2025. Február 1. Szombat - Ignác

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mazdalover | 2013-06-12 00:00

Sziasztok Mazdasok! Mi lehet a problema, ha a hatso helyzetjelzo nem eg, mig a tolatolampa es a hatso feklampak egnek?Az egoket kicsreltuk es a biztositektablakon sem latszott semmi gond.Van a motorhazban levo es a vezetooldali labtamasz mellett levo biztositektabla mellett meg valahol egy harmadik is a Mazda 6-ban?Vagy melyik kis vagy nagyobb biztositekot kellene kellett volna meg megnezni? Megkoszonnek minden mas otletet hogy hol keressuk a hibat.A kalaptarton levo plusz feklapma sem eg,ennek a problemanak hol keressuk a forrasat?Illetve szoljatok, ha tudtok egy megbizhato rendes autovillamossagi szerelot Budapesten vagy Godoloon es kornyeken vagy a ket telepules kozott.A kocsi egy benzines 2002-es Mazda 6 1.8i TE.Elore is koszonom.Mazdalover

geszti | 2013-06-11 22:43

üdvözlet Varga Úr! lenne egy olyan kérdésem, megtudná nekem mondani mennyibe fog kerülni 2003as benzines 2000 köbcentishez az olajleeresztő csavar és műanyagház? Mai olajcserénél nem tudtuk kicsavarni a imbuszkulccsal a kis csavart, ahol a kisebbik alátétet kell cserélni. Ha feszegettük volna lehet eltörik műanyaggal együtt. A műanyag alatt azt értem amibe bele kell dugni a szűrőbetétet és a körben a menetes részére pedig a gumitömítést. ez lenne majd következő olajcserénél esedékes, csak érdeklődnék, lehet e kapni és mennyibe fog kerülni. Előre is köszönöm.

Tomi85 | 2013-06-11 22:29

Sziasztok! 2003-as 2.0 benzines Mazda 6-osomhoz jó ez a csomag? Sík hülye vagyok ehhez, légyszíves segítsetek! Köszönöm http://www.vilagitas.eu/night_breaker_plus_akcio#page_artdet_tabs

r105tc7 | 2013-06-11 19:45

Tisztelt Mazda-autó! Mazda 6 vásárlása előtt állok a kinézett típus 1.8 benzines kérném, amennyiben lehetséges alvázszám alapján adjon információt az autó előéletéről, esetleges javításokról JMZGG128251250031. Elvileg vezettett szervízkönyves és jelenleg 124000km van benne. Az igaz, hogy volt hátsó sárvédőív rozsdásodás miatt visszahívás, mert ezen van rozsda? Köszönettel Zéé

nagyand | 2013-06-11 11:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választt.Ehhez a müvelethez (kiemelövilla zsírzás) le kell venni újból a váltót és a kuplungszerkezetet?Vagy van "egyszerü" megoldás rá? Mert már megszoktam hogy kemény a kuplung, csak akkor volt furcsa mikor csere után nagyon puha volt. Gondolom az lenne a normális.

mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:13 nagyand részére

Elképzelhető, hogy nem lett megtakarítva a "cső" amin a kinyomócsapágy csúszik, de be lehetne zsírozni a kiemelő villa és az alsó munkahenger találkozási pontját is. Nem voolt még ilyen jellegű problémánk, így látatlanban nem tudok többet írni

mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:06 kekati részére

Elvileg jó adat, hiszen a legtöbb szabvány hangszóró általában 4 Ohm-os, de a Bose a kisebb áramfelvétel miatt általában egyedi ellenállásokkal dolgozik...és éppen a kis impedancia miatt óvatosan bánni azzal, hogy külső erősítő hajtsa meg a gyári mélyet. Könnyű széthajtani.

mazda-auto.hu | 2013-06-11 11:02 ferke1 részére

Amennyiben semmi nem utal a lánc nyúlására, illetve a fogaskerekek kopására (vezérlés jeleken áll), akkor nem kell cserélni.

nagyand | 2013-06-11 09:59

Tisztelt Mazda Auto! 2003-as M6 Diesel 136LE autómban volt cseréleve nem olyan rég (kb 15.000 km-el ezelött) kettöstömegü lendkerék és kuplung szett. (Mindkettöt Önöktöl rendeltem) Mikor a szerelö kicserélte a kuplungot és a lendkereket, utána a kuplungpedál olyan puha lett mintha vajba taposna az ember. Azóta viszont megint felkeményedett és sokkal erösebben kell nyomni mint közvetlen a kuplung csere után. Mitöl keményedhetett be a kuplung ismét? (Csere elött is ugyan olyan kemény volt mint most, viszont közvetlen csere után kb 2-3 ezer kilóméterig mint a vaj olyan puhán müködött) MÀS: A kuplungpedált ha benyomom, egy kattanó hangot lehet hallani ill. érezni a pedálon,megnéztem és a kuplungpedált vissza húzó rugónak a pedálhoz való csatlakózásánál kikopott és kettétört a müanyag persely melyben a rogó fordult.( Mikor benyomom a pedált látni és érezni is lehet hogy a rugó ugrik egyet és annak van kattanó hangja) Lehet ezt valahogy pótolni ill. kapható hozzá külön? Ez a müanyag persely már a kuplungtárcsa csere elött is hiányzott tehát a kuplung keménységéhez semmi köze nem lehet. Vàlaszukat elöre is köszönöm.

454.casull | 2013-06-10 23:49 Zozyka részére

A fejegységen soha nem állítom 3-4 fölé a basszust,mert az az összes hangszóróra is vonatkozik,ami szerintem oda sok.Főleg magas hangerőn könnyen betorzíthatnak.Amúgy a magas maxon van és az Alc is.De azért majd holnap kipróbálom úgy is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó