2025. Március 4. Kedd - Kázmér

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-06 08:04 jirko részére

A megfelelő kábelt itt nem tudom megnevezni, de valószínűleg bármelyik Mazda szervizben tudnak segíteni.

littlerock79 | 2013-06-05 19:38 dana részére

Én a magyar gázolajban sem bízok... a fűtőolajban pedig végképp nem. A gázolajat adalékolják, méghozzá nem ok nélkül. Egy magasnyomású szivattyú kenését a gázolaj adja. Én nem bíznám a dolgot a véletlenre...

littlerock79 | 2013-06-05 19:36 sk84 részére

Bár nekem 5-ösöm van, de a motor, és a dpf az összekötő kapocs... Nem nekem teljesen más gondom van,az alapjárat az rendben van, néha apró kihagyások vannak hidegen, és bár nem örülök neki, de nekem egészen más gondom van. kicsit sokat regenerál... igyekszem rájönni a probléma okára...

sk84 | 2013-06-05 17:45 littlerock79 részére

Koszi a valaszt.Egyebkent a tied nem produkalt meg ilyet?

davidadri | 2013-06-05 17:28 wazabby17 részére

Köszönöm a válaszokat Volt a turbóm 1x felujitva ,utána meg cserélve másik bontottra.minden ki lett tisztitva,coolerhütö leszedve kiáztatva csontra..stb...!!felraktunk mindent pár 1000km és mintha mi se történt volna ugyanugy ette az olajat....tehát 2x cseréltem turbót fölöslegesen...ugyhogy passz...!!megprobálom ezt a tömitést is kicseréltetni de nem hiszem hogy ott ennyi olaj kijönne,nagyon sok utántöltés kell 10000km alatt!!

dana | 2013-06-05 09:58 littlerock79 részére

Ismerősöm dolgozott kint Németben. Ha ott volt, mindig fűtőolajat tankolt a 6-osába. Semmi különbség nem volt érezhető. Kb. 120.000-et ment kint és semmi probléma nincs a motorral. A német kutasok állítása szerint ugyan az, csak megszínezik. Itthon is hallottam ilyet hogy színezni akarják az üzemanyagokat. Az már egy másik dolog, ha megállítanak és néznek üzemanyagot, akkor szép lehet a bírság.

kriba | 2013-06-04 22:47

másik gondom az lenne:(mazda6 2006 os,2.0 dízel 143le ) indítás után dadog alapjáraton,gázt nyomva szenvedve próbál felpörögni míg egyszer csak mintha "kitisztulna" és minden rendben.később ez a gond alapjáraton nem jelentkezik,mindig csak indítás után. kapott "rendszer tisztító adalékot" meg drágább gázolajat....hatott is,kb 2-3 hétig. de most megint elkezdte. esetleg tudna valaki ötletet adni mi lehet a gond vagy melyik alkatrésznél keressük a hibát? előre is köszönök bármilyen infót. üdv.

kriba | 2013-06-04 22:41

jó napot esetleg alvázszám alapján utána tudnak nézni az autó előéletének?

littlerock79 | 2013-06-04 18:50 davidadri részére

A porlasztócsúcsok alatti alátét átégésekor az égésgázok az olajtérbe jutnak, és a forgattyúsház szellőzésen keresztül a szívócsőbe hordja az olajat. Én kicseréltem az enyémeket, de ilyen jellegű problémával mint a tiéd nem találkoztam.

littlerock79 | 2013-06-04 18:46 sk84 részére

Legjobb megoldás: elvinni egy szervizbe, otthagyni, és reggel próbálgatják, hátha kiderül mi okozza a hibát. Az alapjárat ingadozás sokmindentől lehet. Magától ritkán javul meg. Egy átlagembernek sem szerszáma, sem tudása nincs ehhez. Első körben a néhány tízezer forintos hibakeresésre kell összerani a pénzt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó