2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazdarobi | 2013-02-19 10:46

Én is gondoltam rá,hogy talán egy adagoló hiba miatti sok inditózás lemerítette az akkut,s egy bikázás tönkretette az immo-t,PCM-et. M3 Dizelnél már láttam pár ilyen problémát eprom hibával. :( Próbálok szerezni egy működőképes autót,s akkor talán előrébb leszek. Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-02-19 08:20 mazdarobi részére

Sajnos végig kell nyomozni, miért hiúsul meg a beindulás. Lehet, hogy már nem is elektronikus jellegű a probléma.

mazdarobi | 2013-02-18 13:15

Sziasztok! B2500 2001-es.Nem indul,nincs gyujtás ráadásra immo visszajelzés. Hibakód P1624 Immo egység csere(bontott)+az ahhoz illesztett kulcs behelyezése a gyujtáskapcsolóba. Van immo visszajelzés gyujtásra 2-3 mp múlva elalszik,nem villog hibát,van önindítózás,de nem indul. Találkoztatok ilyen problémával? Köszi.

mazda-auto.hu | 2013-02-18 11:16 varlaci részére

Gyakran előfordul, hogy ezek a jelenségek az adagoló hibájához társíthatóak. Adagoló felújítás. Egy szelephézag ellenőrzés sem ártana, de ha ilyen jellegű a gond, akkor az melegen is jelentkezne, sőt.

varlaci | 2013-02-17 20:02

Üdvözletem! 2000-es évjáratu B2500 hátsókerék hajtásu sima szívómotorral olyan problémám lenne vele hogy hidegen könnyen beindul de viszont egy ideig nagyon füstöl és egyenetlenül jár a motor . városi forgalomban pedig sokszor hirtelen leáll. izzítógyertyákat bemérettem működnek.szeretném tudni nagy e a baja vagy könnyebben lehet e orvosolni

mazda-auto.hu | 2013-02-15 08:02 süti b2500 részére

Azt észre lehet venni ha a motor "belefúj" a hűtőrendszerbe, vagy fogyasztja a fagyállót. Érdemes lenne pl. egy szelephézag ellenőrzést, kompresszió mérést végezni, de könnyen lehet, hogy az üzemanyag ellátásban (adagoló, porlasztók) van a hiba.

süti b2500 | 2013-02-14 19:56 mazda-auto.hu részére

köszi,már van egy ujj hütőm.Sajna nem volt más megoldás. Viszont,más a baj .Mivel a hütősapka hibás, nem engedte el a keletkezett gőzt a hütő engedett. Most viszont lehetséges,h hengerfejnél is lehet gond? Az autó alapjárata ingadozik,egyenetlenül jár. Az autó most áll.

mazda-auto.hu | 2013-02-12 08:50 süti b2500 részére

Valószínűleg segít, de jobb lenne megjavítani a hűtőt, mert a tömítő nem kívánatos lerakódásokat okoz a hűtési rendszer többi elemében. Gyakran elég, ha a peremezés alu füleit kissé összébb nyomjuk.

süti b2500 | 2013-02-11 19:34

Érdeklödnék,hogy a vizhütöm a tetejénél,a peremezésnél engedi a fagyállos vizet. Segit-e,ha hütőtömitö adalékot öntok bele? Köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2013-02-07 15:32 tamibogi részére

Mivel ebben még nincs a műszerfalon elhelyezett RFW LOCK gomb, ami kétkerékbe kapcsolás után a szabadonfutás aktiválására szolgál, ezért először mindig tolatni kell. Ennél a rendszernél valóban kerülendő a 4x4 száraz/szilárd útfelületen használata. Az első-hátsó tengely, illetve kerekek fordulatszám különbsége miatt befeszülnek az alkatrészek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó