2024. November 24. - Emma

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2014-01-18 22:16 Spot részére

 2000.05 havi az enyém........ebbe biztos hogy van,és ma szereltem be a digitklimába is a ledeket hogy világitsanak a gombok (Temp stb) ahogy visszább is az egyik fotón látható.

small | 2014-01-17 17:12 Spot részére

 Akkor ezek szerint kispórolták volna a kesztyűtartó világítást? :O :O Más is akinek 98-99es autója van megnézé? 

Spot | 2014-01-17 08:03 djjosy részére

 Na hát akkor ez a kesztyűtartó világítás szerintem csak a 2000 utáni évjáratok ba lehet ez beszerelve mert az enyémbe sincsen 98-as.

BluElite | 2014-01-17 07:04 small részére

 Szia!

 

A lengőkar szilent hiba úgy derült ki, hogy nem volt már más, ami szóba jöhet :-) Nem kopogott a futómű, minden patent volt, a fékeket is többször átnéztük, mígnem a szerelő kezdett gondolkodni, hogy ez lehet a baj. Ez is lett. Elég bosszantó volt, hogy féketéskor-gázadáskor ide-oda húz a gép.

 

A spurit én egy teli tankhoz öntöttem, hosszabb út előtt, tehát kellett egy kis idő, amíg lett hatása. De csak hosszú útnál próbáltam, úgy voltam vele, városi menetelre nem öntöm bele mert minek?

djjosy | 2014-01-16 23:58 small részére

 

Hát igen,a tiédből elvitték a manók.Csodaszer?Nem az.Ahogy Cuba.71 is irta Spurit neki,az is jó.Protec Liqui Molly dizel tisztitó nem 5 perc alatt fogy ki 20 perc kb...

Gondolj bele kromofágot mire használod?

Ez is hasonló....."lerobbantja" a koszt kormot stb.......leginkább a p csúcsnak jó.Nem rábeszélni akarlak,de ez tényleg csak úgy ér valamit ahogy a videókon is látszik.Én tudom mert megcsináltam.....tankba is öntögettem előtte pár kupával használt is nem keveset.De érdekelt a dolog és belevágtam.....Ez csakis igy ér valamit.(Ha még menthető a dolog....)

small | 2014-01-16 20:12 djjosy részére

 Hát nekem ez eltűnt ez a kesztyűtartó világítás, de hátha valaki rámutat. :) Tudom hogy el kalap szart sem ér a kép, de mint mondtam sötétben szerelgettem lámpával, és a vaku visszatükrőződött, ha meg nem akkor meg ilyen homály lett. 

Én nem igazán hiszek ezekben a folyadékokban, ez milyen csodát csinálhat az alatt az 5 perc alatt míg ezzel jár.. :O 

 

Feegor2, köszi megtaláltam a boltot és a weboldalát is. :) 

 

Blueelite, hogy derült ki az a lengőkar szilent hiba?  Nekem nem remeg a kormány egyáltalán, márha mondjuk a 130 már nagy sebességnek számít :) 

djjosy | 2014-01-16 16:35 mazda-auto.hu részére

 Köszönjük,ismét tanultunk valamit.Már kérdeztem 1x hogy meglehet e fújni "foltban" a hátsó sárvédőivet?Ilyen sötétkék az enyém is mint ami lentebb van csak nem kombi.Ma láttam egy 626-ost hátulról belementek Békéscsabán Jaminában a lámpáknál......sajnáltam...(a másik jobban összetört).

mazda-auto.hu | 2014-01-16 09:36 djjosy részére

 Szeretném megjegyezni, hogy a hidegindítás hőmérsékletén a 0w-s olajok is jóval vastagabbak annál, mint ami a tökéletes kenéshez szükséges. Melegedés közben a köztes motor és olajhőmérsékleteken fordulhatnak elő olyan állapotok, amikor valamit jelenthet a 0w-40 és 10w-40 közötti vastagsági különbség. Bemelegedve már megint egyforma a két olaj vastagsága, viszont a 0w-40 jóval stabilabban tartja eredeti jellemzőit. 

djjosy | 2014-01-16 08:22 BluElite részére

 Lengőkar szilent hibát abból is észrelehet venni hogy nagy sebességről fékezve beremeg a kormány.......Természetesen ilyenkor mindenki egyből fékhibára gyanakszik.....:)))De amiket leirtál tökéletesen a velejárója a dolognak........

Padon kiderül terhelés alatt mennyire gyenge vagy repedezett a szilent,ami szemrevételezésnél terhelés nélkül nem is látszik......de padon igen!Még egy tapasztalat:ha nagy sebességnél menet közben remeg a kormány nem árt az első futóművet komolyan átnézni.......legfőképp a gömbfejeket:)

BluElite | 2014-01-16 06:58 Feegor2 részére

 Régebben próbáltam ezt, sok különbséget nem vettem észre. Aztán a nyáron kapott "Spurit". Na, az valószínűleg lepucolt dolgokat, erőre kapott a gép.

 

 

Más! a régi fordomnál jó futóműbeállítás mellett olyan fordult elő, hogy gázadásnál balra, elvételnél jobbra húzott. kiderült, egy lengőkarszilet lett gatya. De nem kopogott, nem lógott semmi...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó