2025. Február 8. Szombat - Aranka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:01 Ricsie részére

Valószínűleg a magasságállító mechnaika a fényszórón belül szétesett, elkopott.

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:01 Ricsie részére

Valószínűleg a magasságállító mechnaika a fényszórón belül szétesett, elkopott.

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:00 gulyas_peter részére

Elsősorban a kinyomócsapágy lehet, de akár a nyomólap, vagy a lendkerék felülete sem lehet már tökéletes.

Haji | 2011-08-25 22:55 mazda-auto.hu részére

Milyen lapokról is van szó? Hol kéne őket keresni?

Ricsie | 2011-08-25 22:40

Tisztelt Mazda-auto!

Ha bekapcsolom a fényszórókat elkezd búgni, kattogni valami a vezető oldali lámpánál. A szintállító motorra gyanakszom , szerintem onnan jön a hang. Ha a szintjelzőt állítom akkor ugrál és nem állítódik. Mit lehet tenni?
Várom tanácsát, Üdv.

gulyas_peter | 2011-08-25 17:52

Tisztelt MAzda-autó!

Amint lentebb írta, amikor benyomom a kuplungot magas ciripelő hangot hallani. Szerelő megnézte, azt mondta, hogy ha a kinyomócsapágy rossz, az nem ilyen hangot ad.

A másik amit észrevettem, hogy ha a kuplungot a holtjáték tartományban tartom, a gázt pedig kicsit nyomkodom, akkor lehet érezni a kuplungpedálon, hogy kicsit "visszarúg" és "pattog".

Amint a holtjáték utáni tartomyányba ér - beljebb nyomom a kuplungot - ez megszűnik.

Illetve a ciripelés is megszűnik 2000 fordulatszám felett benyomott kuplungpedálnál.

Kérem segítsen, Ön szerint mi lehet a baj?

szombathely | 2011-08-25 13:20

Ház én ugy emlékszem hogy megmozditani sem birtam.
lehet hogy a szerelő amikor összerakta a motort nagyon mefeszítette?

mazda-auto.hu | 2011-08-25 13:10 szombathely részére

A leghosszabb szabad részén középen keresztben eltekerve 90 foknál jobban már csak nehezen csavarható legyen.

szombathely | 2011-08-25 12:58 mazda-auto.hu részére

köszönöm a válaszokat!
Milyen feszesnek kell lenni a szijnak?

mazda-auto.hu | 2011-08-25 12:49 szombathely részére

Előfordul az is, de a gázolaj egyáltalán nem használ a gumi alkatrészeknek. Egyébként találgatások helyett ellenőrizni kellene a szíj feszességét, illetve szükség esetén a szíj lelazítása után az egyes csapágyak adnak-e hangot, van-e lógásuk?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó