2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-28 07:32 Xewi részére

 Nem egyforma a két blokk, illetve a részegységek sem. Az MPS motor például hengerperselyes, és kovácsolt dugattyúkkal készül, míg az atmoszferikus feltöltésű 2,3-as motor nem.

Ettől függetlenül turbóval, vagy kompresszorral feltöltőssé lehet alakítani, és valójában tényleg ez a legolcsóbb (de egyben drága) tuning, melynek jobban érezhető hatása van a teljesítményre. Persze mivel a motor egyes alkatrészeinek hőterhelése jelentősen megnő, ezért a turbónyomás maximális értékének megfelelően több egyéb módosítást is eszközölni kell a tartósság érdekében. Az egyik alapvető dolog a 2,3-as olajkapacitásának megnövelése.

 

Valószínűleg a legolcsóbb egy törött MPS Hármas, vagy Hatos blokkját, vezérlőegységét (Hatosét), és még néhány alkatrészét átszerelni, de ez is komoly felkészültséget igényel.

Merrel13 | 2013-06-27 20:19

Sziasztok! 2002es 2.0 benzines kombi mazda 6 nál a klimacső cikszámát szeretném megtudni méghozzá azt amelyik a kompresszorhoz jön vissza.Tud nekem valaki segiteni mert a mazda program rajza régi cikszámot hozz a csőre és i9gy nem tudom megrendelni. Mert a kereskedőprogram nem találja azt a cikszámot vagy mi, Előre is köszönöm.

454.casull | 2013-06-27 12:18

 Volt-e valakinek hasonló?A vezető oldali ajtót nem nyitja-csukja a központi zár kulcsról.Pár napja csinálhatja csak,előtte működött,de csak tegnap vettem észre.Belülről a kilincs melletti gombbal nyit-csuk minden ajtót.M6 2005.Akksi levétel nem segített.Ha kulccsal nyitom,szintén működik az összes zár.

454.casull | 2013-06-27 12:07 Xewi részére

 Szerintem nem pontosan egyezik a blokk az MPS blokkjával, de engem is érdekel a motor izmosításának lehetősége.Amúgy az MPS kereken 2300ccm a miénk pedig azt hiszem 2261 körül van szóval furat vagy löket eltérés van,vagy mind2.

Moment | 2013-06-26 22:28

 Mi lehet a hiba?

Német autópályán tűnt fel, hogy nincs ereje a CD143 gépemnek, max 180 km/h-val megy. 140-ról teljes gázas gyorsításnál leszabályoz ( a kb. 20 l/100 km-es pillanatnyi fogyasztásról visszamegy kb 15-re). Nem így volt előtte.

 Itthon is teszteltem, max gázas gyorsításnál 2800 ford/perc fölött leszabályoz.

Kiméletes gázadásnál nem lehet észrevenni semmit..

Diagnosztikai szoftrver eredményei:

- Nincs hibakód

- Visszaesik a turbónyomás (250kPa -ról ) és a levegő mennyiség a kritikus ponton

- feltűnő volt, hogy a fojtószelep vezérlő alapjel és a helyzet is 80%-os értéknél stabilan áll, nem változik.(indítás előtt megy csak 94%-ra)

Talán összefügghet a jelenség a 120 ekm-es gyári szervizzel is, mintha azóta lenne.

Kíváncsian várom a szakértői válaszokat.

Üdv Moment

Xewi | 2013-06-26 14:43

 Sziasztok,

 

A kérdésem annyi lenne, bár a választ azt hiszem tudom, hogy van egy 2.3 Benzines 2006 os mazda 6 osom, és kacérkodtam a gondolattal az utólagos turbó beszereléssel.

Vajon mennyire járható út ? 
(Mivel a motor elvileg ugyan olyan mint az MPS nél, ezért annak bírnia kéne ?!) Véleményetek érdekelne.

 

Másik kérdésem az lenne, hogy azt be lehete programoztatni avagy programozni valahogy, hogy ha bezárom a kocsit, huzza fel az összes ablakot ? 

Mivel ami nekem van kártyás, ezért anélkül kellene, hogy a kártyán megnyomnék bármi gombot ( lehetőség szerint akkor kellene felhuznia amikor bezárom az autót a gombbal a kilincsen ) . 

Arra már rájöttem hogy ugy fel lehet huzatni az ablakot ha a távirányítókártyán nyomva tartom a zár gombot. 

 

 

Előre is köszi a válaszokat

Üdv

ladanyizo | 2013-06-25 12:10

 Üdv!

 

Éderklődnék, hogy a 

Mazda3 vonószem, 2003-2008 közötti, jó e a Mazda6 2003-hoz?

 

Fecó | 2013-06-24 10:45

Üdv Mazdások.

Nagyon frankó lett ez az oldal,(mint az összes Mazda),meg aztán be is engedett lépni,ki is probáltam,de 1 "bibi" akad(valszeg a régimódiként,a tudatlanságom/hozzá nem értésem okán,mert a régi automatice tudta a helyesírás ellenőrzést viszont)!!!

mazda-auto.hu | 2013-06-24 09:32 mazda-auto.hu részére

 Most már nagyobb betűkkel működik a fórum.

mazda-auto.hu | 2013-06-24 08:17 lightmaster részére

 Minden bizonnyal az első generációs beépítőkeretet rendelted, mely csak manuális klímás autókban használható. Sokan belefutottak már ebbe a problémába. Sajnos erre csak egy megoldás van, egy olyat rendelni, mely digitális klímáshoz is jó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó