2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
BluElite | 2013-09-27 10:07 mazda-auto.hu részére
Ez csak vicc, de a porlasztóknál hamarosan bevezetésre kerül a CE típus is, mint CubaEdition :-))))))
BluElite | 2013-09-27 10:04 mazda-auto.hu részére
Akkor van kavarodás rendesen.... :-)
Köszönöm a "megvilágítást"
mazda-auto.hu | 2013-09-27 09:03 BluElite részére
Lehet, hogy meglepő lesz amit írok, de a Mazda szervizfüzet például RF SOHC-ra szűkíti ezt a kérdést, és nem tesz különbséget a motorok között jelzés alapján.
A hengertömb cikkszáma például a típus gyártása alatt végig RF2A, vagy RF2G kezdetű. A hengerfejek esetén is van olyan RF3F kezdetű, mely megegyezik az RF2 cikkszámúval, de van olyan RF3F is, mely nem váltja az RF2 cikkszámút.
A turbófeltöltőben, porlasztókban, adagolóban van határozott különbség. A dupla katalizátoros erősebb modell turbója RF4F, a szimpla katalizátoros RF2B-vel kezdődik, ugyanez igaz a porlasztókra és az adagolóra is.
mazda-auto.hu | 2013-09-27 08:47 gabriel2010 részére
"Régi" hivatalos Mazda szervizekben lennie kell olyan régi diagnosztikai műszernek, mint amilyen nekünk is van. A Mazda Mirai-ban biztosan van. Egy telefont megér.
Egyébként használható így az autó, a sárga lámpák jelzés értékűek, nem pedig tiltást jelentenek, mint a pirosak.
Valószínűleg az adagolóhoz köthető a jelzés, de a hibakód olvasás segíthet ezt biztosabbá tenni.
BluElite | 2013-09-27 07:13 gabriel2010 részére
Nekem is lenne egy kérdésem Mazda-Auto-hoz.
Már végképp nem értem a dolgokat. Eddig azt hittem, hogy a 3 különböző motorkód rf2a, rf3f, rf4f ennek a 2000-es dízelnek a különböző lóerős variációi. De most "Gabriel2010" azt írta, neki is 66kw-os van, rf3f motorkóddal. Nekem is 66kw van, de rf2a.
Kaphatnék felvilágosítást, hogy akkor mi is a különbség a fent említett 3 motor között? Csak azt tudom, hogy a népszerű alkatrészkereskedők webshopjaiban az rf2a bent sincs (unix, láng, bárdi)
Köszönettel!!! BluElite
saman74 | 2013-09-26 22:07 djjosy részére
Köszönöm, már le is töltöttem.
saman74 | 2013-09-26 21:40 mazda-auto.hu részére
?ost sikerült is,ét gépközelbe gutnom. Jöszönöm a választ!
gabriel2010 | 2013-09-26 20:31
Üdv Mindenkinek!
Kedves mazda-auto.hu !
Az a kis problémám lenne, hogy a Mazda 626 ( 1999-es 2.0 Ditd 66kw JMZGW19T201122810 / motorsz.:648940 RF3 ) izzító kontroll lámpája folyamatos villogásban van, de: nem azonnal, hidegen később kezd el villogni, melegen kb-5-10 másodperc után.
A villogás folyamatos, nincs benne semmi rövid - hosszú, csak folyamatos villogás (mint az index kontroll lámpa).
A motor teljesítményében semmi változás, nem lesz gyengébb, sem lassabb.
Indításkor (hideg motornál) kb 5 km után jelentkezik, meleg motornál kb 5-10 másodperc.
Sajnos Itt Pesten nem tudom ki tudja kiolvasni a hiba kódot, mert az autó már régi( !99-es) és a régi autó villamossági szerelő már nem dolgozik, s a cuccai sincsenek már meg. ( csak a 6-hoz értenek)
Ki lett cserélve az üzemanyag szűrő, illetve az EGR szelep is meg lett kocogtatva, illetve tisztító spray-el a tengely be lett fújva. De nem segített. Korábban is volt hasonló akkor az üzemanyag szűrő volt cserélve ( jó koszos volt, pedig nem volt benne 2 e km sem) s akkor eltűnt a hiba ( a villogás), ez most nem segített.
Kérdésem a következő:
1) Mi lehet a hiba, hogy lehet javítani?
2) Hol van Bp-en aki hibakódot tud olvasni, és szükség esetén javítani?
3) lehet e használni így az autó, rövidebb - hosszabb ideig?
Köszönöm a segítséget.
djjosy | 2013-09-25 16:25
Ha valakinek kellene:
http://www.mazda-auto.ru/docs/M626_GF_GW_RFT-1.pdf
mazda-auto.hu | 2013-09-25 08:47 saman74 részére
Igen, váltják egymást a hengerfejek, tehát felszerelhető.