2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


leanykoncer | 2012-04-26 14:21 Koko részére

Grat! :-) Egyébként az el.ablakemelőnek is vannak ilyen dolgai... Nekem múltkor a vezető oldali ablakemelő automata funkciója nem működött, csak folyamatosan nyomva tartott gombnál tudtam használni, míg a többi ablaknál minden stimmelt. "Reset"-eléssel megoldódott. Egy német szaki mondta, hogy ilyenkor a vezető oldani kezelőgomboknál a problémás ablakot le kell húzni és nyomva tartani a gombot 2 sec-ig, majd felhúzni és felhúzva tartani 2 sec-ig. Ezáltal "reset"-eli magát a rendszer és minden megfelelően működik.

Koko | 2012-04-26 11:08

Nohát, megmozgattam az ülést mindhárom irányba (memóriás) és lám, megjavult. Menet közben nem gyullad ki a visszajelző, csöönd van a kocsiban :) Bár érdekelne, az ülésnek ehhez tényleg mi köze???

Koko | 2012-04-26 10:47 leanykoncer részére

Persze, hiszen amíg nincs mozgásban az autó, teljesen egyértelműen ki-be kapcsol a lámpa a csattal szinkronban.Menet közben is ki-be csatolom, de nem reagálja le. Reggel használtam az ülésfűtést, azzal nem lehet ez kapcsolatban? Van kapcsolat az ülésbe épített érzékelő és a bizt.öv érzékelője közt? Csak egy gondolat...

leanykoncer | 2012-04-26 10:11 Koko részére

Ja, értem. Nem volt teljesen egértelmű, hogy ezt bekapcsolt övnél csinálja. Akkor valószínű, hogy nem érzékeli megfelelően, hogy be vagy kapcsolva. Próbáltad már menet közben, hogy ráfogsz még kézzel is, kicsit mozgatod a bekapcsolt övet?

dana | 2012-04-26 09:59 kintaro részére

Vagyis lehet az is jó, csak elég kesze-kusza a leírása.

Koko | 2012-04-26 09:59 leanykoncer részére

Szia leanykoncer! Köszi a választ! De itt az a baj, hogy: beülök, öv bekapcsol, autó indít, semmi gond. elindulok az autóval (haladok) kb. 5-10mp eltelik, kigyullad a lámpa a műszerfalon, és csipog ezerrel. Ki-be kapcsolom az övet, leállok vele, tovább csipog. Leveszem a gyújtást, visszarakom, semmi gond. Amíg megint el nem indulok az autóval... :(

dana | 2012-04-26 09:55 kintaro részére

dana | 2012-04-26 09:50 kintaro részére

Hello kintaro! Én régebben bele akartam vágni a dologba. CarPC-t akartam csinálni. Volt is egy Mini PC-m, plusz vettem is E-Bay-en egy VGA-RGBS konvertert, de megálltam a projektben. Nem volt rá időm foglalkozni vele. Amit te írtál az sima Scart kimenetes. Ráadásul szinkron jelet se visz át ahogy nézem. A scart általában külön visz horizontális és vertikális szinkron jelet. A régebbi Mazda6 kijelzője pedig RGBS jelből dolgozik. Tehát Red Green Blue Sync, azaz a három szín plusz egy közös szinkron jelet. Nekem van egy ilyen átalakítóm, elvileg el is adnám... Vagyis VGA-RGBS.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó