2025. Március 9. - Franciska

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szid | 2013-01-11 13:52

Köszönöm a hozzászólásokat és , hogy segítetek. Történt már computeres diagnosztika , de mindent rendben találtak. Másik autóról is lettek átcserélve alkatrészek , hogy kiszűrjük a problémát. Most ott tart a dolog , hogy bár a szervíkönyve vezetve van , és 120000 - nél be van írva a vezérlés csere ,állítják a szervízben , hogy nem volt elvégezve. Azt mondja az ember , hogy nincsenek összeállítva a jelek és a feszítője szét van ugorva . A szűrőt egyébként kiöntöttem és teljesen tiszta volt a gázolaj , semmi víz vagy reszelék .

lehozsoci | 2013-01-11 12:41 szid részére

Hello _Sid! Maximálisan egyetértek volvofl és mazda szakértő hozzászólásával... Annyit tennék hozzá,hogy sokszor olvasom, hogy kicseréltük a szűrőt meg a Jóisten f.....de mégse mükszik... A legelső amit megnézek, hogy a leszerelt gázolaj szűrőből milyen trutyi jön ki! Nem kicserélem oszt jónapot itt má minden jóóó! Pár héttel ezelőtt egy auto-mentő hozott egy BT 50-est, a tulaj verte a nyálát hogy fogja a verda magát oszt megáll, hogy bizos a PCM mert a szerelője az tudja meg kimérte!?..és az garanciális is!.szóval dráma volt...alaposan leellenőriztem a PCM -et, sehol hiba. Egy tiszta tálba ürítve az üzemanyagszűrő tartalmát rengeteg apró fém darabkára lettem figyelmes...ilyenkor egy mágnest mozgatva a tálka allján sokszor vas gyűlik össze, de it nem akart, mert chrome ötvözet volt...megmutattuk a tulajnak oszt egy kicsit visszavett...A nagynyomású pumpa volt a ludas, kapott úlyat, plus tank takarítás, stb...igazából minden csere! Szóval ha a szerelő alaposan kiértékeli a szűrő által fogott dolgokat az már fél siker ahhoz hogy egy korrekt diagnosztikával álljon elő Üdv Zsocibá...

mazda-auto.hu | 2013-01-11 08:20 Zozyka részére

1. Az új lámpák darabja 168910,- Ft, bontott akár 20000,-Ft-ért is lehet. 2. Az olaj okozta károk ritkán nevezhetők közvetlennek. A különböző viszkozitási jelzésű olajok viselkedése, és összetétele közötti különbségek viszont kézzelfoghatóak. Így kijelenthető, hogy egy 10w-40 semmilyen előnnyel, sőt, hátránnyal jár, mondjuk egy 5w-40, vagy ami még jobb, 0w-40-eshez képest. 3. A turbó lógása akár kézzel is ellenőrizhető, de mint már írtam, a befecskendező alátétek melleti szivárgás, és a szelepszár szimeringek (ezt nem írtam) jóval esélyesebbek, így, hogy a turbó fel lett újítva.

Zozyka | 2013-01-11 00:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ! Lehet, hogy felreértettük egymást. Xenon lámpa alatt komplett lámpatestre gondoltam.trafók elvileg még jók, így azok nem szükségesek. Másik kérdés, hogy a 10W40 olaj vajon hogyan viselkedne az autóban? Tud kárt tenni az autóban? A turbó is ki lett cserélve egy felújított darabra (wizard turbó által felújítva). Vagy lehet, hogy ez a turbó is hibás volna, és viszi az olajat? Elvileg tesztelt...meg minden... Köszönöm a választ előre is.

volvofl | 2013-01-10 13:48 szid részére

Helló.Nézzétek meg hogy melyik porlasztónak nagy a résolaj vesztesége.Mert ha a négyből csak egynek is tul nagy a résolaj vesztesége akkor amikor fordulatszám leesik a nagy résolaj veszteség miatt le áll a motor.Csináljatok hozzá egy célszerszámot négy egyforma kb.50cm hosszu átlátszó gumicső,négy fecskendő.A fecskendöket rögzidzs egy léchez egymás mellé huzd rá a gumicsöveket a gumi csö másik felét a porlasztok résolaj csöve helyére.A vissza felé menő résolaj vezetéket dugozd le.Az ellenörzéshez ketten kelletek az egyikötök inditja az autót a másik fogja a szerszámot.Vigyázzatok mert a nagy veszteségü porlasztó nagyon hamar telenyomja a fecskendöt (1sec)aminek jó a vesztesége az szinte semmit nem nyom a fecskendöbe 10-20sec alatt

mazda-auto.hu | 2013-01-10 13:46 szid részére

Egy Mazda műhelyes diagnosztika lenne szükséges, illetve a befecskendezők ellenőrzése. Valószínűleg hirtelen üzemanyag nyomásvesztés van, de más is lehet.

mazda-auto.hu | 2013-01-10 13:45 footy részére

Valószínűleg a záródugó gumiján szakitottál ki egy újjabb lyukat. Ez önmagában nem probléma. Így utólag már mindegy, de érdemes bezsírozni a fémrúd/kábel együttest előtte.

mazda-auto.hu | 2013-01-10 13:43 Dexx33 részére

29842,-Ft

szid | 2013-01-10 08:55

2003 az évjárat természetesen

szid | 2013-01-10 08:54

Egy hónapja tartó kálváriám megoldásában szeretnék kérni segítséget. Decemberben vettem egy Mazda 6 , 2033 évjáratú 2.0 D beszámított autót márkakereskedéstől. Egy hét után jött az elő a baja , amit azóta nem tud megoldani Szeged összes autószerelője : nevezetesen , hogy az autó minden előzmény nélkül leáll és utána nem, lehet életre kelteni !Nincs hibakód és már cserélve lett az összes szűrő , nagynyomású szelep , motorvezérlő lepróbálva , tank kimosva - és nem működik . Fordulaton jó , ha van egy ideig alapjárat , akkor is egyenetlen , majd megáll . Előre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó