2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2012-05-30 12:23

miért a központizárhoz, legyen az kulcsos vagy távos, ahhoz nem kell "áram" ???

Fecó | 2012-05-29 20:39 DOXA részére

Én teljesen azt hittem minden F/L Hatosban benne van gyárilag a kulcsra működő ablakfelhúzó modul! Itt sincs riasztó! én is úgy gondolom,a kulcs kivételével már áram ott nem lehet!Valszeg a még 30-40 másodperces AC állású plusz áramot keverhet a panel,a kivett kulcsal(így már magyarázható a hibás kontaktus!

Anonymous | 2012-05-29 20:10 DOXA részére Hozzászólás szerkesztése

Nem csináltam vele semmit!Mivel ez a hiba több ezen típusú F/L Hatosnál is,előfordult oszt hiába tanítod a vezetőoldali kapcsoló panelt,gondol egyet azt hol jó,hol nem,automatikusan a kulcsról emelés! Egyenlőre úgy van,ahogy kigurult a gyárból! Miden nap amúgy sem használom a Hatost(az állandó helyhez/műhelyhez kötött szakmám nem igen igényli),meg aztán általában csak vidéken ás többnyire ismerős helyen használom,akkor meg igyekszem úgy parkírozni hogy könnyen rá tekinthessek,szem előtt/látótérben legyen(főként mióta észleltem az összes ablak, vagy csak a vezetőoldali ablak automata magán és meglepő akcióját)! Ahogy ez Hatos produkál,az sejtésem szerint csak vezetőoldali kapcsolópanel kontakt hiba lehet! Emlékeiből,az F/L gazdi megjavította régebben az ő Hatosánál,az M6 indexen még fotóval is illusztrálta a javítást/forrasztást!

zsigi boy | 2012-05-29 20:01

Tisztelt mazda auto.Akkor ez a szint normális, használható így?

DOXA | 2012-05-29 19:24 Fecó részére

Szerintem, ha a kulcsot kiveszem a gy.kapcs-ból, az elektronok már nem kergetőznek az ajtópanelben. Nincs riasztó és ablakfelhúzó modul. 1 álló frászban vagyok!!!

DOXA | 2012-05-29 16:15 Fecó részére

Csináltál vele valamit?

mazda-auto.hu | 2012-05-29 15:48 dana részére

Nem javíthatók a piezo kristályos típusú befecskendezők, és nem is helyettesíthetők. A kompresszióérték jó volt ebben a hengerben? Elvileg károsodhatott a dugattyú, de nem jellemző.

mazda-auto.hu | 2012-05-29 15:45 Ahura6 részére

A gondosan szervizelt előélet alapvető, de annak nem lesz nyoma, hogyan használták, esetleg mennyit mentek vele valamilyen okból kifolyólag pl. kevés motorolajjal. A kettős tömegű lendkerék, vagy turbó elhasználódása például előfordulhat, de a korrózió kezdődő nyomaira is figyelni kell...stb..

dana | 2012-05-29 14:31

A 4-es befecskendezőmnél kb. 15x-öse volt a résolaj a többihez képest. :( Lehetséges hogy ez okozta az egyre erősödő szelephanghoz hasonlítható csattogást? Az autó egyébként megy, csak gyengébb és csattog a motorja. Persze azóta nem járok vele, ahogy előjött ez a probléma. Ez okozhatott msá alkatrészben kárt? Dugattyú pl.?

dana | 2012-05-29 14:28

Általában normál használat során, normál körülmények mellett és tapasztalat szerint mennyi km-ert bír egy ilyen befecskendező? Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó