2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:22 Hebo1179 részére

 16218 Ft (bruttó) a gyári tárcsák darabja. Minőség/ár arányban gyakorlatilag verhetetlen. A betét szett 28127,-Ft. Utángyártottakkal nincs nagy tapasztalatunk, de a Nipparts is egy lehetőség.

mazda-auto.hu | 2013-07-10 10:17 Nyiri részére

 Nem jellemző az injektorok kokszosodása olyan helyeken, ahol a befecskendezési képet érinti. Ez szívócső befecskendezéses autó, így az alacsony benzinnyomás is képes tisztán tartani a problémás helyeket. Más jellegű belső lerakódásokra az üzemanyagellátó rendszerben, megoldást jelenthetnek a tankba önthető adalékok.

Hebo1179 | 2013-07-09 20:02

Kedves Mazda-Auto!

 

Van egy 2003-as Mazda6 2.0 Sport TE autónk és első féktárcsát és fékbetétet kellene csereléni. A gyári fékekek elég drágák, esetleg milyen más márkájú fékeket lehetne használni? Egy páran a Nipparts-ot ajánlották.

Válaszukat előre is köszönöm.

 

Üdv, Heni

tocsa5 | 2013-07-09 15:14 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm A Válaszát!

A Szinkrongyűrű csere milyen árban van Kb.?

Nyiri | 2013-07-09 15:08

Tisztelt Mazda-Auto!

 

2003-s Mazda6 2.0 Sport TE autómban 180.000km van. 10.000 km-ként olajcsere periódust tartom. Kérdésem az lenne, hogy ekkore futásteljesítménynél nem kellene már tisztítani a injektorokat vagy valami? Nincs korom lerakódás? Gyertyacsere/Gyertyakábel csere nemrég volt.

 

Köszi

mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:35 nandiloki részére

 Amennyiben sikerül kideríteni, hogy hol szervizelték korábban, akkor esetleg számlák alapján (ha fel van rajta tüntetve a km-óra állás). Az importőr, illetve diagnosztikai kiolvasás ebben nem tud segíteni.

mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:33 csoki73 részére

 A piros indításgátló jelnek villognia kell.

mazda-auto.hu | 2013-07-09 12:32 tocsa5 részére

 Valószínűleg szinkrongyűrű probléma lesz a váltó belsejében. Esetleg a motortartó bakok túlzott "lógása" rásegíthet.

nandiloki | 2013-07-09 09:04

Tisztelt Mazda-Auto!

 

Köszönöm a gyors választ! Tudnának nekem abban segíteni, hogy hol tudnék ezen információknak utánajárni? Importőr, stb?

Hogyan tudnék a valós km óra állásnak utánajárni?

 

Üdv,

Nándor

mazda-auto.hu | 2013-07-09 08:40 mazda-auto.hu részére

 Az "utolsó" szerviz már Siracusa-ban történt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó