2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-10-07 13:18

 Mazda-Auto-hoz lenne kérdésem.A képen látható fűtőmotornak kellene a cikkszáma mert amiket eddig ajánlottak boltokban sajnos nem ilyen.Esetleg az árára is kiváncsi lennék.Bontottban elég lutri lenne postán rendelni.

mazda626... | 2013-10-04 21:20

Üdv! valaki tudna segiteni ..mitöl van az   hogy valamikor szépen jár a motor vagy is halkan , 5km után meg olyan mintha egy dizelt hallanák. és milyen motor olaj  kell bele ENEOS AZ JAPÁN TERMÉK HA JOL TUDOM  az jo bele és 10-40w -es jó?

djjosy | 2013-10-04 17:02

 Meglett a hiba.Mindent végignéztem,a ventilátort maradt utoljára.Gondoltam kiveszem és megnézem.Eredetileg függölegesen van elhelyezve.Kivettem kézben tartva vizszintes állásban beinditom a gépet.Hát szerencsémre pont elkezdett nyöszörögni majd pár másodperc múlva megjött a füst is.....Szétszedtem kitakaritottam,felső alsó pontjánál kapott wd-40-et,mostmár nem szorul,de nem az igazi.....De nem erölködik és nem füstöl:)))Hamarosan keritünk bele egy másikat....azért köszönöm a segitséget mindenkinek...

djjosy | 2013-10-04 09:56 mazda-auto.hu részére

 Minden fokozat müködik,bár mint irtam a ventilátor kicsit "kattogós" hangot ad.....

Még nem néztem át,de ha elektronikai hiba volt akkor égésnyomos kell találjak.És valóban a gumi és műanyag égésnek van ilyen szaga mint amikor pillanatforrasztóval műanyagot hegesztenek...:)))))

mazda-auto.hu | 2013-10-04 07:58

Nem találkoztunk még ilyesmivel. Teljesen más szaga van egy leégett elektromos dolognak, mint a kipufogógáznak. Ebből kellene kiindulni. A könnyfakasztó szag arra utal, hogy elektronikai eredetű füsttel van dolgunk. Én is csak azt tudom kérdezni, hogy minden elektronikusan szabályzott rendszer működik az autóban?  Ventillátor fokozatok? A fagyálló gőze is könnyfakasztó tud lenni, de akkor minden ablak bepárásodott volna.

djjosy | 2013-10-03 19:54 BluElite részére

 Holnap megnézem,hátha találok valami égésnyomot biztos lesz ott valami.....hátha Mazda Auto-nak van sejtése szivesen venném....

BluElite | 2013-10-03 19:24 djjosy részére

 Szia!

 

Én is inkább arra gyanakszok, hogy a műszerfal alatt "durrant el" valami, tuti nem kipufogó gáz. Szerintem nézesd meg egy villamosságissal, nem-e szigetelés égett el, vagy ilyesmi. Jobb megnézetni, nehogy porig égjen a gép véletlenül.

 

A ventillátornak az összes fokozata működik? Mondjuk a fordokban jellemző, hogy a ventillátor fokozatokat szabályozó ellenállások elszállnak... Azt mondjuk nem tudom itt ezt hogy oldották meg, illetve okozhat-e ilyet,

djjosy | 2013-10-03 19:15 cuba.71 részére

 Szúrós szaga volt,büdös könnyfakasztó(az ijedtségtől már nem is emlékszem, nem vagyok szimat szörény) :))) ......és pont akkor amikor a fűtésirányt megváltoztattam...számomra is érdekes.Hangja se volt menetközben hogy kifújna valahol,és mint mondtam nem is találtam semmit.Lehet hogy mégis az a fránya ventilátor makacskodott a hideg miatt,kicsit kelepelő cicegő hangja is van neki,kesztyűtartó mögött van,és mint mondtam 1x már nem indult.....de aztán rábirtam:))))

cuba.71 | 2013-10-03 18:53 djjosy részére

 Ha kipu szaga volt,nem elektr.szaga,akkor hagyd a fütést,hütést.......................

Csak "füst"-ről irtál,annak meg lehet több forrása is.

Nemtudom.............összerakni.

Ha kipu szaga volt,és melegedett "10-15"percet,elindultál,beköpte a kipuszagu füstöt...............nemtudom.

A fütés-hütés rendszer nem is a motortérből szuszog,hanem a szélvédő alatti részből,de oda meg nemnagyon kerülhet kipugáz,ha le van zárva a géptető,mert a tüzfal elválasztja a két teret.

Ettől függetlenül hiszek az orrodnak:DD

Esetleg,ha valami probléma folytán a kipugáz nem tudja az utját normálisan járni és feltorlodik,az indulás mennyiségét már nem birja nyomással a rendszer,és a leggyengébb helyen elereszt.Ennek persze HANGjelensége is van ugye,arrol pedig nem szól a fáma.:DD

MAZDA-AUTO majd segit,ha találkozott már ilyen harmadik tipusu találkozással.

djjosy | 2013-10-03 18:23 cuba.71 részére

 Fűtésdob?Fűtésvezérlés?Na itt leragadtam....Kipufogógáz szaga volt,szúros és büdös.....De ez hidegen volt,motor nem volt még bemelegedve.volt vagy 10-15perc mire üzemi lett a reggeli 6 fokban.Amiket irtál azt hol kell keresni és miért?Bocs de nem értem....Azóta ma mentem vele de semmi.....nem játék ez...---Fűtésdob:ventilátor?Az is letud füstölni ha nehézkesen indul be,és lehet szúrós szaga.....vagy tévedek?Minden müködik,bár volt olyan 1x hogy nem indult a ventilátor csak 1 ütés :) hatására..-------

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó