2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2014-01-14 20:02 BluElite részére

 Nem lehet használtautoba okosnak lenni,igy van.

Egy örök dilemma az egész(megéri,neméri),akármilyen tipusról legyen szó.

Amit pedig ráköltöttél,soha nem jön vissza,legfeljebb üzembiztosabb lesz tőle,vagy jobb,de ha mégis megunod,egy másikkal garantáltan kezdheted ELŐRŐL.

Meg kell találni az arany középutat,ami igen NEHÉZ.

Feegor2 | 2014-01-14 20:01

 A barátomnak Audi a8 dízel van, amibe 8db porlasztó csúcs cser 1 300 000.-Ft+adagoló átvizsgálás+ szerelés, mos, minden nagyobb gázadásnál füstöl egy kicsit.

BluElite | 2014-01-14 19:50 Feegor2 részére

 Nekem a rozsdásodás kivételével semmi bajom vele. Motorikusan abszolute nincs problémám, nem füstöl, megy is úgy ahogy, bár szerintem a piszok hosszú fokozatok miatt érzi az ember erőtlennek. Nekem nem füstöl, keveset fogyaszt. 1T-s lakókocsit húzva is alig kóstol a 7l-be, szólóban országúton valamivel 5 alatt. Olajat nem eszik.

Nekem a kormánykerék sem kopik, a beltér szép.

 

De: a küszöbök, a hátsó ívek cserére várn(án)ak, szerintem a tank is ereszt valahol, rohad belülről a csomagtér ajtó alja (kombi). Cseréltem a hátfalat, hegesztettem a két hátsó doblemezt... Kicsit sokba kerül a lakatos munkája, elegem lett....

 

Sokat gondolkodok, mi legyen? Ha ráköltöm ezt a pénzt, nem ér annyival többet, sőt igazán semmivel se. Ha eladom, ki tudja mibe nyulok megint? Ráadásul az újabb dízelekben ott a dpf meg a lendkerék probléma, van ahol a magsnyomású szivattyúk is hullanak mint a legyek.. A benzinesek meg többet esznek, sok esetben a kettőstömegű lendkerék ott is megvan... Szóval fel van adva a lecke, nehéz okosnak lenni.

cuba.71 | 2014-01-14 19:48 Feegor2 részére

 Nem kell elszomorodni,vezérléscseréig óvatosan kell bánni vele.

Vez.cserekor viszont mindenképpen nézzétek meg a vizszivattyunál,amit leirtam!

Feegor2 | 2014-01-14 19:42 cuba.71 részére

 Remek, már egy kicsit elszomorodtam ma fizettem ki az átíratás és az éves biztosi tását (96500.-Ft volt) kell egy kis lélegzet.

BluElite | 2014-01-14 19:39 cuba.71 részére

 Az enyém is olyan volt hogy felengedéskor a padló felett szinte azonnal fogott, aztán a szerelő valamit (nem tudom mit) állítgatott rajta. 

cuba.71 | 2014-01-14 19:15 Feegor2 részére

 Ennél ne ugorj neki a kuplungcserének.

Nekem 2éve megy ugy,hogy nehéz kinyomni a pedált,plussz szinte azonnal fog.

MÜKÖDIK,oszt kisz.

Befujogattam a nyáron a k.pedál mechanikáját,WD 40-el,meg volt már holtjátéka a hidraulikus kuplungnak,elvettük,(pedálnál állitási lehetőség),kisz.

cuba.71 | 2014-01-14 19:02 BluElite részére

 ÚGYVAN.:D

Feegor2 | 2014-01-14 19:01

 Lehet, hogy ilyen öreg Mazdák fönntartása kicsit drága, de a 626-rol, nagyon sok jót halottam iga nem mindegy kivolt a gazdája.

Újonnan ma Kp-re nagyon drága,

Feegor2 | 2014-01-14 18:57

 Menyire nehéz nekem még nemvolt Mazdám a fölengedés egyharmadánál már indul, múltkor a feleségem Suzukijába ültem és furcsa volt a kuplung kicseréltettem a szerelő azt mondta még elment volna vagy 40000km esze a komplett csere munka dijal 48000Ft volt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó