2025. Február 6. Csütörtök - Dóra

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zozyka | 2012-01-20 13:50

Tisztelt Mazda -Autó! pár hete érdeklődtem ülésfűtés problémával kapcsolatban. Akkor azt mondták, hogy az egyik feltehetőleg szakadt, a másikban pedig valami termosztát hibásodott meg. 1kérdés: Mennyibe kerülne a termosztát ÉS a fűtőszál javítása? 2.kérdés: ugyebár 2 fűtőlap Van azülésben. Ha az egyik meg volna szakadva, akkor a másiknak még kellene működnie. Vagy ezek sorba vannak kötve, és lehet, hogy csak az egyík fűtőlapot kell cserélni?Elméletileg az üléshez eljut a fesz.

mazda-auto.hu | 2012-01-20 11:54 gabor198712 részére

Egy önindító javítása viszonylag gyors, de függ a körülményektől.

mazda-auto.hu | 2012-01-20 11:53 szcs részére

1. EURO4-es, de 100000 km felett kicsúszhat ebből, ha nem programozták egy hivatalos Mazda szervizben. 2. Elöl csak gyári ülés képes biztonságosan kivédeni, hogy az ülés foglaltság mérő biztosan blokkolja a légzsákok nyitását. Ezeknek az üléseknek az ára 100-130e Ft körül van.

gabor198712 | 2012-01-19 06:43

Mi pont tegnap robbantunk le a Hungária körúton, úgyhogy kénytelen voltunk autót bérelni ( www.avalon-rent.hu ). Mennyi idő alatt javítanak meg egy indítómotort kb.? Előre is köszi a választ!

szcs | 2012-01-18 20:27

Sziasztok! 2 kérdésem lenne. Az egyik, hogy a 2003-as 136 LE-s Mazda 6 környezetvédelmi besorolása milyen? A korabeli katalógusok alapján EURO4, az enyém forgalmijában azonban az EURO3-nak megfelelő 7-es kód szerepel. A másik kérdés az lenne, hogy hogyan lehet gyerekülést elhelyezni a jobb első ülésen? Erre csak a gyári gyerekülés alkalmas, vagy be lehet tenni más tíoust is? Érhezik a 3. gyerkőc és szükség lenne erre. Ha csak a gyári ülés működik mennyibe kerül egy ilyen? Köszönöm zsépen a választ!

LaszloM6 | 2012-01-18 19:25

Köszönöm zsépen a választ.

flakon | 2012-01-18 14:39 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! EGR kizárva, korábban néha kerepelt, de már jó. Tudható, hogy milyen kell bele? Bár valszeg nincs olyan sokféle, tehát lehet h az ugyanolyan, mint a peugeot-é pl. Azaz kb feleolyan vastag, mint a szivargyujtóé. Valakinek esetleg van infója, h mi passzol bele?

mazda-auto.hu | 2012-01-18 14:04 flakon részére

Ez lehet akár kipufogógáz visszavezető szelep (EGR) probléma is, de a vákuumszivattyú is adhatja a hangot. Szelephézag kevésbé, az inkább alapjáraton hallatszódna. A programfrissítés kizárható, az nem ilyen jellegű, illetve a befecskendezés nem "játszik", hiszen fordulatszám visszaeséskor is kelepel a motor. A szelephézag állítás kb. 13200,-Ft+Áfa. 2. Az nem olyan izzó.

flakon | 2012-01-18 13:56 Fecó részére

A peugeot-nál a kijelzőpanel megvilágítását cseréltem, jóval vékonyabb égők mentek bele, mint a mazda szivarfényéhez.... Így merült fel bennem a kérdés....bár értelemszerű lenne ua az égőt használni. Biztos, ami sicher alapon kérdezem a dolgot.:)

Fecó | 2012-01-18 13:42 flakon részére

Nekem még nem kellett izzót cserélni a középkonzolba,így hát nem is kellett szétszednem.És így csak feltételezni tudom,hogy ezek rizsszem izzók csak simán üvegből állnak,és a külön álló talp rögzítése más,így szerintem megegyezik a Peugeotba való izzóval.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó