2025. Április 2. Szerda - Áron
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mozgásban a Mazda5 hibrid.
Áldott Karácsonyt, Boldog Új Évet!
RX-8 tuning szabályok nélkül.
MAZDA SHINARI.
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
BluElite | 2017-08-07 10:46 djjosy részére
Szia!
Ha jól sejtem akkor ez a jobb első ülés foglaltság érzékelőjének a gondja. Nekem nem ad hibát ha ülnek az ülésen, de ad hibát ha nem ülnek. Valami kontakt gond lehet, de nem vagyok benne biztos hogy az ülés alatti csatlakozónál. szép fémtiszta nálam, jól illeszkedik.
Gondoltam rá, kibontom az ülésből magát az érzékelőt és megnézem közelebbről, de nehezemre esik nekiállni :-)
Egyáltalán hogy lehet kivenni az ülést meg levenni a huzatot? :-)
Tisztelettel: BluElite
djjosy | 2017-08-05 19:10
Üdv.Rég jártam erre.Van egy kis légzsák problémám.A sárga folyamatosan világít,a piros 4 hosszút majd 7 rövidet villan.Van hogy nem csinálja….. rázkodik kicsit az autó és megint kezdi… valami ötlet?Csatlakozók???
mazda-auto.hu2 | 2017-08-01 14:34 perik részére
A szelepszárszimeringek hibájára utal, de nincs jelentősége, mert mindenképpen vissza kell vinni oda ahol javították, mert ez egyértelműen garancia. 4-5.000.-Ft-ért már lehet bérelni kisebb autót naponta, a javítás pedig 100 ezres tétel lehet.
mazda-auto.hu2 | 2017-08-01 14:26 fruti1122 részére
Be kellene csatolni a benko@mazda-auto.hu címre egy fotót, hogy melyik lámpa világít.
mazda-auto.hu2 | 2017-08-01 14:23 kt626 részére
Ha gyári szíj lett beépítve, akkor 6 évente, vagy 90 ezrenként, nyilván amelyiket hamarabb eléri, azaz 6 év.
kt626 | 2017-07-27 22:35
Sziasztok!
Azzal kapcsolatban nem találtam sehol információt, hogy milyen időközönként érdemes vezérlést (szíj, görgök, stb) cserélni. Nem a km érdekel (arra 90e km-t ír a kézikönyv), hanem az időtartam. Csere óta (2013) csak 9 ezer kilométert mentem az autóval. Sokak szerint 5-6 évente mindenképpen cserélni kell. Ez reálisnak tűnik, de érdekelne egy hozzáértő véleménye is. Az világos, hogy a 90e km-t nem várhatom meg, mert ezzel a használattal kb. 2060-ra érnék a következő cseréhez és addigra már por sem maradna a szíjakból
Egy 2000-es évjáratú 2 literes, benzines 626-ról van szó.
Előre is köszönöm a választ.
fruti1122 | 2017-07-09 12:42
Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.
E. József | 2017-07-03 23:08 626 ditd12 részére
A következő gond az lesz, hogy üzemi hőfokon már nem rángat de erőtlenné válik ezen a fordulatszám környékén – mint nekem is - és hibakódot sem tudtak kiolvasni. Már többször olvasom ezt a tünetet másoktól de megoldást senkitől sem hallottam. Lehet nincs is?
Isti | 2017-07-03 14:54
Sziasztok!
Szeretett Mazdám 2.0ccm, 110LE, 2002 évj: a következőt produkálta: elindultunk az autónkkal, majd párszáz méter után kigyulladt a motor vezérlö lámpa( ez az izzító is), a gázadásra nem reagált semmit, a motor nem állt le csak alapjárat volt. Hiába nyomtam a gázt semmi nem történt, leállít újraindít ugyanaz. Majd kb egy óra mulva megint indítottam és mintha mi sem történt volna úgy megy ahogy kell, azóta több száz kilómétert mentem vele és nem jött elő ez a jelenség. Tudja e valaki mi okzhatta ezt a hibajelenséget, mert ezzel azért bizonytalan közlekedni.
Köszi
perik | 2017-06-17 11:14
Sziasztok. 3 éve van egy 1998-as 2,0 benzines GF-m ami eddig kifogástalanúl müködött (semmi olajfolyás, nem ette az olajat, vágtatott mint a szél, és nem füstölt veszettűl) Kb 3 hete reggel induláskor nagy fehér füstöt eregetett ami ugye a hengerfejes autó legfőbb ismérve. Azonnal szerviz ( sajnos nem nagyon válogathattam, hogy hova viszem mert szükségem volt az autóra amilyen gyorsan csak lehetett, és ők vállalták el) ahol közölték, hogy nem csak hengerfejes, de szelepszár szimeringes is az autó. 1 hét megfeszített munka után és egy horror számlát mellékelve (összes tömítés gépmunka, nyomáspróba stb) visszakaptam az kocsit. (hurrá) Azóta azonban ha egy éjszakát áll nagy kék füsttel indul ami erőssen olaj szagú és eszi az olajat. (na hát itt nincs már hurrá) Ha a tippem jó akkor ez a szelepszár szimerin problémára utal. Meg tudom-e állapítani szétszerelés nélkül, hogy valóban cseréltek-e szimeringet vagy csak sima lehúzás volt az egész? A számlán természetesen szerepel a szelepek felcsiszolása és egyébb más mellet ez is. A másik kérdésem, hogy tudom-e és ha igen meddig használni így az autót? Mert elvben a szervíz garanciát vállalt, de sajnos nekem több mint 600 km-re van és momentán nem tudom visszavinni és nélkülözni az autót ujabb minimum egy hétre. (és őszintén ezek uán már nem is szeretném odavinni). Válaszokat előre is köszönöm.