2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-01-12 18:37 grendelpeti részére

Gyárilag beépített indításgátlóra utal.

grendelpeti | 2012-01-12 18:09

Szeretném megtudni, hogy a 2002 kiadású Mazda6 műszerfalán miért villog indítás nélküli állapotban egy oldalnézetű "autó" formájú ikon. Amikor beindítom, elalszik. Köszönöm előre is.

francejerome | 2012-01-11 17:53 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Mivel az alkatrész közel 100eFt így egyenlőre ledugózva marad...amint lesz rá keret megoldom, remélem nagyobb probléma nem jön elő.

mazda-auto.hu | 2012-01-11 09:14 francejerome részére

A dízel motorok ún. légfelesleggel dolgoznak, így nem lesz hiányzó levegő. Az EGR-t viszont nem kellene ledugózni, de az sem jó, ha szűretlen levegőt kap. Kipufogógáz visszavezetés nélkül egyes működési fázisokban megemelkedik az égési hőmérséklet, mely az egészségre káros nitrogén-oxid-ok mennyiségét növeli. Az NO mennyiségét viszont egyelőre nem mérik a vizsgán. A lényeg, ez a megoldás nem egészséges, hosszútávon nem javaslom, de a fogyasztásra nincs számottevő hatással.

francejerome | 2012-01-11 09:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Akkor már van is két újabb kérdésem. Ha ledugozom akkor nem kapja meg a plusz levegőt a kipufogó oldalról a motor. Ezt pótoltja a levegőszűrő felől? Nem lesz nagyobb a fogyasztás? Nagyobb lesz a károsanyag kibocsátás..-átmegy így a környezetvédelmi vizsgán?

mazda-auto.hu | 2012-01-11 08:58 francejerome részére

Ezekben az évjáratú autókban, illetve dízel esetén még nem annyira kontrollált a gázvisszavezetés figyelése a motorvezérlő részéről, így ha eddig nem volt hibakód, akkor a tömítetlenség miatt nem is lesz. Ha az EGR vákuumját szabályzó szelep hibásodik meg, akkor lesz, de ez a hiba (lyukas cső) erre nincs nagyobb hatással.

francejerome | 2012-01-10 17:19

Kedves Mindenki. Mazda 6 2004 2.0 dieselem van. Elrepedt a kipufugogáz visszavezető cső az autóban. Mi van akkor ha ledugozom a visszavezetést? Az én elképzelésem szerint maximum a környezetvédelmi vizsgán lesz gondom. Talán még jobban is menne az auto ha 100%ban tiszta levegő menne a motorba. De félek hogy az elektronika reklamál a változatás miatt. Egyenlőre nem túl jó a helyzet mert napi 100km et megyek vele és végig az utastérbe jön a gáz amit ugye a motorba kéne visszanyomnia. üdv.

mazda-auto.hu | 2012-01-10 10:52 geszti részére

:-). Átgondolásra érdemes ötlet.

mazda-auto.hu | 2012-01-10 10:52 bazsyk részére

A kulcs azonosítását nem tudja elvégezni az indításgátló rendszer. Mivel a másikat igen, ezért a kulccsal van probléma. Nem az elemmel!

mazda-auto.hu | 2012-01-10 10:50 Keresz részére

1.A mobil GPS külön egység, olyan mint amit a szélvédőre teszel, tehát attól függetlenül, hogy "idomul" a gyári helyre, külön egységet alkot, az áramellátást kivéve. 2.A gyári képernyőt pl. Nav'N'Go limousin elektronikával lehet teljes Európa térképpel használni. Ez kb. 199000,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó