2024. December 22. - Zéno

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-11 14:50 totatila részére

Nagy valószínűséggel adagoló javítás szükséges, de azért van más lehetőség is.

cuba.71 | 2013-11-10 17:40 lau2007 részére

 Adagolójavitásban tudok segiteni,mind donorral,mind javitással.

70 4055325a tel.számom,ha aktuális.

totatila | 2013-10-03 11:35

Üdv. T Mazda tulajdonosok és Szerviz

Elégedett tulajdonosa vagyok egy b2500 4x4 nek. évjárat 2002. Az utóbbi időben jelentkezett egy fura hibajelenség. Alacsony motor fordulaton kb. 1500 és magasabb sebességi fokozat ban 4-5. mikor egyenletesen megyek senem gyorsitok senem lassitok csak úgy haladok. azt érzem mintha rángatna a motor. olyan érzés mintha nem egyenletesen nyomnám a gázpedált hanem remegne rajta a lábam. Nem mindig jelentkezik ez a jelenség bár az utóbbi időkben egyre sürübben. (Vagy csak azért veszem észre mert elkezdtem figyelni?) Mi okozhatja vajon? Tapasztalt már valaki ilyet? Ami nekem beugrik esetleg gázpedál jeladó? koplung tárcsa csillapitó rugó? Bár kuplong szett kb 20 ezerrel ezelőtt lett cserélve. 

mazda-auto.hu | 2013-09-27 07:55 lau2007 részére

 Gyakori, hogy az izzítólámpa villogása az adagoló hibájára utal. Ha minden más kizárható, akkor az adagolót ki kell szereltetni, és elküldeni egy erre szakosodott szervizbe. Általában 80e Ft-tól indul a felújítása. 

lau2007 | 2013-09-26 17:55

Tisztelt Mazda auto kft.nagy kérésel fordulok önökhöz.2005 ben vásároltam b2500 as autot . mostanáig nem volt gondom.a jelenség kopogásal kezdödött. mostanara nem kopog de erötlen let nincs turbonyomás. a turbot elenörizték jo. elektromos hibára gyanakodnak. az izzitás viszajelzö vilogot menet közben! elvitem a szakszervizben ahol konktakt hibát állapitotak meg ezt ki is javitoták. de komputerel mérni nem tudták. mert álitolag elavult. 25 pines csatlakozo van rajta. kérem segitségüket hogyha van megoldásuk vagy tip hogy mi lehet a rossz. köszönetel LAU2007. 

mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:42 verdavill részére

 Elsősorban kontakthibára gyanakszunk, így a távolból. Nem ázott be az autó, pl szélvédőcsere miatt, vagy nem vizes az utastér, ami fokozott páraképződést jelent? A motorvezérlő a műszerfal alatt van, a vezető bal lábfeje felett.

verdavill | 2013-09-15 22:36

Tisztelt Mazda-auto!

Lenne egy kis problémám egy BT 50 el!

Az auto tünetei a következök.

kb 30 bol egyszer indul el!

Teker az öninditó de nem indul el ,ilyenkor amikor nem indul a műszerfalon nem világit az izzitó lámpa, az immonak a visszajelzője és a check control lámpa se!

Ilyenkor nem lehet olvasni a motorelektronikát se! Ha elindul akkor nincs semmi hiba a hibatárolóba!

Viszont ha elindul akkor már nem áll meg!Biztik relék átnézve!Gyújtás kapcsoló kimérve,jó!Találkozott már ilyennel!

Előre is köszönöm!

Találkozik

expanzio | 2013-09-12 16:02

x

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:55 szatzol részére

 Ilyen jellegű adatokat nem adhatok ki. Köszönjük a megértést! 

mazda-auto.hu | 2013-08-26 07:54 süti b2500 részére

 Rajtunk keresztül elvileg lehet rendelni. Ebben illetikés kollégám email címe: benko@mazda-auto.hu  Fűtött, színezett, normál?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó