2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-10-31 08:07 Gabor83 részére

 Emlékeim szerint csak a lökhárító ajtómélyedése miatt lehet olyan különbség, mely befolyásolja a felszerelhetőséget. A felszerelhetőséget nem befolyásolja, de különbözhet a lámpák fészke, és a rendszámtábla világítás takarófedele.

Gabor83 | 2013-10-30 21:50

Sziasztok!

 

Gondban vagytok, nem vagyok teljesen biztos, hogy az új csomagtérajtóm teljesen megegyezik-e a régivel ( 3 karosszériás sem tudta eldönteni)

Nem tudja valaki, hogy a facelift-nél hozzányúltak-e?

(2001-s sedanról van szó)

 

cuba.71 | 2013-10-30 19:27 BluElite részére

 Ne a tünetet kezeld,old meg a problémát.

Ugyanez a gondom nekem is az ABS rendszerrel,jövőhét második felében ugrok neki,az ANULU által leirtak alapján.

Próbáld meg te is.

BluElite | 2013-10-29 18:06

 Sziasztok Urak!

 

Ma megint előjött a gondom, hogy száraz, és jó minőségű úton egy kicsit erősebb, de nem satuféknél az első kerekeknél az abs túl korán állt neki dolgozni, amikor még biztos nem kellett volna.

 

Tudja valaki hol van a biztosítéka hogy átmenetileg kivegyem?

cuba.71 | 2013-10-28 20:05 cuba.71 részére

 Még ha a Német készitené ezt a xart,akkor talán elhinném,hogy ugy müködik ahogy kell.

De a német már rég nem készit szinte semmit a saját hazájában,minek mikor a találékony vendégmunkások elkészitik ötöd annyiból mint ők.

Ő jól elvan a saját hazájában munkanélküli"segélyen"egy doboz sörrel a kezében,oszt körülbelül magasrol leszar bennünket is.

Innentől kezdve meg senki ne akarja nekem elmagyarázni,hogy az a xar jol müködik.

Vegyél bele a MAZDA-tol 210.000-ért gyári ülésfoglaltság érzékelőt,az kinyitja a lufidat,a többi csak mese.

cuba.71 | 2013-10-28 19:27 anulu29 részére

 Akkor a porlasztoid fellazulása miatt tört el a résolajcsöved.

A por.pedig csak kétféle ok miatt tud fellazulni:

-meglazul az egyszerre kettő por.-t tartó villa csavarja

-eltörik ugyanez a villa.

A por.-k tetején távozik a résolaj 1db 5-ös csavaron keresztül,amiket a FÉMrésolajcső gyüjt össze minden por.-tól,és viszi ki egy csőben a hengerfejből.

Ezeknek az 5-ös csavaroknak a fellazulása okozhat még rezonanciából fakadó törést,de akkor nem ez történt,plusz itt tud lazulás esetén gázol.szivárogni a motol.-ba.

cuba.71 | 2013-10-28 19:14 Gabor83 részére

 Van ennek egy magyarországon forgalmazott változata is,ha nem ez az:DD,ami szintén nem nyitja a lufit harmincxezerért ha jol emléxem trauma esetén,téged viszont "emulál":DDD

Gabor83 | 2013-10-27 19:23 cuba.71 részére

 Hm, ha már ott a lufi, akkor jó lenne, ha szükség esetén ki is nyílna. :)

 

Van ilyen cucc, ez elvileg emulálja az érzékelőt:

 

http://www.ebay.com/itm/Sitzbelegungsmatte-Simulator-Sitzsensor-Airbag-Mazda-626-6-323-3-MX-5-Demio-/161006901033?pt=DE_Autoteile&hash=item257cc25729

 

Ha nem lesz más megoldás, akkor valszeg ennél maradok.

anulu29 | 2013-10-27 18:31 cuba.71 részére

 Mivel meg itt kinn vagyok- ahogy ez az ekezet hianybol is lathato- meg nem beszeltem a szakival aki rendbe tette. Minden esetre elkerte a nejem a törött darabot/kat mert azt nem ertem hogy függ össze ennek a törese a p.cs.-ok fellazulasaval.

Mint azt teflonban emlitettem az üza csöveket - 3. 4. hengernel- kezzel tudtam mozgatni illetve jaro motornal lathatoan rezegtek/vibraltak. Csak gondolom hogy nem ez a resolajcsö ill. annak csavarja rögzitik a p.cs.-kat a hengerfejben, mert az eleg x..... +oldas lenne. 1ebkent minden hosszu ut elött ellenörzöm a folyadekokat az autoban, igy az olajat is. Ezt tettem most is mielött elindultam.

 

Anulu

cuba.71 | 2013-10-27 17:34 anulu29 részére

Érdekes ez a Te eseted a törött FÉM résolajcsővel.

Ez a fémcső csak ugy tud eltörni,ha már régóta tud rezegni,rezonálni,és elfárad.

Ha viszont igyvan,már régota felvan valamelyik résolajcsavarod lazulva,ami tartja ezt a csövet,ergo már régota gáz.-at kap a mot.ol.-od.

Amotorolaj felhigulását pedig egyik motor sem birja sokáig.

EZÉRT ÉRDEKES eset.

Ha ott minden p.csucs résolajcső megvan huzva,annak a csőnek nem szabad eltörnie.(akkor minden DITD-s igy járna)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó