2025. Február 3. Hétfő - Balázs

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Korben | 2012-12-20 09:02 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ! Szervízben megnézetem! Üdv.: Korben

Highlander | 2012-12-19 15:00 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a visszajelzést! 1) A múlt héten volt márkaspecifikus szervizben az autó, és állítólag elvégeztek rajta egy befecskendezéses korrekciót. 2) A búrák szép állapotban vannak, így akkor első körben égőcserével próbálkozom. Ha így sem változik a fényerő, akkor marad a lámpatest belső kitisztítása, esetleg a foncsor felújítása. Üdv, és Kellemes Ünnepeket!

mazda-auto.hu | 2012-12-19 13:32 Highlander részére

1. A lendkerékre nem jellemző a hőmérsékletfüggő meghibásodás, inkább lehet például befecskendezési probléma, mely lehet, hogy hengerteljesítmény korrekcióval is orvosolható. Ez csak "gyári" szerviz programmal futtatható le. 2. Amennyiben az égőcsere után jelentkezett a probléma, akkor valószínűleg az égők sem az igaziak, de gyakori a műanyag fényszóró búrák idő okozta mattulása is, melynek fényerő rontó hatása polírozással javítható.

mazda-auto.hu | 2012-12-19 13:27 Korben részére

A 2009-es évjáratok esetében már elképzelhető, hogy szoftveresen ki lehet kapcsolni. Ha mégsem, akkor egyáltalán nem egyszerű kiiktatni, mivel a vezérlőegység "figyeli".

Haji | 2012-12-19 09:22 Korben részére

Igen. Alaphelyzetben fogd meg a gurtnin lévő csatot, oldalra-lefelé irányuló húzó mozdulattal vezesd az ülőlapnál található "ellendarabjához" és illeszd a nyílásba. Nem túl erős, de határozott mozdulattal, nyomd bele. A Mazda, a jogalkotó és a józan ész is erre ösztönzi az autóst.

Highlander | 2012-12-19 06:15

Tisztelt Mazda-Autó! Erre a két problémára van esetleg valamilyen ötletük: "2003-as 2.0 CDH dízel 6-osnál (207.000km) kérnék két problémában segítséget. 1) Néhány héttel ezelőtt vettem észre, hogy meleg motornál, alapjáraton a kelleténél sokkal jobban érezhető a motor járása. (Időnként szabad szemmel is látható a kormány illetve a motorháztető remegése, valamint a műszerfal is olykor "berezonál".) Hideg motornál, magasabb alapjáratnál nincs ilyen gond. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Esetleg a lendkerék a végét járja vagy motortartó bakok elöregedtek? 2) Nemrég cseréltem ki a gyári xenon izzókat új GE márkájú DS2-es, 4300K-s „égőkre”, de összehasonlítva más gyári xenon rendszerekkel vagy akár egy hasonló évjáratú xenon-os 6-oséval a fényerejük nem az igazi. A fókuszpont normálisnak látszik, de sötétben alig világítja meg az utat; egy halogénes 6-os fényereje majdnem erősebb. Gyengék az új GE izzók vagy a lámpatesttel (vetítőlencse, foncsor) van gond? Találkoztak már ilyen problémával?" Előre is köszönöm!

Korben | 2012-12-18 21:58

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Egy 2009-es mazda6 2.5 GTA autóm van. Lekapcsolt lámpával is folyamatosan világít. Ez normális, vagy valami gondja van? Esetleg lehet ezen szoftveresen állítani? Még egy kérdésem lenne! A biztonsági öv csipogását ki lehet iktatni "szakszerűen"? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv!

szomorú | 2012-12-18 18:53

Tisztelt Cím! Köszönöm gyors válaszukat.Egyenlőre kizárásos alapon haladunk lépésről-lépésre a miskolci Schnell szervízben mivel itt nincs hivatalos Mazda szervíz.Mechanikai hibára gyanakszunk.Izzító gyertyákat cserélünk holnap.Az önök által írt infókat megosztom a szervízzel és megkérdem mivel diagnosztizálták.Nagyon köszönöm a tippeket,remélem valami segíteni fog mert ez a bizonytalanság már borzasztó. Tisztelettel:Balogh Norbert

mazda-auto.hu | 2012-12-18 15:26 m6zperx részére

Nem.

mazda-auto.hu | 2012-12-18 15:24 szomorú részére

Valószínűleg érintkezési probléma lépett fel valamelyik szenzornál, mely az indításban is "érintett". Talán a vezérlőegység nem tudta, hogy forog a motor (jeladó kábel/csatl./jeladó), vagy az üzemanyag nyomásnak nem volt visszajelzése (nyomásszenzor), esetleg a nyomásszabályzó szelep ragadt meg (tönkrement). Mivel volt diagnosztizálva az autó?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó