2024. December 27. Péntek - János

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Novo | 2016-10-07 10:13

Sziasztok!

 

A követkeő lenne a kérdésem, van egy 2000-es évjáratú 626-os 2 literes 115 le benzines autóm, gyertyát szeretnék cserélni, melyik a legmegfelelőbb? Néztem a neten és elég nagy a szórás, az 500-tól  kb 6000-ig terjed az ár.

A válaszokat előre is köszönöm!!

BluElite | 2016-10-03 12:13 djjosy részére

Szia!

 

Egyelőre még semmi, nem tudtam foglalkozni vele. Jelenleg egy nyomógombbal indul az autó. 

Valamelyik hétvégén nekiesek, aztán szétszedem, hátha tudok barkácsolni rajta valamit. 

djjosy | 2016-10-03 06:32 BluElite részére

Szia.Gyújtáskapcsolóval mi a helyzet?Nekem van hogy pár napig ok...aztán meg 4-5x inditok mire elkapja…. persze a kulcsot ki be rakosgatom…. 

BluElite | 2016-09-21 12:35 djjosy részére

Szia!

 

A bal hátsót megcsináltam a múlt szombaton, a jobb hátsó most hétvégén kerül sorra. Teljes a siker. A kézifék tengelynél lévő porvédő volt elszakadva, így bejutott a féknyeregbe a sár, a kosz… Teljesen szétszedtem az egészet, kitkarítottam, minden gumialkatrészt, tömítést fékdugattyút cseréltem, majd összeszereltem, légtelenítettem. Kiválóan működik. Igazából nagyon primitív egy szerkezet, nem kell félni tőle, akinek van egy kis műszaki érzéke, meg egy zéger fogója, az elboldogul vele.

 

Üdvözlettel: BluElite

 

djjosy | 2016-09-21 05:57 BluElite részére

Szia.Esetleg ha szétszeded képeket csinálnál róla?Jó lenne látni hogy is néz ki.Én mind a 4 féket felújitottam mire kiderült hogy főfékhengeres volt.Karmantyúzás történt 1000ft-ból :) Ha megszorul a kéziféked akkor sajna szét kell szedni és alaposan megtakaritani.De tudod a fék nem játék.Haverom autószerelő,a fékben ő segített nekem,így megtanultam azt is.Bár nem az első ilyen javításon vagyunk túl….

Janek11 | 2016-09-16 23:07

Sziasztok!

Olyan problémám lenne / 2.0 ditd / ,hogy az ABS és kézifék lámpa egyszerre világít folyamatosan,eleinte elaludt mind a kettő,de már egy jó ideje nem.Esetleg,ha valakinek lenne ötlete, mi lehet a hiba,azt meg köszönném.

BluElite | 2016-09-12 08:40

Kedves Fórumlakók, kedves Szakértőnk: nekem is lenne egy kérdésem: A hátsó féknyergekben (‘98 kombi) miért-mitől szorul meg a kézifék tengelye? Tudok venni olyan felújító készletet amiben a fékdugattyú is megvan, a hétvégén nekiesek és megcsinálom. A kérdés az, hogy ezt a megszorulást mivel tudom megelőzni?

 

Köszönettel: BluElite

BluElite | 2016-09-12 08:37 djjosy részére

Szia!

 

Ugyan ez a gondom. A probléma a kapcsolóbetét a gyújtáskapcsolónál (mármint nem a zárbetét, hanem a végén lévő kis alkatrész az érintkezőkkel). Van egy rossz hírem: nagyon drága. Még nem szedtem szét, de megpróbálom megcsinálni magam.

Ideiglenesen egy nyomógomb lett beépítve (kivezetve a kormányoszlop burkolat alatt), azzal indítok. Bontottat nem akarok venni, ugyan ilyen….

 

Tisztelettel: BluElite

djjosy | 2016-09-10 08:46

Sziasztok.Következő a problémám.Van hogy inditózok és nem indul az autó.Kucs ki ,kis várakozás.Kulcs vissza és indul.Van hogy kulcs ki,lezárom,kinyitom a központival és utána indul.Induláskor amikor beindul van hogy az immobilizer lámpa felvillan.Lehet az okozza?Szakértőt is kérdezném ki lehet ezt kötni valahohogy?

Csabi626 | 2016-08-29 23:16

Sziasztok!
93-as 626-2.5/v6-nál túl hamar bekapcsol a hűtőventillátor, sacc. 50-60 fok környékén.
Mi lehet az oka?
Én felső hűtőfolyadékbeöntő melletti gombára gyanakszok.
Ki tudom e ezt mérni ellenállásmérővel, mennyinek kell lennie hidegen, és melegen, vagy csak nyitott/zárt állapota van?

A segítséget előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó