2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-09-20 15:02 cuba.71 részére

 Né má mit találtam:))))Kacagj:))A miénk is ilyesmi?A nyitónyomás állitást nem mutatja,ezeknél alátétekkel kell állitani bent a rugónál?

http://www.youtube.com/watch?v=LpE-rmi53Lg

djjosy | 2013-09-20 14:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-09-20 13:45 djjosy részére

 Egyre gondoltunk, más a lámpa alakja. 

mazda-auto.hu | 2013-09-20 09:01 djjosy részére

1. Sajnos nem jó. A 97-től gyártott típusnak más a motorházteteje is, sárvédői is.

 

2. Az új szelepfedél tömítéshez nem kell tömítőpaszta.

mazda-auto.hu | 2013-09-20 08:58 Gabor83 részére

 A gyári előírás 5w-30, vagy 10w-30. Ha már 40-es melegoldali jelzésű, akkor is inkább 5w-40, 10w-40, de akár 0w-40 is lehet.

djjosy | 2013-09-20 01:11

 Mazda-auto vagy Cuba.71.Régebben irtam a lámpákról.A gf szérián belül volt a ráncfelvarrott mint az enyém is,nekem ez sima fehér lámpa.Az egyel ezelőtti meg körbe fekete.Nekem az tetszik de gondolom méretileg felfogatásilag nem jó az enyémbe,pedig szeretném:))))) Nekem már a csepp ködlámpás van.......Bal elsőm sajna kapott 1 bazi nagy kavicsot..:((

Enyém:http://webaruhaz.autofenyszoro.hu/24-mazda/255-mazda-626/1835-mazda-626-fenyszoro-h1-h7-bal-belulrol-allithato-

Régebbi:http://webaruhaz.autofenyszoro.hu/24-mazda/256-mazda-626gf/1871-mazda-626gf-fenyszoro-h7-h1-bal-belulrol-allithato-

Gabor83 | 2013-09-19 23:27

Sziasztok!

 

Milyen a gyári olaj a 626 GF-be (2000-es 2.0 100 kW)?

15W40-t vetettek a párommal, de biztosan nem ez..

 

Üdv:

Gábor

djjosy | 2013-09-19 22:34 cuba.71 részére

 Mindenképpen kipróbálom amit irtál,aztán beszámolok.Hát ha ez a szelepfedél levételével jár akkor biztos nemfogok egyedül belekezdeni,mert amiket láttam nem egyszerű a kivétele szerszám nélkül.Meg szelepfedél tömités is másik kell stb.Azt meg nemtudom hogy csak simán teszik e rá vagy használnak valami tömitő pasztát is mint pl a loctite.Valamint ilyenkor ha szelepfedél lekerül illő szelephézagot is mérni,amit szintén nem csináltam még.....:)))Majd erre kacagj és körmölj:DDDD

cuba.71 | 2013-09-19 20:29

Nagy a tüzkarika meghibásodás esélye a DITD motornál.

Találkoztam már én is vagy kettővel,azonkivül kialakitásából fakadóan sem tervezték hosszuéletűre,u.is KI VAN KÖNNYITVE a gyári.

Egyetlen egy dizelnél sem találkoztam még ilyennel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó