-as motor nem.
Ettől függetlenül turbóval, vagy kompresszorral feltöltőssé lehet alakítani, és valójában tényleg ez a legolcsóbb (de egyben drága) tuning, melynek jobban érezhető hatása van a teljesítményre. Persze mivel a motor egyes alkatrészeinek hőterhelése jelentősen megnő, ezért a turbónyomás maximális értékének megfelelően több egyéb módosítást is eszközölni kell a tartósság érdekében. Az egyik alapvető dolog a 2,3-as olajkapacitásának megnövelése.
Valószínűleg a legolcsóbb egy törött MPS Hármas, vagy Hatos blokkját, vezérlőegységét (Hatosét), és még néhány alkatrészét átszerelni, de ez is komoly felkészültséget igényel.
Merrel13 | 2013-06-27 20:19
Sziasztok! 2002es 2.0 benzines kombi mazda 6 nál a klimacső cikszámát szeretném megtudni méghozzá azt amelyik a kompresszorhoz jön vissza.Tud nekem valaki segiteni mert a mazda program rajza régi cikszámot hozz a csőre és i9gy nem tudom megrendelni. Mert a kereskedőprogram nem találja azt a cikszámot vagy mi, Előre is köszönöm.
454.casull | 2013-06-27 12:18
Volt-e valakinek hasonló?A vezető oldali ajtót nem nyitja-csukja a központi zár kulcsról.Pár napja csinálhatja csak,előtte működött,de csak tegnap vettem észre.Belülről a kilincs melletti gombbal nyit-csuk minden ajtót.M6 2005.Akksi levétel nem segített.Ha kulccsal nyitom,szintén működik az összes zár.
454.casull | 2013-06-27 12:07 Xewi részére
Szerintem nem pontosan egyezik a blokk az MPS blokkjával, de engem is érdekel a motor izmosításának lehetősége.Amúgy az MPS kereken 2300ccm a miénk pedig azt hiszem 2261 körül van szóval furat vagy löket eltérés van,vagy mind2.
Moment | 2013-06-26 22:28
Mi lehet a hiba?
Német autópályán tűnt fel, hogy nincs ereje a CD143 gépemnek, max 180 km/h-val megy. 140-ról teljes gázas gyorsításnál leszabályoz ( a kb. 20 l/100 km-es pillanatnyi fogyasztásról visszamegy kb 15-re). Nem így volt előtte.
Itthon is teszteltem, max gázas gyorsításnál 2800 ford/perc fölött leszabályoz.
Kiméletes gázadásnál nem lehet észrevenni semmit..
Diagnosztikai szoftrver eredményei:
- Nincs hibakód
- Visszaesik a turbónyomás (250kPa -ról ) és a levegő mennyiség a kritikus ponton
- feltűnő volt, hogy a fojtószelep vezérlő alapjel és a helyzet is 80%-os értéknél stabilan áll, nem változik.(indítás előtt megy csak 94%-ra)
Talán összefügghet a jelenség a 120 ekm-es gyári szervizzel is, mintha azóta lenne.
Kíváncsian várom a szakértői válaszokat.
Üdv Moment
Xewi | 2013-06-26 14:43
Sziasztok,
A kérdésem annyi lenne, bár a választ azt hiszem tudom, hogy van egy 2.3 Benzines 2006 os mazda 6 osom, és kacérkodtam a gondolattal az utólagos turbó beszereléssel.
Vajon mennyire járható út ?
(Mivel a motor elvileg ugyan olyan mint az MPS nél, ezért annak bírnia kéne ?!) Véleményetek érdekelne.
Másik kérdésem az lenne, hogy azt be lehete programoztatni avagy programozni valahogy, hogy ha bezárom a kocsit, huzza fel az összes ablakot ?
Mivel ami nekem van kártyás, ezért anélkül kellene, hogy a kártyán megnyomnék bármi gombot ( lehetőség szerint akkor kellene felhuznia amikor bezárom az autót a gombbal a kilincsen ) .
Arra már rájöttem hogy ugy fel lehet huzatni az ablakot ha a távirányítókártyán nyomva tartom a zár gombot.
Előre is köszi a válaszokat
Üdv
ladanyizo | 2013-06-25 12:10
Üdv!
Éderklődnék, hogy a
Mazda3 vonószem, 2003-2008 közötti, jó e a Mazda6 2003-hoz?
Fecó | 2013-06-24 10:45
Üdv Mazdások.
Nagyon frankó lett ez az oldal,(mint az összes Mazda),meg aztán be is engedett lépni,
ki is probáltam,de 1 "bibi" akad(valszeg a régimódiként,a tudatlanságom/hozzá nem értésem okán,mert a régi automatice tudta a helyesírás ellenőrzést viszont)!!!
mazda-auto.hu | 2013-06-24 09:32 mazda-auto.hu részére
Most már nagyobb betűkkel működik a fórum.
mazda-auto.hu | 2013-06-24 08:17 lightmaster részére
Minden bizonnyal az első generációs beépítőkeretet rendelted, mely csak manuális klímás autókban használható. Sokan belefutottak már ebbe a problémába. Sajnos erre csak egy megoldás van, egy olyat rendelni, mely digitális klímáshoz is jó.