2025. Április 25. Péntek - Márk

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


robi-man | 2014-02-06 20:06

Üdv mindenkinek!

egy kis segítségre lenne szükségem:

van egy 2003.11. havi mazda B2500 2,5td 4x4 típusu autóm,

ehhez lenne szükségem első diferenciálmű robbantott ábrára vagy javítási útmutatóra.

és esetleg alkatrészre-cseredarabra.

előre is köszönöm: Robi-man

cuba.71 | 2014-01-31 10:52 Rauros részére

 Sok sikert.

Rauros | 2014-01-30 14:44 cuba.71 részére

Még megteszek annyit hogy a közeljövőben leszerelem a tankot és kimosom (valszeg infarktust kapok majd a benne található kosztól) és aztán kipróbálok valami adagolótisztító csodát. A kicsi esély is esély és ha nem javul a helyzet, mindenképpen szólok.

cuba.71 | 2014-01-30 13:48 Rauros részére

 Ha rászánod magad mind a javitásban,mind az alkatrészben tudok segiteni,talán még komplett müködőt is tudok!

Rauros | 2014-01-30 13:22 cuba.71 részére

Aham, értem. Dízelt ezért nem szabad télen venni.

cuba.71 | 2014-01-30 13:17 Rauros részére

 Nyáron lesz nagyobb a probléma,amikor mégmagasabb lesz a gázo.hőmérséklete.

cuba.71 | 2014-01-30 11:11 Rauros részére

 U.N. kezdeti stádiumban van az adagolód,amikor minden rendelkezésre áll,de már minimálisan levegősödik,igy a meleg higabb gázolajjal már nehezebben küzd meg a rendszer.

Rauros | 2014-01-30 10:14 cuba.71 részére

Nagyon jó, most "meggyugodtam" megint. :) Érdekes ez a hiba. Ingadozik az alapjárat és melegen tovább kell indítózni. Cseréltem levegőszűrőt (iszony ganés volt), cseréltem üzemanyagszűrőt (kiöntöttem egy befőttesüvegbe a tartalmát és 3-4 mm vastagságú homok ülepedett le benne). Kitakarítottam az üzemanyagszűrő házát is. Bemértem a levegő hőmérséklet jeladót ami a légtorok öntvényébe van becsavarva az EGR szelep közelében és jó értékeket mértem. Megtakarítottam a légmennyiségmérőt mert az is tiszta korom volt, kitakarítottam az EGR szelepet és le is lemezeltem. Kicseréltem az izzítógyertyákat és ellenőriztem hogy megvan-e az utánizzítás és megvolt. Az is furcsa hogy indításkor azonnal pörög a hűtőventillátorom de ez nem biztos hogy baj. Viszont 4-5 km után már kb 80 fokos a vizem tehát bent van a termosztát is a helyén. Nem tudom, reménykedem hogy adagoló javítás nélkül megúszom de erre egyre kisebb az esély. Amúgy van teljesítmény, nem fogyaszt sokat, szépen húz. stb

cuba.71 | 2014-01-30 09:10 Rauros részére

 Ebbe azért annyira ne nyugodj bele,hogy :csak meleg motornál kell többet inditozni,mert UGYANUGY kellene indulnia melegen is mint hidegen.

Rauros | 2014-01-24 20:41

SZiasztok! Szedte már szét valaki a műszerfalat? Gondoltam megnézem miért nem világít a "check engine" lámpám mikor elforgatom a kulcsot és kiderült hogy nincs ilyen az órámban.... ez hogy lehet? Aztán meg a másik furcsaság hogy az óra hátlapján van egy kis hangszóró (?) aminek a kis csatlakozóját valaki átlátszó ragasztószalaggal körbetekerte.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó