2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-12-07 16:08 gulyas_peter részére

Pontosan így. Ha kódolt a rádió, legyen meg a kód!

gulyas_peter | 2011-12-07 15:18 mazda-auto.hu részére

A következőképpen? 1. Negatív akkusarut leszerelni 2. Beülök a kocsiba, és folyamatosan nyomom a fékpedált 5 mp-ig 3. Akkusaru visszarak Az automata ablakor újra kell tanítani a művelet igaz?

mazda-auto.hu | 2011-12-07 14:38 gulyas_peter részére

Adott képlet alapján számol a rendszer, amit kis mértékben lehet korrigálni, de nem ilyen nagyban. Esetleg érdemes lenne egy abszolút nullázást kivitelezni, ami azt jelenti, hogy a negatív akku sarut le kell venni (10-es kulcs), majd kb. 5 másodperc fékpedál nyomás után visszaszerelni.

mazda-auto.hu | 2011-12-07 14:34 bazsyk részére

A gyújtás ráadásánál (de nem beindítva a motort) világít a hibakód jelző lámpa, és a DPF felírat? Ilyenkor ugye mindegyik világít, jelezve, hogy jó az izzó. Ilyen mértékű fogyasztás növekedésnek már hibakóddal kellene járnia, kivéve, ha a valós fogyasztás nem ilyen magas.

bazsyk | 2011-12-07 14:29 sollag részére

Hali! Ezt megpróbálom most, de tényleg nem egyszerű a városban. Köszi a választ. Szép napot

sollag | 2011-12-07 14:12 bazsyk részére

Hello! A "repülőgép-hang" és a szúrós szag a Webasto miatt van. Télen ez normális. A magas pill fogyi feltételezésem szerint a DPF miatt van. Amikor próbál kiégetni, akkor magasabb a pill fogyasztás. Próbáld azt, hogy ilyenkor egy kb 20-25 km en keresztül 2000 felett tartod a fordulatszámot. Tudom, városban ez nem olyan könnyű, de ha sokat jár az autó csak városban, akkor előbb-utóbb úgyis kivillan a DPF lámpa, és akkor amúgy is ugyanez lenne a teendő. Utána vissza kell, hogy álljon a fogyasztás a megszokott értékekre. Üdv, S

bazsyk | 2011-12-07 13:47 Vivcsy részére

Ok, köszi. Ez logikus. Szép napot!

bazsyk | 2011-12-07 13:45 mazda-auto.hu részére

Hello! Akkor e dolog megoldva, de a fogyasztással még mindig nem vagyok kibékülve. 1 hónapja van meg az autó, előtte 2 hónapig közös használatban volt az előző tulajjal. Eddig a városi átlag is 7-8 körül volt, most ez a 12 liter azért nem igen tetszik. amíg hideg a motor, a pill fogyasztásmérő 6-7 körüli értéket mitat, ezelőtt ennyit is mutatott állandóan. Most 1 hete ahogy eléri az üzemi hőfokot, ez 12-15 literre megy fel, ha kimegyek a városból, és ráteszem a tempomatot, akkor is. Illetve a kimondottan fullasztó szúrós szagú kipuff sem volt eddig.

Vivcsy | 2011-12-07 11:23 bazsyk részére

Igen az a webasto kályha leállása. Ha jól megnézed még füst is jön ki belőle 3-4 percig leállás után, természetes jelenség. A mi 2004es mazdánk isugyanezt csinálja.

gulyas_peter | 2011-12-07 09:45 mazda-auto.hu részére

Igen, mindent nullázni szoktam, és azok a valósághoz közelálló adatot mutatnak. Nyilván a megtehető km az kicsivel kevesebb, mert úgy vettem észre hogy azt az átlagfoyiból számítja ki.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó