2025. Április 29. Kedd - Péter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kintopsar | 2012-04-24 10:38

Koszonom a valaszt, mar csak annyit szeretnek tudni, hogy eleg lenne e kb egy hettel elotte idopontot kerni?

leanykoncer | 2012-04-24 10:37 dana részére

Hello dana! Kösz a tapasztalat megosztást, nekem 40ezer km-t ment az autó a kötelező vezérműszíj csere óta, szóval elvileg még nincs itt az ideje a cserének. Talán a szelephézag. Lehet, hogy nálam is hasonló probléma, mint nálad.

leanykoncer | 2012-04-24 10:22 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ, remélem én is, hogy nem lendkerék probléma... Még egy kérdésem lenne. Ha az olajszint a nívópálcán "elindult" a full jelzés felett az "X" irányába, akkor törvényszerű, hogy hamarosan eléri, vagy visszaállhat a normál állásba az olajszint? (Az előző olajcsere óta csak 2500 km-t tettem meg.)

dana | 2012-04-24 09:59 leanykoncer részére

Hello leanykoncer! Nekem volt egy ilyen jelenség, kb 10000km-re rá mint amikor megvettem az autót használtan. Akkor lecseréltünk a vezérlést az autón. Vezérműszíj, ékszíj, csapágyak, stb. Csináltunk egy szelephézag ellenőrzést, állítást is. Az egyik hengernél jóval nagyobb eltérés volt mint a többinél, de azokat is kellett picit állítani. Nekem dízel (RF5C) van. Ennél csavarokkal kell állítani, tehát szinte semmibe nem kerül. Azóta mentem 120000km-ert és nem is olyan rég megint elkezdte az apró rángatást. Főleg 50-60-as tempónál és olyan 100-110 között volt a legérezhetőbb. Megcsináltuk a szelephézag állítást. Elmúlt a rángatás. Egyébként kérdezném a mazda-auto-től hogy szelephézagot mennyi időközönként "kell"-ene állítani. Mi az előírt és a tapasztalat? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:53 L@cka részére

Lehet például a vákuumszivattyú hajtása, melyet fontos lenne mielőbb kizárni. Más alkatrészek is adhatnak hasonló hangot, de inkább az előbbi.

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:51 leanykoncer részére

Egészen más a Metabond adalékok célja, és a DPF tisztítóké. Lehet, hogy jó a Metabond, de én inkább gyakoribb motorolaj cserére költeném azt az összeget. A DPF szűrő jobb regenerációját elősegítő adalékok elvileg előnyösek, de valójában nehezen mérhető a hatásuk, így inkább csak bízunk bennük. Egyik hajtásláncnak sem (kb.4000 kcm-esnél kisebb motor esetén) előnyös felsőbb fokozatokban 1000-1500-as fordulattal közlekedni, de a kettős tömegű lendkerekesek esetében még inkább nem. Reméljük nem a lendkerék kezdi "megadni" magát.

L@cka | 2012-04-24 09:47 mazda-auto.hu részére

2000-es Dízel. A 136LE változat!

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:44 L@cka részére

Dízel, benzines?

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:43 Kintopsar részére

Mindenképpen be kellene előtte jelentkezni (66/430-585). Hozott anyagból is dolgozunk, és tudunk bérautót is biztosítani, ha szükséges.

mazda-auto.hu | 2012-04-24 09:40 LeKlein részére

11000,-Ft körül van, de csak a szivargyújtóval együtt rendelhető. Egyébként ez az alkatrész minden típusban azonos méretű.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó