2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kintopsar | 2012-04-24 10:38

Koszonom a valaszt, mar csak annyit szeretnek tudni, hogy eleg lenne e kb egy hettel elotte idopontot kerni?

leanykoncer | 2012-04-24 10:37 dana részére

Hello dana! Kösz a tapasztalat megosztást, nekem 40ezer km-t ment az autó a kötelező vezérműszíj csere óta, szóval elvileg még nincs itt az ideje a cserének. Talán a szelephézag. Lehet, hogy nálam is hasonló probléma, mint nálad.

leanykoncer | 2012-04-24 10:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, remélem én is, hogy nem lendkerék probléma... Még egy kérdésem lenne. Ha az olajszint a nívópálcán "elindult" a full jelzés felett az "X" irányába, akkor törvényszerű, hogy hamarosan eléri, vagy visszaállhat a normál állásba az olajszint? (Az előző olajcsere óta csak 2500 km-t tettem meg.)

dana | 2012-04-24 09:59 leanykoncer részére

Hello leanykoncer! Nekem volt egy ilyen jelenség, kb 10000km-re rá mint amikor megvettem az autót használtan. Akkor lecseréltünk a vezérlést az autón. Vezérműszíj, ékszíj, csapágyak, stb. Csináltunk egy szelephézag ellenőrzést, állítást is. Az egyik hengernél jóval nagyobb eltérés volt mint a többinél, de azokat is kellett picit állítani. Nekem dízel (RF5C) van. Ennél csavarokkal kell állítani, tehát szinte semmibe nem kerül. Azóta mentem 120000km-ert és nem is olyan rég megint elkezdte az apró rángatást. Főleg 50-60-as tempónál és olyan 100-110 között volt a legérezhetőbb. Megcsináltuk a szelephézag állítást. Elmúlt a rángatás. Egyébként kérdezném a mazda-auto-től hogy szelephézagot mennyi időközönként "kell"-ene állítani. Mi az előírt és a tapasztalat? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:53 L@cka részére

Lehet például a vákuumszivattyú hajtása, melyet fontos lenne mielőbb kizárni. Más alkatrészek is adhatnak hasonló hangot, de inkább az előbbi.

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:51 leanykoncer részére

Egészen más a Metabond adalékok célja, és a DPF tisztítóké. Lehet, hogy jó a Metabond, de én inkább gyakoribb motorolaj cserére költeném azt az összeget. A DPF szűrő jobb regenerációját elősegítő adalékok elvileg előnyösek, de valójában nehezen mérhető a hatásuk, így inkább csak bízunk bennük. Egyik hajtásláncnak sem (kb.4000 kcm-esnél kisebb motor esetén) előnyös felsőbb fokozatokban 1000-1500-as fordulattal közlekedni, de a kettős tömegű lendkerekesek esetében még inkább nem. Reméljük nem a lendkerék kezdi "megadni" magát.

L@cka | 2012-04-24 09:47 mazda-auto.hu részére

2000-es Dízel. A 136LE változat!

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:44 L@cka részére

Dízel, benzines?

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:43 Kintopsar részére

Mindenképpen be kellene előtte jelentkezni (66/430-585). Hozott anyagból is dolgozunk, és tudunk bérautót is biztosítani, ha szükséges.

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:40 LeKlein részére

11000,-Ft körül van, de csak a szivargyújtóval együtt rendelhető. Egyébként ez az alkatrész minden típusban azonos méretű.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó