2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zozo mazda 6 | 2012-05-21 20:48

Sziasztok! 2004es mazda 6-hoz keresek fékolajtartály sapkát.A régit sikerűlt valahogy elhagynom. Bontott is megfelel!!! Előre is köszi!

gulyas_peter | 2012-05-21 14:53

még azt elfelejtettem mondani, hogy alapból akadozva működik a kmóra mutatóm, nem folyamatosan megy fel-le, mint a fordulatszámmérőm

gulyas_peter | 2012-05-21 14:48

Tisztelt Mazda-autó! Az alábbi jelenségre lettem figyelmes: autópályán haladva 130 km/h val kb egy órányi autózás után, ahogy lassítottam a kihajtóhoz érve, a kilométeróra mutató ugyanott maradt, nem csökkent a mutatott sebeségg. Beérve a városba megálltam a lámpánál, és eléggé akadozva lement kb 80ig, majd a zöldnél elindulva 80től kezdve kezdett el mérni. Ezután hazaértam, és mikor leállítottam a kocsit, utána kb 4-5 másodperc múlva nagyon akadozva leesett a mutató. Mitől lehet ez?? 2004 M6 121 LE

mazda-auto.hu | 2012-05-21 10:59 N.I. részére

Lehet akár kettős tömegű lendkerék probléma, de nagyon sok minden más is. A távolból nem tudjuk jobban megítélni ennél.

rbaggio | 2012-05-18 22:10

Üdv, van valakinek tapasztalata megbízható dízel porlasztó bevizsgáló (javító) helyről? Köszönöm

N.I. | 2012-05-18 17:46

Hello ! Tud valaki segíteni vagy tapasztalt hasonlót ? 2006 Mazda 6 Diesel 143 LE. Induláskor meg 1800 ford alatt lusta az autó . 2000 felett kezd magához térni 3.ban . mikor Pl. 3-as ba mennék vele lassan 40 -50 km/h kisebb rángatások vannak. valamint a fogyasztás is efektíve megnőtt kb. jó 0,5 -1,1 literrel. most 7,4 körül van teletankkal számolva. vákumcsöveket ellenőriztem mind jó ,turbó és intercoolercsövek mind a helyén és sehol sem olajos. köszi a segitséget előre is.

mazda-auto.hu | 2012-05-17 14:04 Fecó részére

Semmi gond. Valószínűleg az alacsony fordulat okozta részleges kiegyensúlyozatlanság miatt van egy alaphangja a kettős tömegű lendkeréknek.

Fecó | 2012-05-17 12:42 mazda-auto.hu részére

Bocsánat Varga úr,de elírtam!Nálam is úgy műkszik,mint Jerotibinél!Helyesbítve,kizárólag alapjáraton,álló helyzetben,üresben,és felengedett kuplungnál,halkan de de hallhatóan,van ez a hang(gyengén hallható kelepelés)! De ennek a zajnak túl nagy jelentőséget nem tulajdonítok,több okból(mivel már az első napokban hallottam ezt a hangot,és azóta is ugyan azt,ebből adódik a fülem,kiváló)! 1. Az autó 2006-tól kezdődő életében amit nálam töltött,azóta azonosan és megfelelően jól műkszik a kuplung,még mindig azonos ponton old-zár a pedál nyomó hatására a kuplung(állítani/javítani nem kellet még)! 2. Örült sokat nem is megyek vele(a szakmám miatt nincs napi használatban az autó,így a garázs pártfogoltja,stb)! Bocsánat de kicsit túl dramatizáltam!

mazda-auto.hu | 2012-05-17 11:56 Fecó részére

Igen, de jerotibi esetében éppen fordítva, benyomott pedálnál nincs hangja.

Ahura6 | 2012-05-17 11:14

Sziasztok! 2006-os évjáratú Mazda 6 CDH GT 143LE keresnék vételre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó