2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dragonoid | 2017-09-11 20:22 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a válaszokat! A gyári befecskendezők lettek visszarakva , mind a négy 25.-ös, és a négy kábel is 25-ös. Kellene-e mérni résolajat, talán hibás valamelyik? Esetleg a befecskendező elektronika hibája is okozhatja a problémát?

 

rudyka | 2017-09-11 18:54

Tisztelt Mazda Autó! Érdekelne, hogy 2013-as Mazda 6 GJ Revolution 2.0 165LE kombinál találkoztak e már olyan problémával , hogy a kormány Kb. 5 fokban jobbra áll egyenes futásnál. Továbbá 120km/óra felett gyenge vibrálást érzek a futómű felől. Nemrég ültem egy 2014-es Diesel 3 -as Mazdában ami ugyanúgy 120-tól rázott de sokkal intenzívebben mint az enyém. Mintha földúton mennénk az autópálya helyett.Válaszukat előre is köszönöm

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 14:10 dragonoid részére

Meg kell nézni a befecskendezők fejét, hogy van-e mindegyiken szám.

Ennél a szériánál alvázszám függő volt, hogy az ellenállás hol van. Ha a befecskendezőn van egy szám, pl. 14, akkor az ellenállás a befecskendezőben van, ha nincs rajta szám, akkor a PCM-ben. Külsőleg teljesen egyforma a két befecskendező, de mégse csereszabatos. Ilyenkor nem fut le a korrekciós eljárás se, de ezt a Mazda szervizben tudják.

dragonoid | 2017-09-11 12:52 mazda-auto.hu2 részére

Fél éve volt kettő felújítva a sok résolaj miatt. De előtte is jelentkezett a hiba, kábel nincs összekeverve, mind egyforma.

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 12:01 dragonoid részére

Nem volt benne befecskendező cserélve?

mazda-auto.hu2 | 2017-09-11 11:09 robeg32 részére

Kérnénk egy alvázszámot.

robeg32 | 2017-09-11 05:56

Tisztelt  Mazda-Auto.Érdeklödni szeretnèk hogy tud e valamilyen visszahívási akcióról törött vagy repedő (Mazda6 GH 2008.12 )ülésmagasság állító miatt.? 

dragonoid | 2017-09-10 19:19

Tisztelt Mazda-autó! A segítségüket szeretném kérni, hogy az alábbi hibát mi okozhatja. Az autó 2004 m6 diesel , szinte mindig hosszabb út után ,csakis melegen, megálláskor az alapjárat erősen ingadozni kezd, mintha lekapcsolna egy hengert. Az üzemanyag nyomás ilyenkor 350 bár-ról 500-ra emelkedik. Néha minden lámpánál ezt tapasztalom ,van mikor hetekig nincs probléma vele. Az autó jól indul, jól megy ,nem füstöl, viszont a korrekciós eljárás nem futott le a mazda szervizben kommunikációs hiba miatt. Lehetséges, hogy azt próbálja futtatni?Nem megy végig és újra elkezdi? Önök mire gondolnak?

Előre is köszönöm a válaszukat.

kovi2 | 2017-09-07 10:50 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ!

mazda-auto.hu2 | 2017-09-07 09:06 kovi2 részére

Ezt hallani kellene, az se kizárható, hogy esetleg más okozza a csörgést.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó