2024. December 27. Péntek - János

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovlaci | 2016-07-12 22:20

Szia,

Irigyellek…  :-) Én csak most kezdek neki egy hasonló munkának…bár még ott tartok, hogy egy jó karosszériás szakit kell találnom…Írtam privátban a küszöbök miatt.

Köszi: KovLaci

Feegor2 | 2016-06-24 10:51

sziasztok 

lenne egy problémám hátha tud valaki rá megoldást!

hidegen szépen izzit 12-15mp és indul,de melegen nehezen vagy egyáltalán nem sokáig kell forgatnom de ha kézel rá izitok azonal indul,a Mazda mesternél asztalyámloták vigyem egy dizel márka szervizbe.

az autoban 360  000 km van de ez a probléma egyiknaprol a másikra jelentkezet igaz egy olajcsere után,

csucsok82 | 2016-06-21 15:22

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, h 2002 es mazda 626 oshoz jó e Premacy esetleg a 323 kormány?

Válaszokat előre is köszi!

kpeter | 2016-05-12 12:33 Lantos749 részére

EGR-szelep?

 

 

Lantos749 | 2016-05-12 12:30

Üdv!

Már egy ideje hallom, de mostanában már idegesít is egy kicsit a jelenség, ami a következő:

kb 1300 - 2200 -as fordulaton a motortérből gyenge ciripelő hangot hallok közepes gázadás esetén.... ha tartom a sebességet, illetve alacsonyabb és magasabb fordulatszám tartományban nincs jelen a jelenség. Illetve hidegindításnál se mindig jelentkezik, valamint amikor már valóban be van melegedve minden (nem csak a műszer szerint), akkor is kevésbé fordul elő a jelenség.

Mi lehet a zaj oka? ötlet valakinek?

Az autó '01 -es évjáratú Mazda 626 1.8 benzin motorral (FP9A motorkód)
mióta nálam van (2. éve) csak 5W30 Eneos Premium Hyper motorolaj van benne.

zsilicsabi | 2016-04-14 11:38 zsilicsabi részére

Probléma megoldódott, egy szelep tisztitás volt. :)

Ha valakinek kell majd automata váltó segítség Nyári Jánost kell keresni Dányban..Profi!

mazda-auto.hu2 | 2016-04-06 15:54 zsilicsabi részére

Sajnos nem tudunk segíteni mi sem, mert nem találkoztunk még ilyennel.

zsilicsabi | 2016-04-04 14:21

 

Sziasztok!
egy Mazda 626 (2000) 2.0 benzines automata autóm van, az alábbi problémám van: hirtelen fékezéses megállást követően a fordulat rángat, majd lefullad az auto. Ha egy fél autonyit ki tud futni nem stopra állok meg semmi baj. kutatom a netet, fojtó szelep tisztítás megoldhatja a problémámat, de az már megtörtént, gyertya, olaj stb csere után vagyok. Mazda Mesternél jártam, hiba kódjaim nincsenek, minden tökéletes. Esetleg öblítő szelep vagy más ötlete tapasztalata valakinek?

 

BluElite | 2016-03-31 08:34 Spot részére

Szia!

Kaposvári vagyok, a karosszéria munkát-üregvédelmet itt csináltattam családunk egy régi ismerősével. Tapasztalt, korrekt karosszériás.

A küszöböket mint írtam sajnos alkatrész kereskedőtől nem lehet rendelni, mert csak 4 és 5 ajtóshoz van. kombihoz sem itt, sem külföldön nincs. Találtam egy pesti céget, ők gyártották le a kért hosszban. Van hozzá 5 ajtósról való mintájuk, az alapján. Mivel a profil ugyan az, csak a hossz más, nem volt téma. Sőt, szerintem vastagabb lemezből készítették, mint amiket az alkatrész kereskedők hoztak…. 

Megadom az elérhetőségüket, de teknitve ennek az oldalnak a jellegét, inkább privátban tenném. Ha dobnál egy mailt a szucsp@citromail.hu-ra, szívesen megírom.

 

Üdvözlettel: BluElite

 

Spot | 2016-03-31 07:07 BluElite részére

Alváz üregvédelmet holcsináltattad de a legfontosabb hol vetted a küszöböket ?? 

Van egy programom de az nem online mazda epc2

azt át tudom adni neked ha kell

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó