2025. Február 10. Hétfő - Elvira

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-06 10:01 Horváth Ákos részére

Igen van.

mazda-auto.hu | 2011-05-06 09:02 DOXA részére

Valójában a motorolajba addig kerülhet gázolaj, amíg megy a regenerálási folyamat. A be nem fejezett regenerációk csak közvetve okozhatnak több gázolajat, a szűrő fokozottabb dugulása, és ezáltal gyakoribb regenerációs igény miatt. Viszont a megkezdett regenerációk száma is számít, hiszen így két olajcsere között hamarabb érheti el a rendszer a maximálisan megengedett regeneráció számot. A megkezdett regenerálások száma viszont sokkal több, ha gyakori a be nem fejezett regenerálás. Egyébként nem egyszerű megoldani a visszajelzést, de sokan a pillanatnyi fogyasztásmérő adatai alapján követik az eseményket. Amíg regenerál az autó, addig többet fogyaszt.

Horváth Ákos | 2011-05-06 07:17

Tisztelt Mazda!
Köszönöm a gyors válaszukat, kérdésem lenne továbbá, hogy van e lehetőség arra, hogy alvázszám alapján lekérdezzük a vásárolni kívánt gépkocsi szervizeltségét.
Köszönöm megtisztelő válaszukat
Horváth Ákos

DOXA | 2011-05-05 18:21

T.mazda-auto!
Szereném megtudni, van-e lehetőség az autó (143le 2007')dpf regenerálásakor valamilyen visszacsatolásra, gondolok itt a műszerfalon valamilyen látható jelzésre, amivel a regenerálási ciklus befejezésében aktívan tudnék közreműködni. (amíg regenerál, tartom a 2000-körüli fordulatot). Ezzel a nembefejezett regenerálások számát lehetne mérsékelni, így az olajhígulás is csökkenne! Gondolom hirosimában nem is gondoltak erre!
Köszönettel: doxa

mazda-auto.hu | 2011-05-05 09:50 Horváth Ákos részére

120000 km-nél volt esedékes a vezérműszíjcserés szerviz, mely szakszerűen elvégezve minimum 130-150000 Ft-os költségvonzatú. Az elvlgzendő feladatokat akkor lehet meghatározni, ha kétséget kizáróan igazolható, miket cseréltek az eddigi szervizelések alkalmával. Az oldalunkon innen jobbra, a fehér Mazda6 képre kattintva van szerviz intervallum/feladat táblázatunk, és GYIK is.

Horváth Ákos | 2011-05-05 09:20

Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy MAZDA 6 Sport Kombi 2.0 CD TE tip. autót, szeretném a segítségeteket kérni, mire figyeljek oda. Az autóban 132 ekm-van. Milyen szervizeltségnek kellene ilyen futásteljesítmény után meglenni, illetve amennyiben megveszem, mit végezzek el rajta.

mazda-auto.hu | 2011-05-03 13:48 gulyas_peter részére

Valóban nem tudok még tippet sem adni így "hallatlanban". Egyszerű, de akár bonyolultabb dolog is lehet.

gulyas_peter | 2011-05-03 11:25

Tisztelt Mazda-autó!

2500as fordultaszámon valami rezegő,recsegő hang hallatszik a motorból.

Se az alatta levő tartományban sem a felette levő tartományban nem hallatszik, és csak meleg állapotban van eza hang.

Van vmi sejtése, hogy mi lehet ez. Tudom, így távolból szinte lehetetlen megmondani, de hátha...

Blade66 | 2011-05-02 13:58 mazda-auto.hu részére

Köszönöm gyors válaszukat.

mazda-auto.hu | 2011-05-02 13:37 Blade66 részére

Munkadíjjal együtt bruttó 45125,-Ft. Természetesen előtte a diagnosztika kizárhatja az egyéb lehetőségeket.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó