2024. November 23. Szombat - Kelemen

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-08-01 15:20

Sziasztok!

 

Egy kérdés (626 DiTD, ‘98). A gyújtáskapcsolóval nem volt senkinek gondja eddig? Egy ideje észrevettem, hogy nem mindig hajlandó indítózni. Viullamosságis ismerős kimérte, az indítómotor szuiper, a gyújtáskapcsolónál van gond a kulcs elfordításakor záródó érintkezőkkel. Mivel nyaralás előtt voltunk, idő sem volt alkatrész beszerzésre (mellesleg horror ára van, amiről én tudok). Biztonság kedvéért a kormányoszlop alá eldugtunk egy nyomógombot, azzal tudom elindítani. A kérdéses alkatrész javítható házilag? Gondolom használt beszerzése felejtős. Újat esetleg tud valaki jóárasítva szerezni? Egyéb ötlet?

Jah, illetve kellene felújított állapotú két hátsó féknyereg, az enyémek oda vannak, mindig beragad a fék, szerelő szerint ha a kéziféket behúzom, kiengedés után azt nem engedi vissza teljesen. A nyaralás során is előjött a probléma, mivel nem ijedek meg tőle szétszedtem, kicsit megpucolgattam és befújtam dolgokat, most jó, de sokat már nem bír ki.

 

Köszönöm: BluElite

Plucas | 2016-07-26 13:53

Sziasztok!

Most vettem 1992. évjáratú 2.0i benzines sedamot.  Elektromos berendezések (ablakok, klima működik). Melegen egy picit ciripelő hangja van, ez lehet a szelepek miatt? 244.000 km van benne, gondolom a vezérműszíjat és olajat cserélnem kell. A volt tulajdonos szerint a kézifék beragad, ha behúzzák, erre van megoldás? Mire kell még figyelni ennél a típusnál?

Robika1899 | 2016-07-19 09:14 mazda-auto.hu2 részére

nem.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:57 Robika1899 részére

Nem a klíma kapcsolgat, és annak megfelelően változtat az elektronika?

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:55 Feegor2 részére

Adagoló probléma.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:53 csucsok82 részére

Nem.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:52 Lantos749 részére

Hidrotőke.

Robika1899 | 2016-07-18 09:36 626 ditd részére

Nekem is hasonló

 

Robika1899 | 2016-07-18 09:35

626, (rf4f 2002-es ditd 110le) problematika: Mostanában morgósabb a motorhang, városi tempóban adott fordulaton(1600-1700), negyedikben kb 55-60 as tempónál néha berángat. Észrevettem álló helyzetben az alapjárat 800 körül, de kábé percenként egyszer megemelkedik a fordulat kb 30-40 el, majd egyszer leesek kb 50-80-al. Ezek így váltják egymást, egyszer fel egyszer le. Üzemanyagrendszerre gondolok, szűrőt is cseréltem de semmi. Van valakinek ötlete? :cry:

Feegor2 | 2016-07-16 20:01 Feegor2 részére

Szia én tulvagyok a karoszériás munkákon, a télen le akartam rugni a havat a küszöbröl , sikerült a küszöb cserére több ajánlatott is kaptam 160-200.ezer ért de találtam nagyon lelkes becsületes és olcsot 100-ért anyagal együtt Bp. váci útról van a küszöb jó vastag csak szar hajlitani, a számla vége 160 000.Ft-let mert volt még két elsö torony javitás motorta rész folt, hátsó tornyok foltozása ,hátsó futomü tartó nyulványok javitása,(életvaszélyes volt!!)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó