2025. Február 8. Szombat - Aranka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
12 rotoros wankel lóerőgyár.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda Skyactiv-D. A dízel.
Sorozatgyártású Mazda wankel motorok II.
MOTOROLAJ 5-10.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
szombathely | 2011-08-24 20:44 LeKlein részére
Mennyiért cserélték a szijjat?
szombathely | 2011-08-24 20:35 LeKlein részére
Nekem ugyan ez van.
Csak az enyém Diesel:
LeKlein | 2011-08-24 19:06
Sziasztok,
nem rég figyeltem fel arra hogy ha melegebb az idő vagy hosszabb út után alapjáraton enyhe gázadásnál a hosszbordás szíj felől csikorgó hang jönne. Klíma indításkor is előfordul magasabb fordulaton és reggel indítás után nem jelentkezik. 2.3-as benzines, van esetleg ötletetek mi lehet ?
Hosszbordás szíj cserélve lett 1500km-rel ezelőtt. A hosszbordás szíj feszítőt nem tudom mikor cserélték mert 7 hónapja van nálam a kocsi.
Köszi előre is az ötleteket.
szombathely | 2011-08-24 18:16 mazda-auto.hu részére
2003.06 havi
2000 CDH-GT
de az a furcsa hogy nem mindig csinálja!
mazda-auto.hu | 2011-08-24 14:12 Anonymous részére
A lökhárító alja mögötti-feletti két fekete műanyag légterelő a helyén van? Ha nincs, akkor nem megy át annyi levegő a hűtőkőn. Néha első törések után nem pótolják ezeket. Persze csökkenhetett a hűtők hatásfoka is, vagy nem nyit rendesen a termosztát, esetleg a vízpumpa lapátjaival van gond, bár ez igen ritka.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:32 gulyas_peter részére
Ha a kuplung kinyomással függ össze, akkor inkább a kinyomócsapágy (mely ilyenkor dolgozik) hibájára gondolok. Az ékszíj nem igazán függ össze a tengelykapcsolóval, de az is szokott ciripelni.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:30 Atti77 részére
Ha valóban a vezérműszíj lazult le, akkor a vezérműtengely és a főtemgely pozíciója egymáshozt képest megváltozhat. Így pedig ebben a motorban a dugattyúk a felső holtpont közelében hozzá tudnak érni a be nem záródótt szelepekhez. Ez elsősorban szelepemelő himba töréshez, szelepsérüléshez, szelepgörbüléshez vezet, és természetesen leáll a motor. Van, amikor például olajhiány, vagy a vezértengely végén található vákumpumpa hajtás hibája miatt a vezértengely megszorul, és ez vezet szíj átugráshoz. A javítás lehet 100000 Ft, de lehet 300000 Ft is. Attól függ, mi történt, mink sérültek.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:20 szombathely részére
Milyen évjárat, és milyen motor?
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:18 rm250 részére
Lehet például EGR probléma, vagy izzítógyertya, de akár más is.
gulyas_peter | 2011-08-24 12:03
Tisztelt Mazda-autó!
Olyan problémám lenne, hogy ha benyomom a kuplungot ciripelő hangot lehet hallani, de csak egy bizonyos fordulatszámig. Székesfehérvár mazdánál azt mondták, hogy van egy típushiba, miszerint (nem tudom pontosan leírni) az ékszíj nyikorog ilyenkor ugyanis valamit 4 csavar fog fel és ezek nincsenek központosítva. A megoldás, hogy még 2 csavart helyeznek el.
Elnézsét a pontatlan leírásért, de nem nagyon tudtam megjegyezni mit mondanak, örültem, hogy nem knyomócsapágy.