2025. Február 5. Szerda - Ágota

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


SzGábor | 2012-05-05 20:35

Sziasztok! Egy olyan szakembert keresek, aki profin tunningol, gyári szinten. Olyan aki ért is a Mazdához. Van egy Mazda 6 MPS-em és szeretném "gyári minőségűre" felpiszkálni a kicsikét.Ez alatt azt értem, hogy nem sufni tunningos legyen az emberünk.

homokinorbert | 2012-05-05 00:28

Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne a Mazda 6-ommal hogy a víz felforr benne. A szűrő ki lett benne cserélve fel van töltve rendesen folyadékkal és 100-140 közt emelkedőn felforr a víz. Valaki tapasztalt már ilyet a Mazdájában ? Vagy valakinek van tippje hogy mi lehet a baja? Válaszokat előre is köszönöm!

volvofl | 2012-05-04 22:39 dana részére

Az össze szerelésnél figyelted hogy megfelelően álljon az uszo?van a tankon a nyilásnál jel hogy mi a helyes irány

volvofl | 2012-05-04 22:35 dana részére

Helló.Énis nemrég szedtem szét takaritás miatt és nekem is ugyan így nézettki.nem volt rajta semmi sem.

raouljulio | 2012-05-04 18:48

Üdv! 2006-os 18T 5 ajtós 6-osom van. Az a problémám, hogy a központi zár mind kulcsos mind távirányítós nyitáskor a nyitást követően hosszú ideig tovább kattog, mintha nem tudná kinyitni az autót. Egy idő után abbamarad, záráskor normálisan zárja az ajtókat mind belső reteszeléssel, mind kulccsal, mind távirányítóval. Mi lehet a probléma? Kérem segítsen, köszönöm! Raul

mazda-auto.hu | 2012-05-04 12:45 dana részére

Véletlenül ide írtam a DPF fórumos válaszomat. Ezt a hibakódot okozhatta a szűrő eltömődése. A kis csövecskére nem tudok hirtelen válaszolni, nagyon ritkán veszünk ki Mazda6 úszó egységet. 2. Ha a szintjelző korábban jó volt, akkor szét-össze szerelés közben történhetett valami.

dana | 2012-05-04 11:15 dana részére

Az előbb mintha lett volna valami válasz... hmmm... Egyébként erre a kis csövecskére gondolok. http://noob.hu/2012/05/04/DSC05664.JPG Ez így normális? Nincs rajta semmi szűrőkupak? Csak csupaszon a lyuk?

dana | 2012-05-04 10:28 dana részére

Tehát akkor az üzemanyag szintjelzőt is nullázni kell? Programozni? Ezt nem értem. Az elején nem értem miért működött jól? Tehát felment 50%-ig, kb. 30 liter volt benne. Majd lement szépen negyedig, és ott megállt. Levettem a sarut a csatlakozók széthúzása előtt és az összerakása után raktam vissza. Tehát elvileg semmi hibát nem okozhatott. Az hogy a tankban mennyi az üzemanyag, az meg üres álló helyzetben is változhat, nem? pl. tankolás.

dana | 2012-05-04 10:05

Üdv! Olyan kérdésem lenne, hogy... A múltkoriban írogattam P0093-as hiba miatt.(üzemanyag rendszer szivárgás) Na azóta kitakarítottam a tankot, átmostam a tankban lévő szűrőt, állt rajta vagy 3mm iszap) A csöveket is átmostam. Szűrőt is cseréltem. Kérdésem az lenne hogy a tankban lévő szűrő háló közepénél van egy kb. 15mm-es kis cső felfelé. Ez egy vészlyuk? Ha már a szűrőhálón keresztül nem jön a lé? Gondolom nekem itt szívta be a sok mocskot. Ezen gyárilag nincs semmi, csak maga a kis csövecske áll felfelé? A tank összerakása után (szívórész, szintjelző, stb.) minden okés volt. Töltöttem bele 30 liter gázolajat, majd gyújtás. Kicsit megijedtem, mert a mutzató nem akart az alappontról mozdulni. Eltelt pár másodperc és felment szépen közép szintig. Azóta mentem pár száz km-ert, és csodálkoztam, hogy csak negyedig ment le a mutató, holott már szinte üresnek kellett volna lennie. Tegnap is negyeden állt a mutató és sajna leállt alattam, kifogyott a létyó :) Csont üres volt a tank. Sajna a mutató átvert. Valamiért megállt negyednél. Mi lehet a gondja? Nem hinném hogy a szintjelző felakadt volna. Esetleg egy csatlakozó átnézés? Ha a műszerfalon megcsinálom a tesztet, akkor a mutató szépen felmegy teljesen, középig, le, majd megint teljesen fel. A visszajelző lámpa is villog a teszt során.

mazda-auto.hu | 2012-05-04 09:44 Luki részére

Az olajnyomás lámpa villogása NEM AZ OLAJNYOMÁS HIÁNYÁT JELENTI! Ha nem lenne kellő olajnyomás, akkor folyamatosan világít a lámpa. Ezzel szemben a lámpa villogása azt jelenti, hogy a vezérlőegység szerint túl magas az olajszint, tehát valószínűleg olajcserénél nem nullázták a DPF regeneráció számlálót, és semmi más baj nincs.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó