2025. Február 11. Kedd - Bertold

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2011-04-14 23:02 Zajec részére

mar kb 1 fél éve javithato és soha tobbet nem megy tonkre :) igaz 15eFt-ert valaltuk a javitast.

hobo123 | 2011-04-14 16:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a felvilágositást, akkor megnézetem az izzitógyertyákat. Üdv: István

Csucsu | 2011-04-14 10:27

Tisztelt Mazda Auto!
2003 Mazda 6 2.0 CHD GT Első tengely: Bal alsó hátsó lengőkar szilent önöknél mennyibe kerül?
Válaszukat előre is köszönöm!

Zajec | 2011-04-13 16:56

Sziasztok!

Volt egy komoly gondom a 6-os kombim rolójával, mi szerint elromlott, nem húzódott vissza. Az új iszonyú drága, használt meg gyakorlatilag NINCS, és szintén nem olcsó, ha mégis. Gondoltam, másnak is hasznára válhat, hogy találtam hozzá javítókészletet: http://www.wp-spezialteile.de/ Teljesen normális, 10 ezer Ft alatti áron szállítanak Magyarországra is, ebben a posta is benne van, valamint a javítási útmutatót is mellékelik.

sance | 2011-04-13 15:55

Hello.
mazda 6-ra van 4 kiváló,és mutatós 16"-os alufelnim eladó.
http://gumi.autoalkatresz.hu/auto-felni/dotz_alu_felni_16x7_mazda_6-281400
egy db enyhén sérült.most vettem egy18-as garniturát,ezért erülnek eladásra.

mazda-auto.hu | 2011-04-13 15:29 hobo123 részére

A nagynyomású pumpa csak egy eleme a befecskendezési rendszernek. Ráadásul az vagy jó, vagy nem, kettő közötti állapota nem nagyon van. Az izzítás probléma attól még létezhet, hogy nem "tudunk" róla.

gulyas_peter | 2011-04-13 15:07

Tisztelt Mazda-autó!

Van e lehetőség talpas gumiharang cserére lengőkar nélkül?

Illetve olyan problémám lenne, hogy ha nyomom a féket álló helyzetben és tekergetema kormányt, kis ropogásokat lehet érezni a fékpedálnál. Illetve ha pl állok be a parkolóba előtte van egy kisebb feéhajtó padka, akkor is ropogást érezni a kormányon, de hallani nem lehet semmit!

Összefügghet a 2 dolog?

hobo123 | 2011-04-13 11:49

Kedves Mazda Autó !

Az autón 80ezernél volt nagynyomású pumpa csere (GARI )+ pefecsi alátét önöknél. Tavaly volt kétszer hibakód EGR szelep, aztán a hiba nem jött elő azóta . Azt nem mondom hogy megjavult magától, de hibakód nincs, szelep nem lett cserélve csak tisztitva.Olajfogyasztás ? Na az van ! Kb 2liter/10000 km.Az olaj szigorúan 10000-ként le van cserélve, erre nagyon ügyelek, mert súrún járok rövid távokon. Mobil 1 5W-40.Az izzitás problémáról meg nem tudok. Údv : István

mazda-auto.hu | 2011-04-13 08:58 hobo123 részére

Egy dízelmotoros autónál igen nehéz megállapítani a füst színéből, hogy az autó motorolajat éget el nagyobb mennyiségben, vagy a gázolaj nem tud normálisan elégni, pl. hibás befecskendezés miatt. Szóval először ezt kellene kiszűrni. Első körben izzítógyertya, izzítás problémára gondolnék, ha később megszűnik a füstölés. Persze pl. nyitva maradó EGR (később lezár) is, vagy a hengerekbe lefolyó nagy mennyiségű motorolaj is okozhat hasonló jelenséget. Olajfogyasztás? Az izzítást egy hibakód olvasással ki lehet szűrni.

hobo123 | 2011-04-13 07:01

Én kérek elnézést, hogy nem irtam. Diesel 2004. 121 LE. Köszönöm: István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó