2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


geszti | 2012-05-27 19:10

A hétvégén történt Gergelyiugornyán a Tisza-parton... egy fiatal városombéli srác kicsit túlkapta és a családi verdával egy villanyoszlopot megtámasztott.másnap is ott volt még mert az oszlopot az autó tartotta csak a kidőléstől. Eladó (volt?) amúgy http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_2.0_cdh_te-5471585 képek: 1. http://kepfeltoltes.hu/120527/K_p047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 2. http://kepfeltoltes.hu/120527/K_p048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 3. http://kepfeltoltes.hu/120527/K_p049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg 4. http://kepfeltoltes.hu/120527/K_p050_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

majdnemmérnök | 2012-05-27 11:03 jerotibi részére

Szia Jerotibi! Nálunk a családban van három dízel hatos,kettő 180 ezret futott,egy pedig 320-at,de még nem volt semmi gond vele.Igaz mind rendesen szervizelve van és csak kúti gázolajat kap.Ha valakinek tönkremegy nem biztos,hogy bevallja ha kannázta a naftát.Az tény hogy a Denso nem adott ki javítási leírást,és alkatrészt sem az injektorok javításához,ezzel előnyben vannak más gyártók de erről nem a mazda tehet.

jerotibi | 2012-05-25 16:03

sziasztopk... Azzal riogatnak ,hogy a mazda 6 osok nál a porlasztócsúcs 200000-250000 Km után beadja a kulcsot és ,hogy 400 ezer a javítás ez igaz,nekem egy megkímélt 2003-as van 170 ezer km-el akkor gyakorlatilag lassan számíthatok egy ilyen gondra ?Ez egyszerűbben szólva törvényszerű,hogy ez tönkre fog menni?köszi

N.I. | 2012-05-25 12:05 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ. minőségre ez kb. mint a gyári ? ( ha jól tudom a gyártmánya IHI )

mazda-auto.hu | 2012-05-25 11:49 N.I. részére

Pillanatnyilag 310000,-Ft-ért tudunk.

N.I. | 2012-05-25 10:54

Jó Napot ! Tisztelt mazda-autó , Érdeklődnék ,hogy mennyibe kerülne nálatok egy új turbó M6 hoz ? 2006 os 2,0 , 143 LE Köszi.

dana | 2012-05-24 11:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Kíváncsi vagyok mit mérünk...

mazda-auto.hu | 2012-05-24 08:35 dana részére

Igen.

bazsyk | 2012-05-23 21:10

Mc goat, mazda-auto: Köszönöm, akkor tehát irány a szakszervíz...

dana | 2012-05-23 15:25 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen! Ilyen magas? Ez egyébként indítózás közben mért érték?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó