2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Tomi85 | 2013-06-12 16:01

Sziasztok! Megfejtettük az izzó kérdést. Fel kell nyitni a motorháztetőt, és a lámpabúrára, az izzó fölé oda van írva, hogy milyen kell bele. A tompítottba és a refibe is H1-es.

dana | 2013-06-12 12:30

A váltó leszereléséhez mennyire kell megbontani az autót? Gondolom alsó burkolat le, féltengely ki, motort alátámasztani, elektromos csatik ki, váltó bakról le, és utána leszerelhető? Mennyi idő kb. és mennyi pénz? Fusi szerelő mennyit kér egy ilyen váltó le-felrakás műveletért? Köszi!

mazda-auto.hu | 2013-06-12 11:59 kekati részére

Úgy tűnik ez ugyanaz, de ha a fotóról is leolvasható cikkszám egyezik, akkor biztosan.

kekati | 2013-06-12 10:10 mazda-auto.hu részére

Szia! A mélynyomóhoz találtam ebay-en egy erősítőt, csak az audiba való. Kinézetre ugyan úgy néz ki, meg a csatlakozó is ugyanaz. http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Audi-A3-S3-8L-96-03-Bose-OEM-sub-subwoofer-amp-amplifier-/281112291869?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4173992a1d Árba nem volna rosz csak nem tudom, hogy jó e hozzá

mazda-auto.hu | 2013-06-12 09:45 geszti részére

A műanyag fedél 27000,-Ft, a kis csavar 4180,-Ft.

mazda-auto.hu | 2013-06-12 08:58 r105tc7 részére

Nincs digitális szervizkönyv, az utolsó egyéb bejegyzés 2010.02.16. 82490 km, így valós lehet a km. óra állása. A korrózió elbírálásánál szempont, hogy évente minimum egyszer Mazda szervizben járt az autó, és ez igazolható is. Ha igen, akkor egy hivatalos Mazda szerviznek kell a megadott módon kérelmezni a javítás engedélyezését a Mazdától.

mazda-auto.hu | 2013-06-12 08:52 nagyand részére

A kiemelő villa, és a munkahenger nyomórúdja kívülről is zsírozható, de a kinyomócsapágy "csövének" zsírzása csak a váltó leszerelésével oldható meg.

454.casull | 2013-06-12 08:11 Tomi85 részére

Egyébként amit belinkeltél oldalt,annak az alján van kompatibilitás kereső,csak nekem nem nyitja meg telefonon,a gépig meg lusta vagyok elmenni.

454.casull | 2013-06-12 08:08 Tomi85 részére

Elméletileg H1,H3,H7 kell bele.Sorban:Refi,köd,tompított.Na persze ha nem xenonos.Én is Osram izzókat használtam,nekem nem volt velük semmi gondom és látható a külömbség.Az emelt fényerő azonban rövidebb élettartamot is jelent,de nem olyan drasztikusan.Amúgy az enyémben még a gyári Philips xenonok világítanak lassan 8 éve...

pusi65 | 2013-06-12 07:41 Tomi85 részére

H1-et és a pici 5w-ost biztosan használ ez az autó. Szerintem H7-et nem.Egyébként a Metroban nem Tungsram, hanem "sárga" csomagolásban de kipróbáltan jó minőségben ötödéért megvehető. A kicsi 5w párban 200 ft.Igaz, nem fogja "night breaker"-ni az utat, csak rendesen izzani :)) Emlékszem, ezek a mazdák Philips-et kaptak gyárilag és kb 2000 km alatt kiégtek a dízelekben - a minőség bajnokai...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó