2024. November 24. - Emma
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 1-4.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Gabor83 | 2014-01-15 11:00 Spot részére
Hm, ezek után lehet, hogy jobban járnék, ha vennék egy másikat (GF 2.0 110 kW)?
Ezeket meg kellene csináltatnom:
- sárvédőív,
- hátsó csomagtartó csere,
- hátsó lökös fényezés,
- motor eszi az olajat - talán csak szelepszárszimering,
- rángat 3000 körül
- nem jó az anyósülés súlyérzékelője
- eléggé karcos belülről, kormányt bőrőzni kellene
BluElite | 2014-01-15 09:10 cuba.71 részére
nekem 5w-30-as van bent, nem fogy egy cseppet sem. A csereperiódus végén ugyan ott van az olajszint, mint amikor beletöltöttük.
Spot | 2014-01-15 09:01 N.Gábor részére
Akkor én meg sem merem mondani hogy 500Euro Volt !!
cuba.71 | 2014-01-15 08:20 N.Gábor részére
Az 5W-30,meg a 0W-30 at felejtsd el.
Ezek nem az ujkeletü motorok magasnyomásu üz.any.rendszerrel,pik-pak megkajálja ezeket az olajakat,ha nincs szerencséd,és felesleges is kiadni érte a plussz pénzt.
"turbó bajos lesz","valoszinü vakuumpumpa".
Ennek a kettőnek igencsak nincs köze egymáshoz.
djjosy | 2014-01-14 21:54 N.Gábor részére
Digitklima vezérlőt úgy lehet kiszedni hogy a szélén van 1-1 kis műanyag takaró.Az alatt 2-2 lyuk amiből már ha az egyiket is benyomod pl műszerészcsavarhúzóval szépen oldja a fület és ki lehet húzni.Azután hátúlról 2 csavar fogja.....ki kell pattintani az elejét,de csak óvatosan mert a 2 panel között rövid a kábel aztán baj lesz:)))))
10-40w olajnál jobb nem kell bele,mert a hideginditás fogja bezabálni a 0-ás olajat mivel az első szám a hideg,második szám a melegoldali viszkozitás....!!!!!10-40-esből ha 10ezer km alatt nem kajál akkor jó...:)))de a 0-ást biztos becuppogtatja..... :D Nekem ez van benne Mann szűrővel,és a gázolajszűrő csere is nagyon fontos!!!
5,4Liter ment bele,jó áron be lehet szerezni!
N.Gábor | 2014-01-14 21:44 Spot részére
Fél milla alatt
Spot | 2014-01-14 21:32 N.Gábor részére
Megszabad kérdezni mit jelent ez az árban elég jó volt?
Én kicseréltem a kilóméter órába az égőket simán ;)
Meg a digit klímába is csak egy van ami nem ég arra majd kitalálok valamit !!
N.Gábor | 2014-01-14 21:16
Üdv mindenkinek!
Nem rég lettem új tulajdonosa egy 626 DITDI 2001-es kék szépségnek.
Árban elég jó volt, féltem is, hogy valami komoly baja lesz. Egyenlőre csak apróságok.
Alufelnivel árulták nyári gumival. Felniket majd tavasszal lecsiszolom, alapozó + új festék. 70km-t jöttem hazáig de nagyon feküdt az úton. Kapott lemez felnit + pirelli 195/65r15 téli gumit.
Szerelő alá ment. Van rajta mit csinálni. Bal első fék befogott, bal hátsó féknyereg cserés. jobb első valami ami nem stabilizátor csere.
Rozsda csak a két hátsó kerék ívnél van. Szaki véleménye szerint nagyon jó a kaszni. Ezt megőrizendő jövő héten alvázmosás utána üreg védelem. Müanyagok már leszedve az aljáról.
Turbo lehet bajos lesz. Annyira nem szakít mint a 1.9 TDI Octavia. Valószínű vákum pumpa. De azért megyeget.
A csomagtér ajtó teleszkóp full halott. Rendeltem, 2 nap alatt megjön. 4500/db+2500 szállítás.
Lesz olaj csere mindennel, pollen, lég, olaj -szűrő. Olajat NEM 10w40-et fogok rakni. Nekem a 5w30 at javasolták. De lehet 0w30 lesz.
Ami még nekem is gond, hogy a müszerfal bal oldala nem világít és a fütés alsó gombjai sem. Ezt a képet innen vettem kölcsön. Teljesen ilyen nekem is, csak kevesebb fénnyel.
Erről valami leírás lenne, hogy kell szétkapni okosan. Mert a belseje is nagyon szép, nem akarom össze cseszni a müanyagokat.
A másik, ezt a képet is itt találtam.
Szóval itt látszik a kis órán az idő felett a fogyasztás. Ilyet az enyém nem tud?
Ennek jobban örültem volna mint a gyári magnónak :S
Majd még írok mivel hol tartok.
üdv Gábor
BluElite | 2014-01-14 20:10 Feegor2 részére
Hát ja. Gondolkodtam-gondolkodok mezei 5-ös TDI passáton, vagy amiben ez a motor van. Előnye hogy még nem PD, hanem a jó öreg hagyományos TDI. Legyünk őszinték, jobban ellenállnak a korróziónak. Jobban is mennek. De amit ezekból kapni lehet, az is már közelebb van a félmillió km-hez mint az 300e-hez, ezért benézhet egy adagoló csere bármikor
A pd-sek még jobban mennek, de ha cserélni kell valamelyiket, anyagi csőd. FŐleg, azokban sincs kevés km. Mese a 200 ezres óraállás. Ezeket azért vették, hogy menjenek vele bőven, nem évi 15e km-t.
A francia gépeket a magam részéről passzolom. Amíg újak addig relative jók, de tíz-tizenöt éves korukra megjelennek az idegösszeroppanás jelei: ledöglik a motor, beadja a kulcsot az elektronika, elsötétül a digit műszerfal, tönkremegy a hajtókar csapágyazás, leesik a hátsó ablak mert tönkremegy a szerkezete, ilyenek....
Ehhez képest a mazda szimplán "csak" rohad...
Nem tudom mi lenne a jó.
cuba.71 | 2014-01-14 20:04 Feegor2 részére
Kis auto kis gond,nagy autó nagy gond,és még néha el se találják.