2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gabor83 | 2014-01-15 11:00 Spot részére

Hm, ezek után lehet, hogy jobban járnék, ha vennék egy másikat (GF 2.0 110 kW)?

 

Ezeket meg kellene csináltatnom:

 

- sárvédőív,

- hátsó csomagtartó csere,

- hátsó lökös fényezés,

- motor eszi az olajat - talán csak szelepszárszimering,

- rángat 3000 körül

- nem jó az anyósülés súlyérzékelője

- eléggé karcos belülről, kormányt bőrőzni kellene

 

BluElite | 2014-01-15 09:10 cuba.71 részére

 nekem 5w-30-as van bent, nem fogy egy cseppet sem. A csereperiódus végén ugyan ott van az olajszint, mint amikor beletöltöttük.

Spot | 2014-01-15 09:01 N.Gábor részére

 Akkor én meg sem merem mondani hogy 500Euro Volt !!

cuba.71 | 2014-01-15 08:20 N.Gábor részére

 Az 5W-30,meg a 0W-30 at felejtsd el.

 

Ezek nem az ujkeletü motorok magasnyomásu üz.any.rendszerrel,pik-pak megkajálja ezeket az olajakat,ha nincs szerencséd,és felesleges is kiadni érte a plussz pénzt.

"turbó bajos lesz","valoszinü vakuumpumpa".

Ennek a kettőnek igencsak nincs köze egymáshoz.

djjosy | 2014-01-14 21:54 N.Gábor részére

 Digitklima vezérlőt úgy lehet kiszedni hogy a szélén van 1-1 kis műanyag takaró.Az alatt 2-2 lyuk amiből már ha az egyiket is benyomod pl műszerészcsavarhúzóval szépen oldja a fület és ki lehet húzni.Azután hátúlról 2 csavar fogja.....ki kell pattintani az elejét,de csak óvatosan mert a 2 panel között rövid a kábel aztán baj lesz:)))))

10-40w olajnál jobb nem kell bele,mert a hideginditás fogja bezabálni a 0-ás olajat mivel az első szám a hideg,második szám a melegoldali viszkozitás....!!!!!10-40-esből ha 10ezer km alatt nem kajál akkor jó...:)))de a 0-ást biztos becuppogtatja..... :D Nekem ez van benne Mann szűrővel,és a gázolajszűrő csere is nagyon fontos!!!

5,4Liter ment bele,jó áron be lehet szerezni!

N.Gábor | 2014-01-14 21:44 Spot részére

 Fél milla alatt 

Spot | 2014-01-14 21:32 N.Gábor részére

Megszabad kérdezni mit jelent ez az árban elég jó volt? 

 

Én kicseréltem a kilóméter órába az égőket simán ;)

 

Meg a digit klímába is csak egy van ami nem ég arra majd kitalálok valamit !!

N.Gábor | 2014-01-14 21:16

 Üdv mindenkinek!

 

Nem rég lettem új tulajdonosa egy 626 DITDI 2001-es kék szépségnek.

Árban elég jó volt, féltem is, hogy valami komoly baja lesz. Egyenlőre csak apróságok.

 

Alufelnivel árulták nyári gumival. Felniket majd tavasszal lecsiszolom, alapozó + új festék. 70km-t jöttem hazáig de nagyon feküdt az úton. Kapott lemez felnit + pirelli 195/65r15 téli gumit.

 

Szerelő alá ment. Van rajta mit csinálni. Bal első fék befogott, bal hátsó féknyereg cserés. jobb első valami ami nem stabilizátor csere.

Rozsda csak a két hátsó kerék ívnél van. Szaki véleménye szerint nagyon jó a kaszni. Ezt megőrizendő jövő héten alvázmosás utána üreg védelem. Müanyagok már leszedve az aljáról.

Turbo lehet bajos lesz. Annyira nem szakít mint a 1.9 TDI Octavia. Valószínű vákum pumpa. De azért megyeget.

A csomagtér ajtó teleszkóp full halott. Rendeltem, 2 nap alatt megjön. 4500/db+2500 szállítás.

 

Lesz olaj csere mindennel, pollen, lég, olaj -szűrő. Olajat NEM 10w40-et fogok rakni. Nekem a 5w30 at javasolták. De lehet 0w30 lesz.

 

Ami még nekem is gond, hogy a müszerfal bal oldala nem világít és a fütés alsó gombjai sem. Ezt a képet innen vettem kölcsön. Teljesen ilyen nekem is, csak kevesebb fénnyel.

 

Erről valami leírás lenne, hogy kell szétkapni okosan. Mert a belseje is nagyon szép, nem akarom össze cseszni a müanyagokat.

 

A másik, ezt a képet is itt találtam.

 

Szóval itt látszik a kis órán az idő felett a fogyasztás. Ilyet az enyém nem tud?

Ennek jobban örültem volna mint a gyári magnónak :S

 

Majd még írok mivel hol tartok.

 

üdv Gábor

BluElite | 2014-01-14 20:10 Feegor2 részére

 Hát ja. Gondolkodtam-gondolkodok mezei 5-ös TDI passáton, vagy amiben ez a motor van. Előnye hogy még nem PD, hanem a jó öreg hagyományos TDI. Legyünk őszinték, jobban ellenállnak a korróziónak. Jobban is mennek. De amit ezekból kapni lehet, az is már közelebb van a félmillió km-hez mint az 300e-hez, ezért benézhet egy adagoló csere bármikor

 

A pd-sek még jobban mennek, de ha cserélni kell valamelyiket, anyagi csőd. FŐleg, azokban sincs kevés km. Mese a 200 ezres óraállás. Ezeket azért vették, hogy menjenek vele bőven, nem évi 15e km-t. 

 

A francia gépeket a magam részéről passzolom. Amíg újak addig relative jók, de tíz-tizenöt éves korukra megjelennek az idegösszeroppanás jelei: ledöglik a motor, beadja a kulcsot az elektronika, elsötétül a digit műszerfal, tönkremegy a hajtókar csapágyazás, leesik a hátsó ablak mert tönkremegy a szerkezete, ilyenek.... 

 

Ehhez képest a mazda szimplán "csak" rohad...

 

Nem tudom mi lenne a jó.

cuba.71 | 2014-01-14 20:04 Feegor2 részére

 Kis auto kis gond,nagy autó nagy gond,és még néha el se találják.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó