2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
A hengerfal olajháztartása, kenése.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
djjosy | 2014-01-18 22:16 Spot részére
2000.05 havi az enyém........ebbe biztos hogy van,és ma szereltem be a digitklimába is a ledeket hogy világitsanak a gombok (Temp stb) ahogy visszább is az egyik fotón látható.
small | 2014-01-17 17:12 Spot részére
Akkor ezek szerint kispórolták volna a kesztyűtartó világítást? :O :O Más is akinek 98-99es autója van megnézé?
Spot | 2014-01-17 08:03 djjosy részére
Na hát akkor ez a kesztyűtartó világítás szerintem csak a 2000 utáni évjáratok ba lehet ez beszerelve mert az enyémbe sincsen 98-as.
BluElite | 2014-01-17 07:04 small részére
Szia!
A lengőkar szilent hiba úgy derült ki, hogy nem volt már más, ami szóba jöhet :-) Nem kopogott a futómű, minden patent volt, a fékeket is többször átnéztük, mígnem a szerelő kezdett gondolkodni, hogy ez lehet a baj. Ez is lett. Elég bosszantó volt, hogy féketéskor-gázadáskor ide-oda húz a gép.
A spurit én egy teli tankhoz öntöttem, hosszabb út előtt, tehát kellett egy kis idő, amíg lett hatása. De csak hosszú útnál próbáltam, úgy voltam vele, városi menetelre nem öntöm bele mert minek?
djjosy | 2014-01-16 23:58 small részére
Hát igen,a tiédből elvitték a manók.Csodaszer?Nem az.Ahogy Cuba.71 is irta Spurit neki,az is jó.Protec Liqui Molly dizel tisztitó nem 5 perc alatt fogy ki 20 perc kb...
Gondolj bele kromofágot mire használod?
Ez is hasonló....."lerobbantja" a koszt kormot stb.......leginkább a p csúcsnak jó.Nem rábeszélni akarlak,de ez tényleg csak úgy ér valamit ahogy a videókon is látszik.Én tudom mert megcsináltam.....tankba is öntögettem előtte pár kupával használt is nem keveset.De érdekelt a dolog és belevágtam.....Ez csakis igy ér valamit.(Ha még menthető a dolog....)
small | 2014-01-16 20:12 djjosy részére
Hát nekem ez eltűnt ez a kesztyűtartó világítás, de hátha valaki rámutat. :) Tudom hogy el kalap szart sem ér a kép, de mint mondtam sötétben szerelgettem lámpával, és a vaku visszatükrőződött, ha meg nem akkor meg ilyen homály lett.
Én nem igazán hiszek ezekben a folyadékokban, ez milyen csodát csinálhat az alatt az 5 perc alatt míg ezzel jár.. :O
Feegor2, köszi megtaláltam a boltot és a weboldalát is. :)
Blueelite, hogy derült ki az a lengőkar szilent hiba? Nekem nem remeg a kormány egyáltalán, márha mondjuk a 130 már nagy sebességnek számít :)
djjosy | 2014-01-16 16:35 mazda-auto.hu részére
Köszönjük,ismét tanultunk valamit.Már kérdeztem 1x hogy meglehet e fújni "foltban" a hátsó sárvédőivet?Ilyen sötétkék az enyém is mint ami lentebb van csak nem kombi.Ma láttam egy 626-ost hátulról belementek Békéscsabán Jaminában a lámpáknál......sajnáltam...(a másik jobban összetört).
mazda-auto.hu | 2014-01-16 09:36 djjosy részére
Szeretném megjegyezni, hogy a hidegindítás hőmérsékletén a 0w-s olajok is jóval vastagabbak annál, mint ami a tökéletes kenéshez szükséges. Melegedés közben a köztes motor és olajhőmérsékleteken fordulhatnak elő olyan állapotok, amikor valamit jelenthet a 0w-40 és 10w-40 közötti vastagsági különbség. Bemelegedve már megint egyforma a két olaj vastagsága, viszont a 0w-40 jóval stabilabban tartja eredeti jellemzőit.
djjosy | 2014-01-16 08:22 BluElite részére
Lengőkar szilent hibát abból is észrelehet venni hogy nagy sebességről fékezve beremeg a kormány.......Természetesen ilyenkor mindenki egyből fékhibára gyanakszik.....:)))De amiket leirtál tökéletesen a velejárója a dolognak........
Padon kiderül terhelés alatt mennyire gyenge vagy repedezett a szilent,ami szemrevételezésnél terhelés nélkül nem is látszik......de padon igen!Még egy tapasztalat:ha nagy sebességnél menet közben remeg a kormány nem árt az első futóművet komolyan átnézni.......legfőképp a gömbfejeket:)
BluElite | 2014-01-16 06:58 Feegor2 részére
Régebben próbáltam ezt, sok különbséget nem vettem észre. Aztán a nyáron kapott "Spurit". Na, az valószínűleg lepucolt dolgokat, erőre kapott a gép.
Más! a régi fordomnál jó futóműbeállítás mellett olyan fordult elő, hogy gázadásnál balra, elvételnél jobbra húzott. kiderült, egy lengőkarszilet lett gatya. De nem kopogott, nem lógott semmi...