2025. Február 8. Szombat - Aranka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
MOTOROLAJ 1-4.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 5-10.
Még nem sorozatérett a 16X wankel.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
szombathely | 2011-08-25 12:22 mazda-auto.hu részére
ez a feszitő ami72960ft az sokszor szokott elromlani?
vagy nem jellemző?
szombathely | 2011-08-25 12:20
Tisztelt Mazda-auto!
ezt a hangot azota hallom amiota multkor ráfolyt a gázolaj.(amikor nem volt alapjárat és külsö tankbol probálták elinditani)ez nem játszhat közre?
Ja és reggel nem hallani csak amikor melegebb az idő!
Nem értem!
mazda-auto.hu | 2011-08-25 09:04 LeKlein részére
A klíma szíjtárcsa csapágyának kopása sem ritka probléma.
LeKlein | 2011-08-25 08:53 mazda-auto.hu részére
Lehet hogy a klíma lesz mert az eddig nem működött nem rég lett gázzal feltöltve és mikor bekapcsolom egyből hallani a hosszborsásszíj felől azt a hangot.
mazda-auto.hu | 2011-08-25 08:48 HGergő részére
Lehet, hogy nálad sem voltak vonalban a tárcsák a kompresszor eredeti vékony csavarjai miatt.
mazda-auto.hu | 2011-08-25 08:46 LeKlein részére
Lehet szíjprobléma, szíjfeszítő-vezető csapágy probléma, szíjtárcsák kopása, illetve előrfordulhat, hogy a klíma kompresszor szíjtárcsája nincs teljesen vonalban a többi tárcsával. Ezt korábban nagyobb átmérőjű kompresszor rögzítő csavarokkal oldottuk meg a hozzánk járó autóknál, a Mazda javaslata alapján.
mazda-auto.hu | 2011-08-25 08:36 szombathely részére
A gyári szíj 8231,-Ft, a feszítő 72960,-Ft, szíjvezető görgő 37656,-Ft. Ez a szíj hajtja a generátort, és a klíma kompresszort.
HGergő | 2011-08-24 22:14 szombathely részére
Nekem is volt gondom a hosszbordás szíj valamint annak feszítőgörgőjével. Előbb minden szervíz nézegette, aztán cseréltünk szíjat, gyári Mazdára, majd feszítőgörgőt, valamint csapágyat a vezetőgörgőben. Persze semmi javulás, ezután alkatrész garanciában kicserélték az új feszítőgörgőt, amitől ugyanúgy maradt a vibráció a feszítőgörgőn. Majd feltettünk egy másik autóról egy használt, de jó feszítőgörgőt azzal is rossz volt. Meg közben azt hiszem vettem egy új vezetőgörgőt is. Persze látta közben 15 szerelő, átnézték a többi szíjtárcsát is, minden jó volt elvileg. Ez eddig került kb. 100.000 Ft-ba Végül az interneten találtam egy másik autótípushoz való kb 1 cm-rel rövidebb szíjat. Lehet, hogy barbár dolognak tűnik de az elmúlt 50000 km-ben jó volt. A feszítőgörgő sincs teljesen megfeszítve így még.
Persze, ha azóta lehet tudni esetleg a hiba valódi okát, akkor azt kell megszüntetni. De abban az időben a márkaszervizeknek sem volt ötlete.
HGergő | 2011-08-24 22:05 mazda-auto.hu részére
Nagyon köszönöm az ötleteket a melegedéssel kapcsolatban. Nem vagyok biztos benne, hogy melyik műanyagról van szó? Volt egy koccanása az autónak még az előző tulajnál, ami miatt az első lökhárító le volt szerelve. Esetleg egy képet nem tudnátok küldeni erről az elemről, hogy be tudjam azonosítani? Ha igen adok egy email címet. Köszönöm még egyszer!
LeKlein | 2011-08-24 20:48 szombathely részére
11000ft volt a szíj mást is csináltak rajta és a munkadíj volt 20ezer, hütő csere volt meg szervo olajtartály csere.