2024. December 27. Péntek - János

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-02-20 08:22 bernics részére

Nincs kilazulva vezeték, vagy csatlakozó, aminél nem jó a kontakt?

bernics | 2017-02-18 21:30 BluElite részére

Ugyanez a bajom, de semmi dokumentáció nincs hozzá.

Ebayen van olyan 10k körül elektronika, ami jó esetben becsapja az érzékelőt, rossz esetben kinyirja. :)

bernics | 2017-02-18 21:28

Sziasztok,

Mostanában azt játsza az indexem (626 GF), hogy néha egyáltalán nem megy, ilyenkor sem a karral, sem a vészvillogóval nincs index, majd magától helyreáll.
A relé kattanását általában hallom.

Érdemes elsőkörben a relé körül szétnézni?
Merrefelé találom?

Köszönöm,

Gábor

kovlaci | 2017-02-18 18:28 BluElite részére

Hi BlueElite,

Nincs izzó a vészvillogó kapcsolójában, legalábbis én sem találtam.

Szétszedetem a ködlámpás illetve a klímás dolgokat, hát nem fehér embernek találták ki…Köszi még egyszer a segítséget, sikerült törésmentesen és 2 órán belül a leírásod alapján. Van 3 féle izzó amit cserélni kell, ami meglepett, hogy a ködlámpánál forrasztani kell majd…

Üdv:KovLaci

kovlaci | 2017-02-16 20:57 BluElite részére

Szia,

Köszi a segítséget, hétvégén nekifutok!  :-)

KovLaci

BluElite | 2017-02-12 19:39 pusi65 részére

Szia!

Köszi a tippet!!!!!

 

Annyit meg tud mondani valaki, hogy a vészvillogó kapcsolójában is van izzó? Egyszer kivettem, de nem láttam hogy lenne benne.

 

Más! Valaki gyártott már szerkezetet ami azt hazudta hogy ő egy ülés foglaltság érzékelő? A jobb első ülésé megadta magát végleg. Lehet venni ilyen cuccot csak drága, bmw fórumokon láttam hogy ők egy ellenállásbó meg egy diódából gyártanak ilyet. Tőlem sem áll távol, meg tudnám csinálni, csak tudni kéne hogy az ülés alatti csati melyik kontaktja micsoda.

pusi65 | 2017-02-12 11:04 BluElite részére

Izzó? Műszerfal? 3 ezer helyett száz ft?

Megosztom a nagy titkot:

Hobby-boltban 12V 1,2w 1,6w stb kismozdony rizsszem-izzó, vagy

http://arwill.hu/termekek/ledek-fenyforrasok/.

Így kb 15 ezret spóroltok néhány izzó cseréjénél, amit inkább a családra költsetek!

Egészségetekre! :)

BluElite | 2017-02-12 09:43

Kollégák!

 

Viszont egy kérdés: Valahonnét szivárog az olaj a gépből. (DiTD). Régebben nem ette az olajat, cseréről-cseréig sosem kellett utána töltenem, Nos, múltkor megnéztem, épp a minimumon volt a szint. A kocsi nem füstöl, jól indul, megy ahogy eddig, kizártnak tartom hogy a motor lenne kopott. Gondolom elcsöpög a nedű, mert észre vettem a motor alatt foltokat. Benézve a motorházba elöl, kb közép tájon látok friss foltokat. Valahol azon a részen, ahol a motor-sebesség váltó illesztés van. Viszont a problémás helyet nem sikerült beazonosítanom, mert jönnek-mennek turbó csövek, meg egyebek arra felé.

Valaki járt már így? Milyen tömítés szállhat el azon a tájékon? A hengerfej, és szelepfedél környéke látszólag jó. Ha jól tudom egy vákumszivattyú vagy mi van még ott.

 

Köszönettel: BluElite

BluElite | 2017-02-12 09:37 kovlaci részére

Szia!

 

Lehet, tudok segíteni. 

Ködlámpa kapcsoló és társai: ha kinyítod az vezető oldali ajtót, a műszerfar bal oldalán vedd le a burkolatot. Egy vékoy, pici csavarhúzóval valahol alányúlsz és kipattintod. Utána kézzel benyúlva ki tudod tolni az utastér felé a kapcsolót. A ködlámpa kapcsolóban egy nagyon pici izzó van, egy fél fordulattal lehet betekerni, kitekerni. A probléma ott lesz ha másikat akarsz venni, csodát fogsz látni mibe kerül…. Gondolkodtam valami ledes kiváltáson, de nagyon kevés a fénye. Ha van ötlet, érdekelne :-)

 

Középkonzol: elvileg lepattintható a műszeregység körüli fekete keret. Mivel én nem akartaam csavarhúzóval sérülést okozni, kiakasztottam a kesztyűtartót, és kézzel benyúlva kilöktem.Az én gépem manuális klímás. Ebben a fűtés panel és a rádió között van egy fém pálca keresztben, ezt le kell csavarozni, és akkor kivehető könnyebben a rádió, fűtéspanel, egyebek. Nem tudom nálad hogy van, de a manuális klímásban bowdenek jönnek-mennek, azoknak a megvezetését ki kell akasztani ahol csak lehet, akkor vehető ki a panel. Aztán volt benne két rizsszem izzó, (szerencsére ez filléres dolog), amit cseréltem.

Remélem tudtam segíteni.

 

kovlaci | 2017-02-11 12:27

Sziasztok,

Ha valaki nekifutott már, szerzett tapasztalatot tudna segíteni(mielőtt eltörök valamit) szétszedni a ködlámpa kapcsolókat és középkonzolt? Sok-sok év után kiégett pár izzó, zavar, cserélném…

Köszönöm: KovLaci

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó