2024. November 26. Kedd - Virág

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:21 luky1981 részére

A maximális turbónyomást meg kellene mérni a hengerfejhez legközelebbi mérési ponton, de nem üresben, hanem fékpadon, vagy menet közben. Azért fontos, hogy a hengerfejhez közel, mert elképzelhető, hogy nagyon telített korommal a beömlő rendszer, és így nem tud elég levegő kerülni a motorba, a megkerülő szelep hamarabbi nyitáa miatt. Hibás (hamar nyit) megkerülő szelep nyitás, vagy rossz lefúvó szelep, vagy annak vezérlése (hamar nyit) is okozhatja a problémát. Az üzemanyag ellátás szintén okozhatja a problémát, vagy nyitva maradt EGR is, de sok minden más is. Kompressziót mértetek?

luky1981 | 2012-04-17 19:32

hello mazda.hu!!egy viszonylag elegge nagy problemmel fordulok hozzatok!!van egy mazda 626-os,1998-as,2.0ditd tipusu autom,es nem akar gyorsulni,vagyis 100 km/h-nal tobbet nem tudok kihozni belole padlogazzal sem!!!ellenoriztettem mar rajta a szivattyut,a turbot,es semmi bajuk sincsen!!de a szerelom szerint a turboja elegge gyenge,nem csinalja meg azt a nyomast,amit kellene!!tanacstalan vagyok,mi lehetne a problema meg?varok valaszt,tisztelettel!!!

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:52 arde0902 részére

Valószínűleg erről van szó. Legjobb lenne gázolajszűrőt cserélni, de ki is lehet belőle önteni-leereszteni a vizes gázolajat.

mazda-auto.hu | 2012-04-17 11:51 papalaci részére

Egy felújítás szakműhelyben kb. 100000 Ft, de a bontott hengerfejet is ellenőriztetni kell beszrelés előtt.

arde0902 | 2012-04-16 20:24 sámán részére

Hello Sámán! Az a gázolajszűrő hibalámpája,szerintem.Talán vizes a nyál a gépben,az zavarja az úszót a szűrő aljában.De majd a Szakik megmondják a tutit. Üdv!

sámán | 2012-04-15 13:43

Helló Szakik! 2001-es DiTD TE (GF) műszerfalon két PIROS kontroll lámpa világít. Az egyik a töltésjelzés, amit ismerek. A másik a jobb oldalon lévő sorban az olajnyomás, alatta a kézifék, alatta a valami és legalul a légzsák. A valami egy folyadékszintet mutat, egy ki és bemenő csőcsonkkal alatta egy cseppel. A pénteki dugóban kezdett bevillogni később folyamatosan világítani. Mi lehet ez és mit tudok vele kezdeni? Köszönöm!

papalaci | 2012-04-14 21:00

Kivánok! 1989-es évjáratú 2000-es szívó diesel 626-osom hengerfej gátrepedéses lett. Érdemes felújítani vagy vegyek rá másikat? Gyakori hibája ez ennek a típusnak?? Pánikba estem.. Köszike!

mazda-auto.hu | 2012-04-13 10:17 Tonic részére

Az egy vezértengelyes motor esetében elvileg a vez t.szíjtárcsa kerék mögött, függőlegesen a legfelső ponton van egy jelölés, és a szíjtárcsán is van egy konkrét jelölés. A főtengelynél ugyanígy van elhelyezve a jelölés a blokkon és a tárcsán. Ha nem találod, marad a festékjel.

Tonic | 2012-04-12 23:58

Sziasztok! Egy szakmai segítséget kérnék tőletek. Van egy 626-os Mazdám, 1989es 1.8benzines. A főtengely szimmering beájult a vezérlés felöli oldalon, így a vezérmű egységet le kellene bontanom. A főtengely bordás tárcsánál megtaláltam a jelzést, de a vezérmű keréken nem találok egyértelmű jelzést, ami a pontos helyzetet jelölné. A vezérmű keréken 90 fokonként 1-4ig számozás van és mindegyik egy-egy nyillal van jelölve. Ha a főtengelynél jelzésen van, akkor a vezérmű kerék 1-es számú jelzése még nem éri el a vezérmű kerék mögötti fix jelölést (feltételezem, hogy az azért lenne). Korábban már cseréltem vezérléseket, de ilyen motort még nem bontottam meg. Szépen járt a motorja, ebből gondolom, hogy nem "ugorhatott" el a vezérlés. Ha más nincs, akkor jelöljem meg festékkel a vezérműkereket? Ha tudtok valami tippet azt nagyon megköszönném! Üdv: Tonic

susek | 2012-04-04 17:12

Sziasztok ! comprex dieseles véleményét kérem. 1993 2,0 compres diesel 70-80-nál mennyit prörg nektek nekem olyan 2000-2100 rpm között meg tudjátok osztani hogy neketk is ilyen sokat pörög ? ..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó