2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-24 08:14 pusi65 részére

 Jeleztem a programozóknak, meglátjuk.

 

Formátum: Fejléc 4 betűtípus próba.

lightmaster | 2013-06-24 02:00

Tisztelt Szakik !

 

A Következő a problémám : 1 dines rádiót szeretnék beépíteni az M6 2003 tip autómba , de küdök a beépítőkerettel + a klíma vezérléssel , valamint a középső kijelzővel . Mit tegyek ?? Ki tud nekem segíteni ??

littlerock79 | 2013-06-23 22:25 ZoO részére

Anno a vaterán szereztem egy jó beszállítót :) ha nem gond a pontos nevet nem írom meg. Nem kamuzok, olcsón hoz dolgokat...

ZoO | 2013-06-23 21:04 littlerock79 részére

 Ezen csodálkozok, mivel a neten a 2002-07-es Densok darabja 7-8 rugó. Te hol vetted?

Tudom, hogy kedvezménnyel 40%-kal olcsóbban lehet vásárolni, de én pontosan 38 ezret fizettem szereléssel együtt, ami azért nem rossz, ha a munkadíjat is beleszámoljuk.

csakibela | 2013-06-23 20:54

 Ismét üdv.

Köszönöm a választ ,tanulságos. 

littlerock79 | 2013-06-23 12:36 ZoO részére

 A Denso izzítógyertyák tudomásom szerint a gyárival megegyeznek. kedvezménytől függően, de 17600 huf volt a 4 darab...

pusi65 | 2013-06-23 09:42

 Kedves fejlesztők, meg lehet oldani, hogy olvasható méretű betűkkel működjön a fórum?

 

 

ZoO | 2013-06-23 00:25 csakibela részére

 http://www.mazda.hu/owning_mazda/digitalservicerecords/

 

2006-tól kerül bevezetésre a Mazdánál a digitális szervízkönyv. Ez nem papíralapú, hanem egy globális rendszerbe kerülnek be a szervizelési adatok, így jól nyomon követhető az autó előélete. Az enyém 2007-es olasz, minden számlával és digitális szervízkönyv bejegyzéssel rendelkezik, így nyugodtan vehettem meg. Ha a 120 ezres be lett jegyezve a szervízkönyvébe, akkor nagy meglepi nem lesz. 

 

Nálam 140 ezernél volt tűzkarika csere, ez nem egy nagy összeg, illik cserélni a tünetek jelentkezése előtt.

160 ezernél izzítógyertya csere - eredeti japán 40 rugó.

Féktárcsa csere esedékes lesz kb. 200-210-nél, most a második generáció fut.

Az üzemanyag rendszer érzékeny, ezért előfordulhatnak kisebb nagyobb meghibásodások. 

Kipróbáltam a Protec adalékokat, nekem beváltak.Rángatások, dadogások tűntek el.

A Hondát megbízhatóbbnak ismerem, drágább is pont annyival, hogy ne vegye meg az ember.

A kombik picivel többet esznek, mint a négy ajtósok.Cserébe pakolhatóak.

A klíma hajlamos meghibásodni, kompresszorhiba és vezeték kidörzsölődés okoz kellemes perceket.

Szerintem a legjobb vétel a 120 lovas verzió. Ekkor az átírási költség is kevesebb, de mivel motorikusan megegyezik a 14x lovassal, csak szoftvert kell cserélni.

Magyarán jól tuningolható, vagy alapból tartós.

DPF hiba szerintem ott jön elő, ahol nincs az utolsó firmware feltöltve az autó computerére, vagy nagyon mocskos gázolajt kapott hosszú időn keresztül, és nem látott az autó normális szerelőt az elmúlt 3 évben.

Ami még ajánlott: egy/két évente futómű beállítás, sajnos erre nagyon érzékeny a Mazda6.

Nem szabad utángyártott alkatrészt venni, egy európai izzítógyertya 7 rugó, egy japán pedig 9 körül. Ebből persze még lejön a kedvezmény, de jól mutatja az arányokat.

 

csakibela | 2013-06-21 21:02

 Üdv Mazdások.

Most szeretnék vásárolni egy Mazda 6 . 2.0 dizelt kombiba 2005-2006 évjáratot.

Hozzátok fordulnék hogy mire figyeljek, milyet nem szabad megvenni , nagyszerviz mikor kell , kb 140 000 km van a kiszemelt autóba , sok vagy kevés , javitások ?

Esetleg ha van eladó érdekelne! (csaki21@gmail.com)

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv.

 

mazda-auto.hu | 2013-06-20 08:05

Hamarosan megújul honlapunk. A tartalom kibővül, bár még jónéhány dolog nem lesz feltöltve. A fórum belépési adatai nem változnak senki esetében Sajnos az utóbbi egy hét fórum bejegyzései valószínűleg elvesznek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó